دبیرکل حزب موتلفه از گزارش اخیر احمد شهید گزارشگر سازمان ملل انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به گزارش حقوق بشر سازمان ملل از ایران گفت: قدرت های جهانی با حمایت از تروریسم می‌خواهند به حیات قبلی تروریست ها در ایران مشروعیت ببخشند. گزارش احمد شهید یک بیانیه در حمایت از تروریسم است.
وی تصریح کرد: احمد شهید وقیحانه اجرای احکام اسلامی در ایران را نقض حقوق بشر معرفی کرده است و متجاوزین به حقوق عمومی و نیز کسانی که فساد اخلاقی دارند را مورد حمایت قرار داده است. مقامات ایرانی تا کنون 100 تخلف احمد شهید گزارشگر سازمان ملل را گزارش داده‌اند اما اراده‌ای وجود ندارد که به این گزارش اعتنا کند. آنچه احمد شهید تهیه کرده است توسط منافقان و محاربان با نظام اسلامی تدارک دیده شده و هیچ سندیتی ندارد.
اهم اظهارات دبیرکل موتلفه را بخوانید؛
* مقام معظم رهبری در دیدار خبرگان نکاتی را به مسئولان تذکر دادند از جمله اینکه "به مردم گزارش دهند که در موضوع گرانی چه کرده‌اند". اکنون یک آرامش نسبی بر بازار حاکم است. داد و ستد به طور طبیعی صورت می‌گیرد، مردم از گرانی‌ها گلایه دارند اما نمایشگاههای بهاره در کنترل و مهار گرانی مؤثر بوده‌اند.
* طبق قانون قرار بوده رئیس جمهور همراه بودجه سالیانه گزارش عملکرد یکساله پیشرفت برنامه پنجساله را هم به مجلس ارائه بدهد که تا کنون این کار انجام نشده است. فکر می‌کنم اگر رئیس جمهور گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در خصوص تحقق اهداف برنامه پنجساله پنجم توسعه را به مجلس ارائه دهد، یک گام به جلو برای رسیدن به یک تصویر شفاف از عملکرد دولت و عملیاتی شدن برنامه پنجم برخواهیم داشت.
* آنچه در آلماتی گذشت اعتراف قدرتهای جهانی به بخشی از حقوق هسته‌ای ملت ایران بود. اگر آنها در برابر حقوق ملت ایران تمکین کنند خود به خود قطعنامه‌های ظالمانه سازمان ملل و تحریم های یکجانبه آمریکا مشروعیت خود را از دست می‌دهند. البته داوری در این مورد دشوار است که آیا آنها همچنان قصد عقب نشینی دارند یا نه، این را باید در اجلاس آینده دید.
* اگر گفت و گوها خوب پیش رود و صهیونیست ها در روند گفتگوها اخلال نکنند، می‌شود پیش‌بینی کرد روابط با غرب به سمت منطقی و عقلانی پیش برود و پرونده هسته‌ای ایران به صورت عادی به آژانس برگردد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =