فارس نوشت:

هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: مراحل قانونی و تائید نهایی مرگ مغزی «عسل بدیعی» بازیگر سینما امروز انجام شده و به احتمال زیاد برداشت اعضای وی برای پیوند فردا آغاز می‌شود.
مجید درگاهی در مورد علت اصلی مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» بازیگر سینما اظهارداشت: نامبرده روز دهم فروردین دچار سردردهای شدید شده که با بررسی‌های ما مشخص شد این سردردها به دنبال پارگی عروق مغز بوده است که به تدریج روند تخریب مغز ادامه یافته تا اینکه روز یادهم فروردین سطح هوشیاری این بازیگر سینما به حدی پایین می‌آید که نامبرده به کما می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه برخی علت مرگ مغزی شدن «عسل بدیعی» را مسمومیت یا اوردوز دارویی عنوان می‌کنند، افزود: طبق آزمایشهای ما و سنجش سطح سرمی داروها اصلاً مسمومیت دارویی یا اوردوز صحت ندارد.

وی ادامه داد: نامبرده روز یازدهم به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان منتقل شد و با تائید شدن اولیه مرگ مغزی او، شب گذشته به بیمارستان مسیح دانشوری برای شروع مراحل قانونی پیوند اعضاء انتقال داده شد.

به گفته هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری، کلیه‌ها، کبد و نسوج نرم مانند قرنیه تاکنون قابل برداشت هستند و قلب و ریه هم تا این لحظه طبق آزمایشات برای پیوند مناسب است اما تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست.

درگاهی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد برداشت اعضای این بازیگر سینما برای پیوند از فردا در این بیمارستان آغاز می‌شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 107
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیوا علی احمدی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    بیمارستان لقمان سانتر مسمومیت می باشد ، بیمار با شرح حال توصیف شده و پارگی مغزی عروق دلیلی برای مراجعه به این بیمارستان دواتی در جنوب شهر تهران را ندارد. یکی از کابران خبرآنلان حرف خوبی زد که بازیگران زندی عجیبی دارند. مردم عادی آرزو نکنند جای آن ها باشند
    • پارسا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      اعتماد به نفس بیش از حد شما قابل تامل است ! بیمارستان لقمان سانتر مسمومیت است ولی General Hospital نیز هست . شرح حال توصیف شده که شما با جزئیات آن را ذکر فرمودید پس از بررسی های انجام شده قطعیت یافته ، اگر از ابتدا با شما مشورت میشد ممکن بود قبل از بررسی های پاراکلینیک سریعا در بیمارستان مورد تائید شما بستری میشدند اما متاسفانه به دلیل مسافرت تحقیقاتی علمی خارج از کشور شما ، دسترسی به شما ممکن نبود . سخنان هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء در بیمارستان مسیح دانشوری مبتنی بر آزمایشات سم شناسی هم برای شما قابل قبول نیست که این هم معضل بزرگی است . مردم عادی که هیچ ، شما هم که از مردم عادی نیستید باید جای خود باشید و ارزو نکنید جای دیگری باشید .
    • کامیار IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      سانتر لقمان پذیرای بیماران سوییساید و هر نوع مسمومیت دیگس کسی که بدلیل پارگی عروق مغز(به طور مثال انوریسم شریان بازیلار) ادمیت بشه باید به بیمارستانهایی مثل امام و شریعتی و سینا و شهدای تجریش و رسول و... که سانتر نوروسرژری هستن ارجاع بشه. دستیار نوروسرژری بیمارستان شهدا
    • مجید نظامی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      شیوا خانم حتما اینجوری فکر کردند رفتند اون بیمارستان در ضمن دکترا دارند تکذیب میکنند شما باز ول کن نیستید گیریم که مسمومیت بوده مثلا میخوای بگی خودکشی کرده کی چی مثلا چرا فقط دنبال مشکوک بودن و این چیزا هستید به قضایای مثبتشم نگاه کنید مثلا یک نمونش ببینید موقع حیاتش کارت اهدای عضو گرفته و الان هم دارند بدنش ..............................دارند اعضای بدنش رو به بیماران نیازمند میدند و................................... روحش شاد
    • حسام GB ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      46 12
      البته بیمارستان مسیح دانشوری در شمال تهران (داراباد) قرار دارد
    • اردوان IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      87 60
      در تاييد نظر اين خانم، مردم باشعور و دارى قدرت تحليل هستند با آنها روراست باشيد...
