نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه فتنه 88 قابل تکرار است، گفت: بنیان گذار فتنه را باید با کد شناخت.

در ادامه گزیده ای از اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جلسه مجمع علمای شهرستان سمنان به نقل از فارس می آید:

  • ایران اسلامی امروز در آمریکای لاتین و شرق آسیا پرچم‏دار اسلام علوی است. در مقابل اسلام علوی که همانا اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلام سعودی و اردوغانی قرار دارد و ما امروز باید اسلام راستین را به مردم جهان معرفی کنیم.
  • آنچه آمریکا از آن واهمه دارد و می‏ترسد اسلام انقلابی و علوی است نه اسلام آمریکایی. آمریکا فهمیده است که کانون قیام و بحران علیه آمریکا، ایران اسلامی است؛ از این رو، تمام توان خود را صرف می‏کند تا اراده مردم یعنی حامیان حقیقی اسلام راستین و نظام اسلامی را بشکند.
  • فتنه 88 سه ضلع داشت. اضلاع این فتنه قدرت‏طلبان داخلی، استکبار جهانی و ضد انقلاب وطنی خارج‌نشین و در قالب عوامل پشت صحنه، روی صحنه و مباشران بودند.
  • در زیارت عاشورا، پنج گروه بنیان‏گذاران و بانیان ظلم معرفی می‌شوند؛ پشت صحنه‏ها،‌ کسانی که زمینه تخریب را دارند، غافلان، مباشران و نیروهای متفرقه از این عوامل هستند.
  • چرا عوامل پشت صحنه قابل معرفی نیستند. عوامل پشت صحنه به دلایلی از قبیل اینکه بنیان‏گذار فتنه بوده و سند از خود به جای نمی‌گذارند و حریم دارند و نمی‌توان به راحتی آن‌ها را دید، قابل معرفی نیستند و باید این افراد را با کد شناخت.
  • ابزار و عوامل فتنه، تحریم، دیپلماسی و تهدید نظامی است. فتنه قابل تکرار است؛ چرا که نه جریان داخلی دست‌بردار است نه نظام استکبار و در فتنه آینده، رکن اصلی نظام سلطه وارد کار می‏شود. در زیرمجموعه این نظام، ضد انقلاب خارجی و قدرت‏طلبان داخلی قرار دارند. در موضوع تورم و نابه‏سامانی‏های اقتصادی ضمن اینکه قبول داریم این مسئله با سوء مدیریت همراه بوده است ولی تحریم نقش اساسی دارد؛ بنابراین در شرایط کنونی موظف به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم هستیم.  /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =