+ A - چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 17:01:00 چاپ
امتیاز به مطلب 66 نفر

افتتاح دفتر باشگاه پرسپولیس در سوئد/امضای تفاهم نامه با باشگاه بیرامار پرتغال

ورزش > مدیریت ورزش - نماینده باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای را با باشگاه بیرامار پرتغال امضا کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛نماینده باشگاه پرسپولیس که به پرتغال سفر کرده است مذاکراتی را با باشگاه بیرامار انجام داده است تا همکاری های دو جانبه ای بین پرسپولیس ایران و بیرامار پرتغال انجام شود.
امیر مشیری که به عنوان نماینده پرسپولیس در پرتغال حضور دارد درباره باز های دوستانه تیم های بزرگسالان،تیم های پایه و برگزاری بازی های دوستانه مذاکراتی را انجام داده است.در حاشیه این مذاکرات پیشیار مدیری ایرانی که مدیریت این باشگاه پرتغالی را برعهده دارد پیراهنی را به نماینده باشگاه پرسپولیس اهدا کرد که روی آن اسم رویانیان نوشته شده بود.
همچنین دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس در استکهلم افتتاح شد تا این باشگاه در کشور سوئد هم نمایندگی رسمی داشته باشد.
 

251 41

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -
نظرات 8
  • بدون نام چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 17:20:38
    29 19 پاسخ به این نظر
    شو بازی کردن، سیاه بازی، عوام فریبی و خیلی چیزهای زشتی که امروز در فوتبال میبینیم در پشت همین کارهای به ظاهر زیربنایی پنهان شده.
    • sajjad پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 15:13:55
      7 19
      دوست محترم خواهشاً انصاف داشته باش! اگه این کارارو نمیکرد بازم میگفتین برا این بدبخت!
  • بدون نام چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 21:11:34
    27 31 پاسخ به این نظر
    حالا فتح الله زاده بره نشان بخره ، از اون ور غر بزنه که پول نداریم !!
  • جهانگیر چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 23:50:10
    21 12 پاسخ به این نظر
    بابا این لوس بازی ها چیه. تیم رو درست کنید. کلی داستان با تیم آث میلان درست کردید. نتیجه این همه قرار داد و تفاهم نامه چی شد؟ باره سی اومد ایران یه دربی دید. همین. من نمی دونم باشگاهی که اسمش رو تا حالا ما ایرانی ها نشنیدیم چه کمکی می تونه به پرسپولیس کنه. بیرامار اگر قدرتی داشت توی پرتغال مطرح بود.
    • استقلالی پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 11:53:58
      14 3
      اشتباه نکن دوست عزیز. بیر در ترکی به معنی یک هستش و آمار هم که همون آمار خودمونه. یعنی از لحاظ آماری این باشگاه یکیه!!! دوشواری هم نداره باهاش قرارداد امضا میکنیم دیگه. یه دانه چوبمون رو هم جابجا نخواهند کرد.
  • مهرداد از مراغه پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 04:16:06
    22 29 پاسخ به این نظر
    پرسپولیس=آبروی ایران در جهان
  • ali پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 14:55:34
    9 15 پاسخ به این نظر
    رفتيد باره سي رو آورديد آخرش از محبوبيت فرهاد مجيدي تعجب كرده بود .
  • محمود پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 18:45:56
    3 3 پاسخ به این نظر
    خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن اسان بود! سردار، خوب با پول بیت المال داری حال میکنی و اقوام و رفقا را نون میرسونی!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.