    • میثم IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      47 70
      البته من تهرانی نیستم و بیمارستانهای تهران رو نمیشناسم ... ولی روال عوض کردن بعضی از واقعیت ها رو میشناسم .... در تایید نظر اردوان "قدرت تحلیل مردم" رو یاداوری میکنم... اون دکترایی هم که مسمومیت دارویی رو تشخیص دادن هم دکتر بودن قطعاً !! ... خبرنگارهایی که خبر رو منتشر کردن از خودشون که نساختن
    • مهدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      33 29
      اگر از ابتدا.... اما متاسفانه به دلیل مسافرت تحقیقاتی علمی خارج از کشور شما ، دسترسی به شما ممکن نبود . آقای پارسا حتما در مورد این نوع از گفتارتان تجدید نطر کنید
    • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      40 15
      جناب پارسا!منفیهاتون قطعا به دلیل ادبیات زشتیه که به کار بردین.همه به لطف اینترنت و خبر رسانیهایی عصر جدید میدونن ایشون بعد از مراجعه به دو بیمارستان مجهزتر و عمومی تر به قول شما!به لقمان منتقل شدن و بعد هم برای اهدای عضو به مسیح دانشوری.شاید دلیل مرگشون مسمومیت دارویی نباشه و هزار دلیل دیگه داشته باشه..ولی این دلیل نمیشه بخواهین دیگران و نظرشون رو مسخره کنین. مایکل جکسونم که مرد همه میخواستن دلیلش رو بدونن و با کلی دادگاه و محاکمه پزشکش مقصر شناخته شد.ایشون هم در حد خودشون محبوب بودن و شاید یکی دلش میخواد بدونه دقیقا چرا مرده.هرچند از نظر من مهم نیست.
    • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      37 7
      کامبار خان تازه این بیمارستانها برای وقتیه که شما مردم عادی باشی و بخوای بری بیمارستان دولتی و..!وگرنه بیمارستانهای خصوصی و هتل مانند شمال شهر که اتفاقا بهتر میتونن سرویس دهی کنن برای موارد عادی. میدونین چیزی که مهمه علت مرگشون نیست.اصرار بر دروغ توی کشور ماست.انگار مردم همه جیگرن!حالا طرف مقابل میخواد یه بازیگر معمولی کشور باشه و خانواده اش که مقابلتا یا مسوئلین رده بالای کشور.
    • حافظ IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      30 15
      جناب پارسا چطور بود اول از همه با استاد بی بدیل علوم پزشکی و نوه ی پسری حضرت عیسی مسیح "جناب اقای پارسا" مشورت میکردن! تا شما که معتقد هستید مسمویت دارویی نبوده زودتر ایشون رو به زندگی باز میگردوندید تا چشم حسودان تنگ نظر بترکد!
    • سعید IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      23 4
      در جواب شیوا باید بگم وقتی اورژانس و یا خانواده بیمار که نمیدونن مشکل مریضشون چیه رو با گمان مسمومیت به بیمارستان تخصصی مسمومیت میبرند (به دلیل اینکه مستقیما به یه بیمارستان دولتی برده شده احتمالا توسط اورزانس 115 به اونجا برده شده) بررسی هاجهت تشخیص عارضه شروع میشه که اسکن مغز هم جزوشونه، بعد که در اسکن مغز خونریزی عروق مغزی دیده میشه به دلیل اینکه به احتمال زیاد خونریزی ادامه دارد، به خاطر اینکه بیمار در ساعات اولیه پارگی هست سریعا در icu همان بیمارستان بستری میشه، تا اون موقع هم احتمالا سطح هوشیاری به زیر 3 رسیده که حرکت دادن بیمار بسیار غیر عاقلانه میباشد و اکثر پزشکان معتقدند در این حالت انتقال به بیمارستان مجهزتر و یا خصوصی ریسک بالایی دارد-در ضمن لقمان دارای بخش جراحی مغز هم هست
    • بدون نام IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      20 4
      مسیح دانشوری ، جنوب شهر تهران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این بیمارستان در شمالی ترین نقطه تهران قرار داره . دارآباد و جایی که اگه اندکی برف بیاد اصلا نمیشه رفت و آمد کرد
    • امیر AU ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      41 7
      چیزی که مردم هستند فضول هست، الان اسمش عوض شده، بی‌چاره خانواده ایشون که باید فکر حرف مفت مردم باشند
    • حافظ IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      6 5
      جناب اقای سعید! مسمومیت دارویی یعنی مصرف بیش از حد یک قرص غیر مجاز ! شما وقتی هر چیزی رو زیاد بخوری یک سری علائم ایجاد میکنه که یک دکتر میتونه راحت تشخیص بده! الان دکترها یک ادم معتاد رو از یک کیلومتری میشناسن چه رسد به دختری که مسموم شده! با یک نگاه به وضعیت ضربان قلب و قرنیه چشم همه چیز مشخص میشه! ضمن اینکه اگر قضیه ریسک در میون باشه و دکترها بعدش نخواستن ریسک کنن! شرمنده! بزرگترین ریسک رو وقتی کردن که نمیدونستن علت بیهوشی چیه و بردنش بیمارستان لقمان!!!!!!!!!!! دیگه دونستن این موضوع نیازی به معلومات پزشکی نداره!
  • محسن IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    224 5
    خدا رحمتش کنه
  • بدون نام GB ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    106 8
    من نمیدونم دلیل این توجیهات چیه ؟ اصلا چه فرقی میکنه ؟ اینجوری که مردم بیشتر حساس میشن و کنجکاو .رضا داوود نژاد که گفته تنفسی بوده ، حالا این یکی میگه مغزی بوده ! جدا از اینکه بیمارستان لقمان سانتر مسمومییته ، یک خانم با اون طبقه اجتماعی و محل زندگی ، چرا باید بره میدون قزوین بستری بشه ؟
    • سارا IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
      2 0
      خیلی بازیگر خوبی بود.خدا به بچه اش صبر بده طفلکی......
  • نرگس US ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    124 8
    اصلن مهم نيست چرا مرده دردناك اينه كه الان نيست.از همكلاسيهاي دوران دانشگاهم بود و بسيار دختر خوب و فهميده اي بود.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    108 5
    اول میرن بیمارستان بهمن .پس چرا باید از بیمارستان مجهزی مثل بهمن ایشون رو بفرستن به بیمارستانی کلی دورتر در جنوب شهر به اسم لقمان که همیشه مسمومین رو میبرن اونجا؟کسی از شما علت مرگ رو نمیپرسه..مردم براشون همین مهمه که هنرمندی رو از دست دادن...ولی اگر میخواهین دلیل بگین روراست باشین..این با عقل جور در نمیاد... هر چند دلیل مرگشون مهم نیست.دارو...پارگی عروش بدون دلیل..خودکشی...یا هر چیزی...فقط این مهمه که ایشون دیگه بین ما نیستن متاسفانه و باید براشون طلب امرزش کرد و برای خانواده طلب صبر زیاد..
  • بدون نام GB ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    عجب کشوری داریم علت مرگ یه بازیگر معمولی هم سیاسیه و راستشو نمیگن
  • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    32 12
    چرا ما ایرانیها اینکه نمیتونیم خودمون مثل دیگران باشیم با متوجه شدن درد دیگران اینقد باید تسکین پیدا کنیم؟حالا اگر دیگران شاد نباشند و مشکل داشته باشند باعث تسکینه؟البته اینها همه از خلا های درونی انسان نشات میگیره.این تسکین دادن های خود با متوجه شدن درد دیگران در کشورهای دیگه کمتر دیده میشه.حالا این خانم بازیگر بودند و محبوب بخاطر همین قضاوت های ناعادلانه در موردشون بیشتر به چشم میاد.این اتفاق واسه هر آدم معمولی و غیر معمولی هم ممکنه پیش بیاد.پس عجیب بودن یا غیر عجیب بودن زندگی دیگران رو دست قاضی القضات بسپاریم. خوشا به سعادت کسانی که اگر جوان هم رفتند یادگاری زیبا به جا گذاشتند و رفتند و روزی مورد غبطه بودند.روحشان شاد.
  • علی سربندری GB ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    110 7
    این مصیبت وارده را به جامعه هنر ایران زمین تسلیت میگم .خدا بیامرزدش
    • فاطمه IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      21 1
      در هر حال مرگ حق است و هر کس که اجلش سربیاید مرگ به سراغش میایدخدا رحمتش کند
  • امیر GB ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    92 2
    خداوند این هنرمند ارزشمند را رحمت کند .مسمومیت دارویی یا هر دلیل دیگری که علت فوت ایشان باشد از ارزش کارهای ایشان کم نمی کند. اما همه میدانند که بیمارستان لقمان تخصصی مسمومیت میباشد . البته هر ایرانی واقعی به زندگی هر یک از هنرمندان چه باشند یا نباشند به هر دلیلی که باشد نگاهی قدردان دارد . این را ایرانی میداند و میفهمد.با درج یک خبر در خبرگزاری های مختلف و بعد فرهنگ رایج تکدیب و انکار به شعور مردم توهین نکنید.همه از مرگ خانم بدیعی متاثر شدیم دلیلش مهم نیست فقدان ایشان در عرصه هنر و کنار خانواده محترمشان ناراحت کننده است .
  • مهدی ۱۱ IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    30 45
    بی تعارف آدم یه بار به دنیا میاد,یا با شانس یا بد شانس خانم بدیعی بد شانسش بوده, بازیگران زندگی خیلی خوبی دارند به همشون حسادت می کنم
  • امیر US ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    42 53
    پس خود به خود عروق مغزش پاره شده !
    • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      43 19
      ممکنه به هر دلیلی(مثلا استرس مزمن) فشار خونش بالا بوده باشه
    • بدون نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      14 5
      خدا نصیب نکنه ، بیماریهای عروقی مثل آنوریسم مغزی و هزار و یک دلیل دیگه . نمیدونم چرا ملت چسبیدن به مسمومیت ... خدا رحمتش کنه
    • بدون نام IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      9 9
      نه!! باهاشون هماهنگ كرده بوده كه سر فلان ساعت طي اقدام خودجوشانه پاره بشن!!
    • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
      7 1
      از اروپاییها یاد بگیریم؟!! چی رو اونوقت؟!! اونا که وقتی یکی میمیره تا ده سال بعدشم دارن تحقیق و تفحص میکنن تا ببینن نکنه اون وسطا یه پرستاری کم کاری کرده یا یه حرکنی از یکی سر زده. ضمنا اروپاییها دروغ نمیگن اندازه ما.راحتن.همینم باعث میشه کسی کنجکاو نشه. اینجا انقدر چرت و پرت میشنوی که مجبور میشی بگی:چرا؟!
  • فیض اله اردوبایوف GB ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    49 6
    خدا رحمتش کنه واقعا خانم مهربانی بود
  • نرگس IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    20 24
    کسی که دچار مسمومیت شدید شده اعضاش قابل ‍‍‍پیونده؟!
    • مهدیه IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      8 2
      همین یه نکته کافیه که دست از شایعات برداریم... سلامت اعضا نشان از صحت خبر قید شده است.
    • بدون نام IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
      7 0
      من شخصا بیماری دیدم که با مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود و اعضاش رو هم اهدا کردن.پس میشه. نه اینکه خدایی نکرده بگم ایشونم...!نه! کلی عرض میکنم که بعله .هر مسمومیتی همه اعضا رو از کار نمیندازه.و شاید هیچ کدوم اعضا جز مغز اسیب نبینن.
  • بدون نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    47 6
    میدونید چرا علت رو نمیگند.چون برخی از ما ایرانیها نزده میرقصیم .از شاد بودن دیگران ناراحتیم شاید.دنبال بافتن اراجیفی هستیم که به ما مربوط نمیشه .
    • بدون نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      34 8
      دقیقا ! مثل کامت اول خانم شیوا
  • سامیار IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    39 11
    به همون دلیلی که نیما نهاوندیان فوت شد .....همه هنرمندان ما پاک و نجیب هستند نه خیانتی نه اعتیادی نه خودکشی کلا ما هممون حالمون خوبه اما.....
  • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    26 23
    حالا دلتون خنک میشه بگن خودکشی بوده؟اینقد یعنی تحمل خوشبختی بازیگران سخته برای عوام؟زشته بابا.یه ذره از اروپایی ها یاد بگیریم.دخالت و قضاوت تو کار هم تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    25 3
    روحش شاد واقعا خانم متشخصی بودن
  • بدون نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    53 1
    خدا همه را رحمت كند
  • ندا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    9 7
    .
  • ندا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    25 4
    خدا رحمتش کنه و روحش آزاد و شاد باشد .. بجای صحبتهای بیهوده باید به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که: عسل به " هر دلیلی " که فوت کرد نباید دست تقدیر و خواست خداوندرو فراموش کرد ....
    • بدون نام IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
      1 1
      متاسفم با این نظرتون
  • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    8 23
    تبلیغ بیمارستان نکنید حالا...
    • بدون نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      11 0
      بیمارستان مرگ مشکوک
    • faeze IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      30 0
      روحش شاد خدا صبر بده به خانوادش و همسرش
    • faeze IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      33 0
      روحش شاد خدا صبر بده به خانوادش و همسرش
    • بدون نام AU ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      11 1
      خدا رحمتش کنه. از همسرش مگه جدا نشده بود؟
  • مسلم IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    21 1
    فاتحه ای نثار روح عزیز ی که به دیار باقی شتافته می کنیم وبرای خانواده گرامیش آرزوی صبر وشکیبایی وآرامش روح وروان از پروردگار مهربان داریم.عجل هرکس فرا رسد تاخیر نخواهد کرد وما باید مراقب باشیم که بی شک بزودی نوبت ما هم خواهد رسید پس سعی کنیم در این زندگی کوتاه دنیوی فقط به خوبی ها بیندیشیم .خوب باشیم وخوب عمل کنیم.با آرزوی شادی روح ومغفرت برای همه عزیزان و جوانان ازدست رفته ایران زمین.
  • الهه IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    13 0
    وااااااي نه من باور نميكنم خيل باشخصيت بود دوستشدارم خواهم داشت خدارحمتشكنه به تمام هوادارنش وخانواده ي اوتسليت ميگم ايشاالله غم آخرشون باشه .................راستي اگه راست باشه اخبار ميگه من كه باور نميكنم واقعامهربون بوداااااااي خدا هرچي آدم خوبه ميرن.............
  • فاطی A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    88 8
    تو ایران ادم بخواد خودکشی هم بکنه باید واسه ملت سند منگوله دار بیاره تا دست از سرش بر دارن......بابا ولش کنین............فضولین؟
    • بدون نام IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      17 6
      خدا پدرتو بیامرزه همینو بگو !
    • سامی IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      15 5
      با اجازه بزرگترا چون ایرانی هستیم،بله
  • فففف IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    20 2
    اميدوارم خدا بيامرزتشون ولي چيزي كه خيلي جالب هست آخرين پيام ايشون تو صفحه ي فيس بوك هست
    • shayan IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
      15 0
      من که فیسبوکم فیلتره . خدا رحمتش کنه . حالا چی گفته بود ؟
    • بدون نام A1 ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      2 3
      چی گفته بودن؟
    • منا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
      14 2
      روحشان شاد آخرین کامنت فیسبوک ایشون: حس میکنم از گور برخاسته ام ....... تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست.(19 اسفند 91)
  • ماکان IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    17 0
    بازیگر جوان و با تجربه ای بود خدارحمت اش کند
  • بدون نام IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    8 1
    به این می گن حرف حساب! جواب نداره!
  • پگاه IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    6 0
    اخبار چیزی دراین باره گفته؟
  • نادیا RU ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    31 3
    بنده خدا گناه داره یک بچه داره چرا دارین براش شایعه درست میکنین دل یک بچه و یک خانواده داغدار رو میشکونین ...خدا رحمتش کنه بیرم من برای اون بچه که تو این سن مادرشو از دست داد مهم اینه
  • فرزاد IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    15 6
    پشت سر مرده حرف نزنین خوبیت نداره والا
  • پزشک IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    21 11
    خدا رحمتش کناد! دوستانی که نسبت به بیمارستان لقمان مشکل دارند؛ باید بدانند که معاون آموزشی این دانشگاه آقای دکتر کورش قراگوزلو متخصص از برجسته ترین مغز و اعصاب ، رییس انجمن صرع ایران ، هستند و یکی از بهترین بخش های این بیمارستان بخش مغر و اعصاب آن است. پزشک فوق تخصص مسمومیت شاغل در بیمارستان لقمان الدوله. ضمنا بیمار مذکور فاقد علایم مسمومیت داروی بود.
    • بدون نام IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
      5 1
      حرف شما متین اقای پزشک.ولی یه سوال دارم.بخش مغز و اعصاب لقمان از بخش مغز و اعصاب بیمارستان بهمن خیلی مجهزتره که بیمار رو به بیمارستان لقمان منتقل میکنن؟!! والا به خدا برای منم اصلا مهم نبود علت مرگ.ولی انقدر ادم ضد و نقیض میشنوه و حس میکنه خبراییه که کنجکاو میشه نکنه داروی تقلبی بوده؟نکنه مسکنی که خورده مشکلی داشته؟نکنه..!
  • sedaye sokut GB ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    25 2
    آخرین نوشته زنده یاد عسل بدیعی در صفحه فیسبوکش: حس می‌کنم از گور برخاسته‌ام... تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست... ( روحش شاد... )
  • بدون نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    37 1
    درخواست داودنژاد در پی درگذشت عسل بدیعی رضا داودنژاد، از بستگان مرحوم عسل بدیعی، غم‌نامه‌ و درخواستی خطاب به هموطنان و دوست‌داران آن بازیگر منتشر کرده که در بخشی از آن می‌خوانیم: «لطفا اگر مرهمی نیستید، دردی اضافه نکنید...». در پی درگذشت «عسل بدیعی»، رضا داودنژاد یادداشتی را اختصاصا در اختیار خبرنگار سینمایی ایسنا قرار داد. «درد بدتر از داغ مادری مهربان به رحمت خدا رفت، خانواده‌ای داغی به سینه دارد، درد، درد سنگینی‌ست عاجزانه خواهشمندم همدردی کنید، یا از دور نگاه کنید یا رد بشوید عسل بدیعی نازنینم با شور و شوق سرشار از زندگی از بین ما رفت، خانواده پیکر پاک او را به رضایت خود او بدون کوچکترین مسمومیت برای اهدای عضو به بیمارستان پیوند مسیح دانشوری سپردند. لطفا اگر مرهمی
  • بیچاره IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    10 2
    سلام.هزار حدس و ظن.حداقل حرمت هنرمند کشوررا نگه داریم من نیز میدانم که دروغ پراکنی ها ومخفی کاریها باعث شده ما خبر را میخوانیم و بشیوه خودمان تحلیل میکنیم.ولی بخاطر خانواده داغدارش ان را ننویسیم.روحش شاد
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    8 2
    روحش شاد وشادي آن مرحومه فاتحه اي نثارش بكنيم ..درضمن اگرآقاي داودنژادحرف نميزد وازيكي ازپزشكان معالج ميخواستند كه درسيماصحبت كنه خيلي بهتربودواين شايعه هاهم بوجودنمي اومد.
  • شیوا IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    17 1
    من دوستش داشتم خیلی خانم و باکلاس بود.هر آدمی هم یک روز به دنیا میاد و یکروز از دنیا میره حالا به هر علتی.هرچند انکار نمیکنم که منم از فوت یک خانم در سن 35 سالگی متعجبم و دوست دارم بدونم چرا.ولی ندونم هم چیزی نمیشه مهم اینه که شایع پراکنی در مورد دیگران نکنیم چون هیچکدوم از ما علت واقعیشو نمیدونیم.در ضمن بیمارستان لقمان فقط برای مسمویت نیست. روحش شاد...
  • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    9 1
    خدا رحمت کند این عزیز ازدست رفته را، روحش شاد. ولی نکته قابل تقدیر اینجاست که خانواده این عزیز بااهدای اعضاء جان چند نفر دیگر نجات می دهند
  • مهرداد GB ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    13 0
    29 اسفند فردی از اعضای خانواده ام به دلیل عفونت شدید ریه ومشکلات تنفسی توسط اورژانس 115 به بیمارستان لقمان منتقل شد.این بیمارستان فقط مخصوص مسمومیت نیست.
  • پگاه GB ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    10 1
    خدا رحمتش کنه . امیدوارم به خاطر داروی آلوده و تقلبی نبوده باشه.
  • نیوشا IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    4 0
    وای من امروز ظهر شنیدم.شوکه شدم.واقعا خبر ناراحت کننده ای بود.خدا رحمتش کنه.
  • شیرین IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    11 0
    خدارحمتش کنه به خانوادش صبربده خصوصامادرش حالابه هردلیلی که فوت شده مهم نیست جای این حرفابراش یه فاتحه بخونین خانوادش همینجوری الان سینشون پرازغمه توروخداشمابااین حرفای بیهودتون بیشترش نکنین باورکنین هممون آخرش میریم همونجاکه عسل خانوم رفت پس نکنین اینکارارو
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    15 0
    ای بابا حالا چه فرقی میکنه که چه جوری فوت کرده ، به جای بررسی علت مرگ یه فاتحه واسش بفرستید که بیشتر الان بدردش میخوره
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    14 1
    چرا انقدر پشت سر مرده چرندیات میگید؟
  • زرتشت IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    6 13
    مرگ بدیعی مشکوکه
  • Pezhman IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    12 2
    از بعضي از اين حرفاي مفتي كه بعضيها اينجا نوشتن در مورد يك انسان كه دستش از اين دنيا كوتاه شرم ميكنم كه ايرانيم.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    6 2
    روحش شاد
  • فاطی بوشهری EU ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    9 1
    خدایش بیامرزد دلیل فوت ایشون هرچی میخواد باشه مهم اینه که دیگه الان دربینمون نیست ... الفاتحه مع صلوات
  • رادا IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    9 4
    شرم کنیم که شیعه علی هستیم پژمان,یعنی منتظریم یک اتفاقی بیفته زندگیمونو ول کنیم بچسبیم به تهمت وغیبت. بابا سبزیهای تموم شد,حرف شماتموم نشد؟
  • ایرانی IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    12 2
    خوب حرفای ضد و نقیضی که میزنن آدمو به شک میندازه! مگه آقای داوود نژاد نگفته بود بخاطر مشکل تنفسی بستری شده ؟پس اگر مشکل ریوی داشته چطور ریه هاشو به دیگران پیوند زدن؟ در ضمن جدیدا دکترها گفتن بخاطر سردرد و تهوع بستری شده که باز با گفته آقای داوود نژاد تناقض داره که گفت بخاطر مشکل تنفسی بستری شده! البته به ما ربطی نداره که فضولی کنیم ولی دروغهای پشت سر هم نا خودآگاه آدمو حساس میکنه به حقیقت پی ببره.ولی اگه از اول راست و حسینی حقیقتو بگن انقد کنجکاوی بوجود نمیاد. خدا رحمتشون کنه و روحش شاد باشه به هر حال اگه خودکشی هم بوده باشه عجیب نیست.مگه اونم یه آدم نیست؟هر کسی ممکنه به این حالت برسه.
  • yass IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    10 1
    بابا الان که فوت شده دیگه دست از غیبتت بر دارید و برای شادی روحش دعا کنید ترا خدا امید وارم روحش غرق در رحمت الهی باشه (از این مرگ های نا گهانی باید عبرت بگیریم نه اینکه 1 بهانه برای خاله زنک بازی در بیاریم)
  • بدون نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    9 5
    ان الله بصیر بالعباد
  • مصطفي IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    14 2
    چرا ما مردم ايران دروغگو هستيم . راست بگويد چرا عسل مرده ؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    4 0
    مسمومیت اولین چیزی که از بین میره کبد هست پس چجوری کبدش اهدا شد
  • رحیم IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    3 0
    هموطنان عزیز اینقدر بحث نکنید وبرای ماندګان مساله تراشی بوجود نیاورید لیکن برای تمام ایرانیان عزیز درګذشت این بازیګر ګرانقدر را تسلیت وتعزیت عرض نموده وبرای خانواده اش صبر جزیل آرزومندیم روحش قرین آمرزش الهی باشد ان شا ا...
  • سپیده US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
    1 1
    اورژانس بیمار رو به دو تا بیمارستان میفرسته یا فیروزگر یا لقمان
  • بینام PL ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    13 0
    اول آنکه روحش قرین آرامش باد.دوما من با نظر اونهایی که میگن از اول دلیل اصلی وواقعی مرگ باید گفته بشه موافقم.کلا خصلت ما آدمها اینه وقتی دروغ زیاد میشنویم همه چیز را به راحتی باور نمیکنیم.خوب طبیعیه همه یه جورایی دوست دارند بدانند موضوع چی بوده ؟حتی اونهایی که وانمود میکنند که برایشان مهم نیست!طبیعیعه خجالت نکشید.از دست دادن یه "ستاره "جوان برای هیچ کسی واقعاخوشایند نیست .اما چرا ما اینقدر دوست داریم واقعیتها را جور دیگه ای جلوه بدیم جای بحث دارد.البته این راهم نمیتوان انکار کرد که بعضیها حتی اگر واقعیت موضوع راهم باور کنند باز هم حرفهایی برای گفتن دارند.من به خانواده این ستاره جوان درگذشته تسلیت میگم .وامیدوارم روزی برسد که جایی برای حرفهای بیهوده نباشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    2 0
    در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود ای ساربان آهسته رو ................. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.
  • ندا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    1 0
    خدا رحمتش کنه..
  • سهيلا IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    2 1
    خوبه همه اقاييون وخانم ها يهو پرفسور شدندياشايدم محقق بيمارستاني.اصلا به شما چه كه چرا مرده؟مطمئن باشيد اگه گناهي هم داشته باشه بخاطر اون اعضايي كه اهدا كرده بخشوده ميشه.نيازي به تحقيقات بي اساس شما نيس.روح مهربانش غريق رحمت باد...............................................
  • ایرانی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 1
    بابا دمتون گرم. چه بحث های علمی و دقیقی. چقدر مطلب علمی با ربط و بی ربط و ضدو نقیض پزشکی و شعر و ادبیات و روانشناسی و ... یاد گرفتم. بابا ایول دارید همتون. با این همه متخصص پس چرا اینجوری شد؟
  • مريم IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 0
    با عرض سلام خدمت تمام عزيزان . باعرض تسليت به خانواده محترم بديعي . دوستان عزيز به نظر من پيگيري سهل انگاري يا هرچيزي در مورد فوت مرحومه عسل بديعي به خانواده ايشان بر ميگردد .چرا شما باهم دعوا ميكنيد .اگه اشخاص خيلي مهمي هستيد كه حرفتون جايي به درد بخور هست برويد و اونجا نطق بفرماييد چرا اينجا باهم بحث ميكنيد . به نظر خودتون چقدر مهميد ؟
  • رها IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 0
    خدا بیامرزش
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 0
    اول از همه برای اون مرحوم و همه درگذشتگان طلب مغفرت می کنم. اون چیزی که اون خدا بیامرز الان نیاز داره خواندن فاتحه و دعا و نماز شب اول قبره که امیدوارم دوستانی که بلدند و امکانشو دارن امشب حتما بخونن تا روح بزرگ و پاکش در جوار خدای متعال انشاا... به آرامش کامل برسه. من کل کامنت های بالا رو خوانم و خیلی متاسفم شدم از اینکه ما ایرانی ها علیرغم کل ادعاهایی که داریم در بعضی موارد بسیار بی فرهنگ هستیم و این موضوع یکی از اوناست. یه چیزی تو دلمون داره ما رو قلقلک میده بریم ته و توی قضیه رو دربیاریم ببینیم اون بنده خدا چرا و چه جوری مرده؟ یکی میگه بیمارستان لقمان تو جنوب شهره و برای مسمومیته یکی میگه حرفای داودنژاد متناقضه و ... حتی اگه ایشون خودکشی هم کرده باشه فقط به خودش و خداش مربوط میشه نه ما
  • محمدرضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 0
    اون الان پیش ما نیست و غم نبودش داره رو دل نزدیکانش به شدت سنگینی میکنه.ما چرا این جوری هستیم؟ به قول رضاداوودنژاد اگه نمی تونیم مرحمی باشیم رد بشیم بریم پی کارای خودمون. مگه ما خودمون خیلی آدمای پاک و بی عیبی هستیم که الان افتادیم دنبال علت مرگ اون مرحوم؟ مگه حضرت علی نمی گفت: "بخدا اشتیاق من به مرگ از اشتیاق کودک به سینه مادرش بیشتره؟"چرا نمیگیم قفس کوچیک دنیا دیگه برای پرنده دل عسل کوچیک شده بود؟دوست داشت زودتر به آرامش برسه؟می خواست زودتر به ابدیت برسه؟متاسفم برای این همه ادعا واین همه عقب موندگی من از همه شما دوستان عزیز خواهش می کنم هرکسی و تو هر جایگاهی هستید برای آرمش روح این هنرمند عزیز دعا کنیدوبدونید که ما هم روزی میمیریم وبهتره قبل مردن مثل عسل بدیعی یه فکری برای خودمون بکنیم
  • تینا EU ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 2
    حالا برفرض خودکشی بوده شایدبنده خدا خودش میخواسته به ماچه ربطی داره اینقدبحث الکی کنیم هرکس اختیارخودش داره
  • الناز GB ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    0 0
    اینجا ایرانه ! دهن مردم رو نمیشه بست ! بهتر بود خانواده ایشان در یک مصاحبه خبری ، با دو جمله علت مرگ این هنرمند رو به شکل شفاف به رسانه ها می گفتن تا از همه ی این حرف و حدیث ها جلوگیری بشه !
  • ناهید IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    2 0
    عجب صبری خدا دارد... اگر من جای او بودم ... خیلی بی انصافیه در باره کسی قضاوت کنیم که دیگه تو این دنیا نیست و نمیتونه جواب قضاوت هامونو بده . تو که درمون نیی دردم چرایی ؟ ... تو که نوشم نیی نیشم چرایی ؟ ایشون به هر دلیلی فوت کردن ، امیدوارم مهر و بخشش خدا شامل حالشون بشه . همون طور که این آرزو رو برای خودمون داریم .
  • بی نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    1 0
    شما چی می فهمین که خانواده مرحوم چه حالی دارن چرا مردم ما این قدر فضول هستن بدترین چیز تو این لحظات برای خانواده مرحوم شایعات و فضولی مردمه من خودم تجربه داشتم و از ته دل همه آدمایی که فقط با حرفاشون دل ما را داغ می کردن نفرین می کردم حتمأ باید همین اتفاق تجربه کنید که دست از رفتار زشتتون بردارید اگر در برابر مسائل مملکت هم این قدر کنجکاو بودید وضعیت زندگیتون این نبود ..................
  • مژگان US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 0
    جون آدم یه جا میره، ایمون و آبروی آدم هزار جا ! منم مثل همه غصه دارم و از اینکه دلیلش مشخص نیست و نمیدونم چی به سرش اومده ناراحتم و شایعه هم زیاد شنیدم اما با اینحال واسش استغفار کردم و شبی که به خاک سپردنش واسش نماز شب اول قبر خوندم اونم مثل ما یک انسان عادی بود و اختیار زندگیشو داشت انشا... که شایعه ها صحت نداره. خداوند رحمتش کنه. افسوس از این به بعد عسل بدیعی رو کم میاریم بازیگر توانا و مهربونی بود.
  • بدون نام US ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    خداوند این عزیز از دست رفته را بیامرزد کنجکاوی مردم هم امری کاملا طبیعی میباشد اگر نمیخواهیم مردم در زندگی شخصیمان کنجکاو شوند نباید این جور حر فه ها مثل بازیگری را انتخاب کنیم در فیلمهای خارجی میبینیم خبرنگارها کلیه ی مسایل زندگی افراد معروف را گزارش میکنند مثل شاگردای خودم که دوست دارن از زندگی شخصی استادا سر دربیارن و این ا ین اقتضای شهرت است
    • بدون نام US ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      1 0
      موافقم
  • ستاره IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    0 0
    خدا بیامورزد.خواهشا شایع پراکنی نکنید
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    1 0
    برادرم تصادف شدیدی داشته وسه ماه بیهوشه تورو خدا براش دعا کنید