۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

فارس نوشت:

باوجود تائید و تکذیب‌های بسیار درباره ساختن سری جدید «کلاه قرمزی» برای نوروز 92 و مواجه این سریال با مشکلات مالی، سرانجام خبر کلید خوردن این سریال اعلام شد.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی ایرج طهماسب و حمید جبلی دقیقا در‌‌ همان زمان تائید و تکذیب‌های پیاپی کلید خورده بود و گروه مشغول تصویربرداری بودند. تا به حال نیز چند قسمت از این مجموعه با حضور ستارگان سینما نظیر مهناز افشار ضبط شده است.

همچنین رضا عطاران از جمله افرادی است که گروه سازنده با او وارد مذاکره شده‌اند، اما او هنوز جلوی دوربین نرفته است.

سال گذشته خبر حذف جیگر از این مجموعه به یکی از اخبار داغ تبدیل شد و با واکنش‌های بسیاری همراه شد. علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو این موضوع را تکذیب و عنوان کرد که در سری جدید هم حتما این عروسک حضور خواهد داشت.

از جمله اقدامات دیگر سازندگان مجموعه کلاه قرمزی راه‌اندازی کلوپ هواداران این عروسک محبوب است تا اخبار این پروژه به طور رسمی از این سایت به علاقه‌مندان منتقل شود.

عوامل اصلی «کلاه قرمزی» عبارتند از: نویسندگان: حمید جبلی و ایرج طهماسب، کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی،مدیر تولید: علی قائم مقامی، طراح صحنه: مجید میر فخرایی و میلاد کزازی،  طراح لباس: ژاله آنت، صداگذار: علی ابوالصدق، مشاور هنری: حبیب رضایی، صدابردار: بابک اخوان، گریم: مهرداد میر‌کیانی، مدیر فنی: بهزاد عطاخانی، مدیر تصویربرداری: فرشید رسولی.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    201 2
    از جيگر چه خبر؟
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    10 51
    پس امسال قابل دیدن نیست با حضور افشار