علی اکبر ولایتی می​گوید: قطعا دولت آینده همان مسیر افتخارآمیز را که توسط رهبری در عرصه هسته​ای ترسیم شده، ادامه خواهد داد.

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف 1+2 در نشستی خبری خود در پژوهشگاه باقرالعلوم از اقبال به نامزد های این جریان سخن گفت و تاکید کرد که دولت آینده شرکت سهامی نیست و در خصوص انتقادات از دولت گفت: «قرار نیست به گذشته بر گردیم.»
ولایتی که بهمن 83 اعلام کرده بود حاضر است در صورت حضور هاشمی از عرصه کاندیداتوری کناره گیری کند، حالا بعد از 9 سال در پاسخ به اینکه اگر آقای هاشمی کاندید شود، ممکن است شما کنار بروید؟، می گوید: بنده تابع تصمیم‌گیری‌های ائتلاف سه‌نفره هستم و براساس تصمیم‌گیری‌های ائتلاف عمل می‌کنیم.
عضو کمیته سه نفره که درماه های گذشته انتقاداتی به ائتلافش وجود داشته تاکید کرده است که «با تعدادی از دوستان دیدار داشته‌ است.» اما نامی از آنها نمی برد و گفته است: «ما با عناصر مطرحی که نام آنها هم اکنون اعلام شده است، مذاکره داشته‌ایم و این مذاکرات را ادامه خواهیم داد.»
ولایتی در خصوص نظرسنجی‌ها درباره ائتلاف سه گانه و اینکه نامزد این ائتلاف چه زمانی معرفی خواهد شد، افزود: نظرسنجی‌های متعددی صورت می‌گیرد. البته نمی‌توان به تمامی این نظرسنجی ها اعتماد کرد، اما می‌توانیم براساس جمع بندی به نتیجه‌ای برسیم که البته الان مصلحت نمی‌دانیم آن را اعلام کنیم. فقط کافی است به نتایج نظرسنجی‌ها مراجعه کرد. البته ائتلاف سه نفره در مقایسه با مجموعه‌های دیگر بالاترین رای را داشته است و این محبوبیت آن را نشان می‌دهد.
به گزارش تسنیم خبرنگاری از ولایتی پرسید که آیا شما برخی از کارهای اشتباه دولت احمدی‌نژاد را برطرف خواهید کرد یا خیر، گفت: قرار نیست در مورد گذشته صحبت کنیم. اینجا آمده‌ایم تا درباره آینده صحبت کنیم.
وی درباره اختیارات ریاست جمهوری در سیاست‌های خارجی کشور و به خصوص پرونده هسته‌ای اظهار داشت: در خصوص برنامه‌های پرونده هسته‌ای که از سال‌ها پیش و از زمان دولت خاتمی شروع شده و تاکنون ادامه پیدا کرده است با هدایت مقام معظم رهبری به نقاط بسیار مهم و حساسی رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: ثباتی را که درخصوص مذاکرات هسته‌ای ملاحظه می‌کنید، بنده شهادت می‌دهم که بیش از هر چیزی مدیون رهنمودها و ایستادگی مقام معظم رهبری بر مواضع جمهوری اسلامی ایران بوده بود و قطعا دولت آینده هم همین مسیر افتخارآمیز را که توسط رهبری ترسیم شده ادامه خواهد داد.
/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    7 34
    احسنت