سایت پرسپولیس نوشت:

نلو وینگادا در هتل ماریوت شهر لیسبون پرتغال درباره نحوه دریافت مابقی مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با امیر مشیری نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.
وینگادا اعلام کرد: طبق توافق قبلی تا پایان ماه آپریل برای دریافت مابقی مطالباتش منتظر خواهد ماند و بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس پرونده شکایتش را به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نمی‌دهد.
وینگادا در دیدار با نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بنده از طریق بخش انگلیسی سایت باشگاه پرسپولیس و همچنین سایر رسانه‌ها بعضا اخبار این باشگاه پرطرفدار را پیگیری کرده و هرگز روزهایی که در پرسپولیس مربیگری می‌کردم را فراموش نمی‌کنم. مطلع هستم که مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس توانسته با احداث دانشگاه و آکادمی فوتبال کارهای مهمی برای آینده پرسپولیس انجام دهد. این اتفاقات بسیار خوب و مفید خواهد بود و من امیدوارم پرسپولیس بتواند با قهرمانی در جام حذفی، هواداران خود را شاد کند.
وی افزوده است: بنده نیز قطعا به توافقاتی که قبلا با باشگاه پرسپولیس داشته‌ام پایبند خواهم بود و تا پایان ماه آپریل هیچ اقدامی نخواهم کرد و بنابه درخواست باشگاه پرسپولیس در این باره با کمیته انضباطی فیفا نیز مکاتبه‌ای نخواهم داشت. من می‌دانم که آقای رویانیان تلاش‌های زیادی برای موفقیت پرسپولیس داشته و امیدوارم که تیم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.
وینگادا خاطرنشان کرده است: اینکه آقای رویانیان مجبور است در این شرایط بدهی‌های مالی گذشته را پرداخت کند قطعا برای ایشان سخت خواهد بود اما بنده از توجه ایشان به همه امور تیم و باشگاه و همچنین از رویکردی که نسبت به این پرونده داشته‌اند تشکر می‌کنم.
همچنین نماینده باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه بازدیدی از امکانات باشگاه بیرامار پرتغال خواهد داشت و درباره نحوه همکاری‌های دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار مذاکراتی با مدیران این باشگاه پرتغالی انجام می‌دهد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =