در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم فوتبال راه آهن از سد پیکان گذشت و فجر، آلومینیوم را 6 تایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز (جمعه) راه آهن مقابل پیکان به برتری رسید و فجر از سد آلومینیوم گذشت.
در ورزشگاه پیکانشهر قزوین تیم فوتبال پیکان میزبان زردپوشان راه آهن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید. گل های این دیدار را بهادر عبدی (دقیقه 24)، جهانگیر عسگری (دقیقه 49 و 75) و مهرداد کفشگری (دقیقه 66) برای راه آهن و کیوان وحدانی (دقیقه 39) و محمدرضا طهماسبی (دقیقه 77) برای پیکان به ثمر رساندند. با این نتیجه راه آهن 39 امتیازی شدند در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. پیکان هم با 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.
همچنین در شیراز تیم های فجرسپاسی و آلومینیوم به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محمود یاوری موفق شدند با نتیجه پرگل 6 بر صفر میهمان خود را در هم بکوبند. در این دیدار مهدی نظری (دقیقه 44 و 83)، فرشید اسماعیلی (دقیقه 56 و 84) و جابر انصاری (دقیقه 66 و 91) گلزنی کردند. بدین ترتیب فجرسپاسی 36 امتیازی شدند و به رتبه نهم جدول رسید. آلومینیوم هم با همان 27 در رده چهاردهم قرار گرفت.
252 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =