در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر تیم با قدمت نفت آبادان به دسته اول سقوط کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول قطعی شد.پس از قبول شکست مقابل مس کرمان در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر نفتی ها باید فصل آینده را در لیگ دسته اول بازی کنند.در این بازی که امروز در کرمان برگزار شد شاگردان سلامات نتوانستند مقابل مس کرمان امتیاز بگیرند تا سقوطشان به لیگ دسته اول قطعی شود.
نفتی ها در پایان هفته سی و یکم همچنان نوزده امتیاز دارند و حتی اگر هر سه بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند باز هم نمی توانند در لیگ برتر باقی بمانند.آنها در صورت پیروزی در سه بازی آخر خود 28 امتیازی می شوند و در رده پانزدهم جدول جای می گیرند اما نکته اینجاست که تیم چهاردهم جدول که آلومینیوم هرمزگان باشد،یک امتیاز بالاتر از آنها خواهد داشت.این در حالی است که خود آلومینیومی ها هم برای بقا در لیگ باید با ذوب آهن بجنگند و احتمالا راهی پلی آف شوند.
به این ترتیب نفتی ها نخستین تیمی هستند که به لیگ دسته اول سقوط می کنند.
در بندرعباس؛شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه سه بر دو از سد ملوان عبور کردند.در این بازی که در بندر عباس برگزار شد رضا ناصحی(در دقیقه 4 و 95)،محمود تیغ نورد(در دقیقه 35)  برای آلومینیوم و پژمان نوری(در دقیقه 15 ) و سید جلال رافخایی(در دقیقه 82)برای ملوان گلزنی کردند.

 در دیگر بازی این هفته دو تیم راه آهن و ذوب آهن مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تلاش نود دقیقه ای بازیکنان دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.با این تساوی یک بر یک ذوب آهنی ها 31 امتیازی شدند تا به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از آلومینیوم در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرند.راه آهنی ها هم به امتیاز 44 رسیدند تا جایگاه خودشان در رده هشتم جدول را حفظ کنند.مجتبی شیری(در دقیقه 86)برای راه آهنی گلزنی کرد و علیرضا محمد هم زننده گل ذوب آهن بود.

در اهواز تیم های فولاد و صبا هم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی هم با تساوی به پایان رسید؛با این تفاوت که 4 گل از خط دروازه ها عبور کرد.مهدی نوری دو بار برای فولاد و فرید بهزادی کریمی و عبدالکریم اسلامی گل های صبا را به ثمر رساندند.
با این تساوی فولادی ها 54 امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند.صبا هم به امتیاز 41 رسید و نتوانست جایگاه نهمی اش را از سایپا پس بگیرد.
 251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =