دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مذاکرات از دوران تصدی وی تا کنون فاصله زیادی دارد، متذکر شد که تفاوت این مذاکرات را مردم به راحتی می توانند مقایسه کنند..<BR>

به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام حسن روحاني عضو جامعه روحانيت مبارز که در نظر دارد روز پنجشنبه رسما اعلام کانديداتوري کند، با بيان اينکه دستاوردهاي دوره ما روشن است؛ ادامه داد: اولا ما توانستيم کشور را از جنگ دور کنيم، پرونده را از شوراي امنيت دور کرديم و نگذاشتيم قطعنامه​اي از سوي شوراي امنيت عليه ما تصويب شود.
رئيس تيم مذاکره کننده هسته​اي در دولت اصلاحات، ادامه داد: ما پرونده را از وضعيت اضطراري در شوراي حکام خارج کرده و فرصتي فراهم کرديم که فناوري هسته​اي در ايران کامل شود و ايران در سطح جهاني فعاليت هاي اقتصادي سياسي خود را به بهترين وجه انجام دهد.
وي از رضايت مقام معظم رهبري از مذاکرات وي در آن دوران و حتي پس از آن ياد کرد که ايشان مذاکرات را در مسير درستي خوانده​اند.
ديدگاه وي نسبت به  مذاکره کنندگان کنوني ​بخش​هاي خواندني ديگري از سخنان وي است که در مشروح اين مصاحبه که هم اکنون در حال انجام است، خواهيد خواند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه شهید IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    1 2
    به جناب روحانی بفرمایئد دستآوردهای شما را هردولتی در کمتر از زمان مورد مصرف شما کسب می کرد واین امر با تعلیق تمام دست اوردهای هسته به انجام میرسید!!!!!!!!!!!!!!!! جناب هنرمندددددددددددد