رییس پلیس فتا کرمان از دستگیری عاملان انتشار "پیامک بخشیده شدن خلافی خودرو" ظرف 12 ساعت کار فنی و تخصصی این پلیس خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ "اسماعیلی" رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: در راستای ارسال پیامکی شایعه برانگیز برای تعداد زیادی از هموطنان مبنی بر "بخشش خلافی ها" ، پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آن آغاز کرد.

وی افزود: پیامکی که در بهمن ماه امسال با متن " اگر ماشین تان خلافی دارد، شماره سریالی که روی کارت مشخصات ماشین به صورت عمودی نوشته شده را به شماره اعلامی ارسال تا خلافی شما به مناسبت 22 بهمن بخشیده شود" برای هموطنان ارسال شده بود، باعث تشویش اذهان عمومی شد.

رییس پلیس فتای کرمان ادامه داد: در این راستا با پیگیری های کاراگاهان متخصص این پلیس، سرانجام سه متهم مربوط به این پرونده شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان ضمن اعتراف صریح به بزه انتسابی خود اظهار داشتند، در سطح شهر شایعه شده بود که چنین طرحی از سوی پلیس راهور انجام می شود ، بنابراین برای اطلاع رسانی به دوستان، اقدام به ارسال این پیامک کردیم، هرگز تصور نمی کردیم که توسط پلیس دستگیر شویم.

رییس پلیس فتای کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان این پلیس ظرف مدت 12 ساعت کار تحقیقاتی و فنی متهمان این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند، گفت : متهمان به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.
4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    من موندم چرا در باره فساد های بزرگ اقتصادی پلیس انقدر سریع وارد عمل نمیشه!!!!