نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت که به رهنمودهای رهبری عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر نامزد عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در جمع فعالان سیاسی اصولگرای شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی عمق اعتقاد رهبری به مردم را می رساند چرا که مردم می‌توانند حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق کنند .
وی افزود: در چند سال اخیر مسایل و دغدغه های اقتصادی همواره بر نامگذاری سال‌ها سایه انداخته است. علیرغم این موضوع آنچه اتفاق نیافتاده یک کار اقتصادی درخور شان مردم بوده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دولت مهندس موسوی، هاشمی ، خاتمی و احمدی‌نژاد کار کرده ام گفت: بیشترین تاثیر را در سندهای راهبردی نظام از جمله سند چشم انداز داشته ام. با بیش از 250 وزیر بعد از انقلاب و بیش از 500 استاندار و بیش از 1500 نماینده در تعامل بوده ام لذا قوی ترین بانک اطلاعاتی را دارم. همه تجربه و هر آنچه دارم را در راستای بهبود وضع کشور و مردم به کار خواهم گرفت در مواردی چون تحقق درمان رایگان واگذاری اصل 44 به صورت واقعی بسیار مصمم هستم.
باهنر با بیان اینکه به رهنمودهای رهبری را عمل می کنم تصریح کرد: قطعا دولت من دولت آقا اجازه نخواهد بود. البته رویه رهبری هم این نیست که در شرح وظایف قوا دخالت کنند. در طول حضورم در مجلس به عدد انگشتان یک دست نیز به خاطر ندارم که رهبری در شرح وظایف قوا دخالت کرده باشند.
وی همچنین گفت: اکنون پتروشیمی ها فولادها و دیگر کارخانه های کشور اصلا سهامشان مشخص نیست مثلا می گویند سهام فلان کارخانه را واگذار کرده‌ایم در حالی که هیچکس حق خرید و فروش ندارد. مالکیت سهام به صورت مشخص و صد درصد واقعی در اختیار مردم قرار بگیرد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر UZ ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    51 2
    "با دولت مهندس موسوی، هاشمی ، خاتمی و احمدی‌نژاد کار کرده ام. بیشترین تاثیر را در سندهای راهبردی نظام از جمله سند چشم انداز داشته ام. با بیش از 250 وزیر بعد از انقلاب و بیش از 500 استاندار و بیش از 1500 نماینده در تعامل بوده ام." " آنچه اتفاق نیافتاده یک کار اقتصادی درخور شان مردم بوده است." می خوای رئیس جمهور بشی که چه کنی؟؟
  • حامد نیک فر IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    6 7
    با عرض سلام و خسته نباشید ابتدا ایام فاطمیه را تسلست عرض نموده و از خداوند خواستاریم که ما را جزو یاران با فکر آن صدیقه قرار دهد. این نکته خیلی مهم است که رسانه ای بتواند در صورت وابسته بودن به گروه سیاسی خوانندگان و بینندگانش را در صورت داشتن نظر اشتباه کمک نموده و انها را ارتقا فکری دهند نه اینکه سکوت کنند تا مردم با هیاهو های تبلیغات راه را گم کنند و حماسه حضور 40 میلیونی شکل بگیرد که خروجی آن رییس جمهوری باشد که هنوز به پایان راه نرسیده ارزوی این را بکنیم که این چند ماه هم بدون حاشیه سپری شود. و در جواب یاسر عزیز : نماینده مجلس به صورت فردی کاری از دستش بر نمی آید و این کل مجلس است که تصمیم می گیرد و این مشکل ما ایرانی ها است که همیشه به صورت فردی تصمیم می گیریم.