شبکه ایران نوشت:

 نماینده تهران، گرایش شیعی چاوز و درخواست وی از جمهوری اسلامی برای تبلیغ تشیع را قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: نباید دشمنی با احمدی نژاد منجر به تحقیر و سرزنش یک مرد انقلابی که در تاریخ خود تغییرات اساسی ایجاد کرد،‌ شود.
روح الله حسینیان با بیان این مطلب که چاوز مرد انقلابی بود و توانست در مقابل بوش آمریکایی استعمارگر و جهان خوار، موضع جونمردانه ای اتخاذ کند، ‌خاطر نشان کرد: ایستادگی چاوز در مقابل آمریکا قابل تحسین است.
وی به گرایش های شیعی چاوز اشاره و با بیان این مطلب که چاوز حتی از جمهوری اسلامی ایران خواست طلبه هایی را به زبان اسپانیولی آموزش داده و برای تبلیغ شیعه به کشورش بفرستد، افزود: روحیه حق طلبی و سلامت نفس چاوز در مقابل حق و مکتب تشیع جای تقدیر دارد.
وی در ادامه با اشاره فرمایش امام حسین (ع) مبنی بر اینکه حر بودن مرحله ای پس از دینداری است، گفت: نباید حر بودن و گرایش عقیدتی چاوز را فراموش کرد. اینکه مسایل حاشیه ای تبدیل به اصل شود، امر پسندیده ای نیست.
حسينيان  تأکید کرد: تعجب می کنم زمانی که خاتمی رئیس جمهور آمریکا را شهید یاد کرد بسیاری از کسانی که نسبت به سخنان احمدی ن‍ژاد در مورد چاوز موضع گیری کردند، ‌آن زمان هیچ سخنی به زبان نیاورند و این درحالی است که در فرهنگ اسلامی ما شهید به کسی گفته می شود که در راه خداوند و برای اعتلای کلمه الله به شهادت می رسد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کرد: نباید دشمنی با احمدی نژاد منجر به تحقیر و سرزنش یک مرد انقلابی که در تاریخ خود تغییرات اساسی ایجاد کرد،‌ شود.
/172929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    80 9
    "عضو شورای مرکزی جبهه پایداری" ؟!
  • رضا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    درود به شرفت برادر حسینیان الحق حرف حساب جواب ندارد زنده باشي برادر عزیز
  • سید IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    اگرخاتمی این حرف را زده ازشون سئوال کنید جواب می دن. تازه کار اشتباه اشتباه هست از هرکسی که سریزنه تازه مادر متوفا بغل کرده. عجب کار بدی هست بد بد بد بد.....
    • Amin GB ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
      نگاه كردن و دست زدن به بدن پيرزن و بچه غير مميز كه خوب و بد را نمى فهمد بدون قصد لذت جايز است مساله١٩٤٣رساله آيت الله بهجت - ره -
  • بدون نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    0 1
    نظر هر دو رييس جمهور درست بود
  • بدون نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    2 2
    سكوت برخي درباره برخي گناهان،‌ توجيه گناهان ديگري نمي شود.
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    2 1
    فرافکنی نفرمایید آقا. چه ربطی داره که موضوع خاتمی را وسط می‌کشن؟
  • جواد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    2 2
    سلام ظاهرا اين روزها فشار تورم سبب شده است كه بعضي ها كه تمام هم وغم آنها فقط به دنياي مادي معطوف شده است منتظرند تا با كوچكترين بهانه اي آقاي احمدي نژاد را مورد هجمه قرار دهند و در اين مسابقه از ديگران عقب نمانند. حقيقتا به خودمان رجوع كنيم و ببينيم آيا در ارائه نظرات خود خدا را هم در نظر داريم ؟ آيا سخنانمون را براي خدا خالص كرده ايم. تهمت زدن به فردي كه در طول 8 سال اين همه خالصانه و پرتلاش كار كرده است با اين بي ملاحظه گي عجيب نيست؟ مردي نبود فتاده را پاي زدن گر دست فتاده اي بگيري مردي