فردی که از یک کارگاه صنعتی در شهر اصفهان 100کیلوگرم شمش الماس به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را به سرقت برده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت متصدی یک واحد صنعتی مبنی بر اینکه یکصد کیلوگرم شمش الماس صنعتی از کارگاه وی به سرقت رفته است، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: به دنبال اظهارات مالباخته بلافاصله پرونده ای دراین رابطه تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران تخصصی قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی صورت گرفته ماموران به یکی از کارگران این کارگاه صنعتی که مدتی محل کار خود را بدون اطلاع ترک و دیگر مراجعه نکرده بوده مظنون شدند.
این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران با به دست آوردن مشخصات و محل سکونت متهم با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم که ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما وقتی با ادله پلیسی روبرو شد به ناچار لب به سخن گشود و با اعتراف به سرقت صورت گرفته عنوان داشت، شمش های مسروقه را که در فواصل زمانی مختلف از کارگاه به سرقت برده به یک مالخر فروخته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای شناسایی مالخر ادامه دارد تصریح کرد: با اعترافات صریح متهم پرونده ،متهم و شاکی جهت کسب تکلیف و سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • erfan IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    4 1
    دزد خوش سلیقه ای هم بوده !
  • ایرانی IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    10 0
    پس سارقان ثروت و اعتماد مردم کی دستگیر می شن؟