۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

در راستای اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی تعدادی از افراد شرور سابقه دار و تحت تعقیب که با ایجاد شرارت و مزاحمت، موجب سلب آسایش مردم شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرح پاکسازی مبارزه با اراذل و اوباش در سطح پارک ها و نقاط حساس،این شهرستان عملیاتی و اجرایی شد.
وی افزود: در اجرای این طرح که چندین اکیپ خودرویی و موتوری از ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها و نیروهای کمکی یگان امداد حضور داشتند تعدادی از افراد شرور سابقه دار و تحت تعقیب دستگیر و در بازرسی از آنان چندین قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی همچنین از دستگیری یک شرور تحت تعقیب مراجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: ماموران فردی به نام "میثم" که سابقه سرقت به عنف ،ضرب وجرح و درگیری و ایجاد مزاحمت را در پرونده خود دارد و تحت تعقیب مراجع قضایی نیز است در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از وی یک تیغه شمشیر و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.
سرهنگ یاردوستی در ادامه با تشکر از همکاری خوب مردم شهرستان در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست با اطلاع از هر گونه خبری در خصوص مجرمان و متخلفان به مرکز فوریت های پلیسی 110 ، پلیس را در برخورد قاطعانه با متخلفان و برهم زنندگان نظم و آسایش عمومی یاری رسانند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282379

برچسب‌ها