این گزارش تصویری پنجره‌ای رو به حیات وحش است؛ دنیایی که شیرها، فیل‌ها، اورانگوتان‌ها و پلنگ‌ها هنوز بر آن حکمفرما هستند و ما هنوز می‌توانیم رویاپردازی بیدار شدن هر روز صبح را در چنین دنیایی داشته باشیم.

محمود حاج‌زمان: طی 10 تا 15 سال آینده، آخرین مناطق غیرمسکونی زمین زیر سلطه جمعیت رو به رشد انسان قرار می‌گیرد و در اثر تغییرات آب و هوایی فزاینده نیز آب خواهد رفت. زمانی‌که تمام زیستگاه‌های حیات وحش از بین روند، تنها نواحی حفاظت شده حصارکشی شده برای ما باقی خواهد ماند. تورگردانان، جنگل‌بانان، محققان، بوم‌گردشگران، عکاسان، هنرمندان و حافظان محیط‌زیست سراسر دنیا هر روز مطالعات، عکس‌ها و نوشته‌های خود را برای حمایت، حفاظت، و بزرگداشت «وحش» با خوانندگان، همکاران، علاقمندان و اجتماعات محلی به کار می‌گیرند.
عکس‌هایی که در این گزارش می‌بینید، پنجره‌ای رو به دنیای آنهاست؛ دنیایی که شیرها، فیل‌ها، اورانگوتان‌ها و پلنگ‌ها هنوز بر آن حکمفرما هستند و ما می‌توانیم رویاپردازی بیدار شدن هر روز صبح را در چنین دنیایی داشته باشیم. این عکس‌های حیرت‌آور حاصل همکاری Ranger Diaries و The Bush Boys هستند؛ عکس‌های که قصد دارند تا زیبایی، آزادی و شکوه حیات‌وحش را به حداکثر افراد ممکن سراسر دنیا هدیه کنند.
 53275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
    3 2
    ایکاش همیشه از این جانداران خبر و تصویر بگذارید تا جانداران دیگه!!!! خیلی زیباست و امیدبخش.
    • ....... IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
      0 0
      ای کاش