پورمحمدی تاکید دارد: امروزه کشور ایران تاثیرگذاری شگرفی در جهان دارد به گونه‌ای که ابرقدرت‌های جهانی نمی‌توانند تاثیر ایران بر دنیا را نادیده بگیرند.

مصطفی پورمحمدی شامگاه سه شنبه در حسینیه جوادالائمه (ع) در جمع مردم اصفهان اظهار کرد: شعار امسال تعبیر دیگری از فرمایش رهبر معظم انقلاب است که کشور ما اکنون در یک پیچ تاریخی قرار دارد و در واقع پیام اصلی این شعار این است که ایران اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه اکنون تحمل دشمنان از اقتدار همیشگی ایران به پایان رسیده است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این مدت ترفندهای مختلفی را به کار بستند تا انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کنند اما همواره در اهداف خود ناکام شدند. شمنی‌های مستکبران با ملت ایران، ما را به این نتیجه مهم می‌رساند که جایگاه ایران در منطقه و جهان ارزشمند است چرا که اگر این گونه نبود تا این حد علیه ما سرمایه‌گذاری نمی‌کردند.
اهم اظهارات رییس سازمان بازرسی را به نقل از فارس بخوانید؛
* رهبر معظم انقلاب بارها به صراحت اعلام کردند که من یک رای دارم و هیچ‌کس از آن مطلع نیست، شرایط ایران با گذشته‌ای که به کشورهای دیگر وابسته بود متفاوت است، تک تک ایرانیان اکنون در سرنوشت خود تاثیر گذار و صاحب اراده هستند به گونه‌ای که هیچ قدرتی نمی‌تواند تعیین کند که چه کسی رئیس‌جمهور آینده ایران باشد.
* اراده مردم ایران همواره در همه امور کشور حکم‌فرما بوده است و این اراده بر اینکه نام چه کسی از صندوق رای بیرون بیاید تأثیر دارد، این چیزی است که مستکبران نیز بر آن اعتراف کرده‌اند به گونه‌ای که جان‌کری در نخستین سفر خارجی خود گفت که ایران دولتی منتخب دارد.
* کشور ما هم‌اکنون با مشکلات فراوانی دست به گریبان است که باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم چرا که هم توان و هم منابع لازم برای تقوایت اقتصاد کشور را در دست داریم و تنها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در این باره هستیم.
* ما متخصص زیاد داریم و تنها باید با برنامه‌ریزی صحیح عمل کنیم، از خرد جمعی بهره ببریم، قانونمند باشیم، و جامعه را بر اساس اصول روشن پیش ببریم تا بتوانیم از موانع سخت پیش رو، عبور کنیم.
* مبارزه با فساد و اصلاح نظام اداری کشور، تلف نکردن وقت و منابع و انرژی کشور و تکیه بر تولید ملی و ایجاد شغل، گام‌های دیگری است که برای حماسه اقتصادی لازم است و به دنبال آن حماسه سیاسی نیز در بعد جدیدی ادامه پیدا می‌کند.
* با یک اقتصاد قدرتمند می‌توانیم دیپلماسی قدرتمندی در جهان ایجاد کنیم و به عبارتی این دیپلماسی محصول توان ملی به همراه هوشمندی است که در این صورت است که می‌توانیم به شکلی قدرتمند در جهان حاضر شویم چرا که دشمن دیگر، حربه‌ای برای تهدید و تحریم در اختیار ندارد.
* رهبر انقلاب فرمودند که دیپلماسی بر اساس عزت، حکمت و مصلحت استوار است بنابراین نیازمند تدبیر سیاست‌ورزان حرفه‌ای و برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه هستیم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =