۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹

نزدیگان به قلعه نویی می گویند انتقادهای اخیر قلعه نویی و رفتارهایش سبب شده تا تصویر سرمربی استقلال در تلویزیون سانسور شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ شایعه سانسور قلعه نویی از تلویزیون بعد از آن قوت گرفت که نزدیکان به قلعه نویی در خبری در سایت نزدیک به مربی استقلال ، نوشتند در تمام 120 دقیقه بازی استقلال و سپاهان حتی یکبار هم کراپی بسته از مربی آبی ها پخش نشده است. این بازی را که عادل فردوسی پور گزارش می کرد ، در نهایت با شکست آبی ها همراه شد و نکته جنجالی اش در حالی که عادل فردوسی پور بارها در حین بازی نام مربی آبی ها را به زبان آورد و بی توجه به حرف های قلعه نویی در هفته های گذشته و حتی مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی اش کار خود را انجام داد. قلعه نویی که در یکی ، دو هفته اخیر هم از صدا و سیما انتقاد کرده و هم بیماری اش باعث شده بود چند باری به برنامه های از قبل برنامه ریزی شده ای مثل کنفرانس های مطبوعاتی نرود ، در این بازی از سوی کارگردان تلویزیونی نادیده گرفته شد اما بلافاصله بعد از بازی و در تمام بخش های خبری بارها تصویرش پخش شد درحالی که داشت از خستگی تیمش و برنامه ریزی غلط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سخن می گفت.

اینکه آیا او در حین بازی ممنوع التصویر بوده و بعد از بازی رفع تعلیق شده است نکته ای عجیب می تواند باشد. نکته ای که شاید تنها ناشی از تصمیم کارگردانی باشد که در این بازی مسئولیت سوییچ تصاویر را داشته است.

تلویزیون اما چون همیشه در چنین مواردی وارد دعوا نشده و واکنشی نشان نداده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =