فارس نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هاشمی حال و انگیزه کاندیداتوری را ندارد، تاکید کرد فتنه‌گران برای تفرقه بین اصولگرایان می‌خواهند هاشمی را قربانی مطامع سیاسی خود کنند.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برخی اخبار ضد و نقیض درباره کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، گفت: آنچه تاکنون درباره آقای هاشمی قطعی به نظر می‌رسد عدم کاندیداتوری ایشان در انتخابات است.
وی با بیان اینکه هاشمی تدبیر دارد و تدبیر او اجازه کاندیداتوری در انتخابات را نمی‌دهند، اظهار داشت: بخشی از دوستان نزدیک به آقای هاشمی گفته‌اند که به دنبال فردی نزدیک به هاشمی هستند و در حقیقت حضور خود آقای هاشمی را کاملا منتفی می‌دانند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «هاشمی رفسنجانی حال و انگیزه ریاست‌جمهوری را ندارد»، افزود: ریاست‌جمهوری افراد پرتحرک و جوان را می‌طلبد نه افراد مسن.
ابراهیمی در عین حال تاکید کرد: جریان فتنه و اصلاحات می‌خواهد مجدداً هاشمی را قربانی مطامع خود کند و از وی به عنوان ابزار سیاسی استفاده کنند اما انتظار این است که آقای هاشمی چنین اجازه‌ای به اصلاح‌طلبان ندهند.
وی افزود: اصلاح‌طلبان برای تفرقه در جبهه اصولگرایی به دنبال کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی هستند و به خوبی می‌دانند که هیچ‌ نامزد اصلاح‌طلبی نمی‌تواند مورد وثوق همه اصلاح‌طلبان باشد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: بعید می‌دانم در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی، مردم به وی اقبال داشته باشند و انشاالله که خود آقای هاشمی هم به این موضوع آگاه باشد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    17 1
    شما از اصولگرايان بگو وعملكردشان نظير گرانى و بى ارزش شدن پول ملى