حسین کعبی بازیکن باتجربه صنعت نفت آبادان امیدی برای ماندن این تیم در لیگ برتر ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ او مثل خیلی ها معتقد است که نفتی ها سال آینده دیگر در لیگ برتر نخواهند بود. با این حال او تاکید می کند که باشگاه صنعت نفت یک باشگاه منظم است و در طول فصل می توانست با برنامه ریزی بهتر در لیگ برتر بماند. کعبی که به احتمال فراوان بعد از سقوط صنعت نفت از این تیم جدا خواهد شد، در مورد شرایط تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
قبول داری سقوط صنعت نفت به لیگ دسته اول تقریبا قطعی شده است؟
متاسفانه باید بگویم بله و صنعت نفت حتی یک درصد هم برای ماندن در لیگ برتر شانس ندارد. نه تنها فوتبالی ها بلکه آنهایی که فوتبال ایران را هم جدی دنبال نمی کنند نظر مرا دارند. 7 بازی باقیمانده و صنعت نفت در این 7 بازی فقط باید برای حفظ آبرو و شخصیت خودش بازی کند.
فکر می کنی اگر برنامه ریزی خوبی شود این تیم دوباره می تواند به لیگ برتر بیاید؟
صنعت نفت امسال هم برنامه ریزی خوبی داشت و خدا را شاهد می گیرم که تا حالا باشگاهی به این منظمی ندیده بودم. به جرات می توانم بگویم صنعت نفت تنها تیمی است که وقتی خارج از خانه بازی دارد 2 روز زودتر سفر می کند و در طول این فصل هم خیلی چیزها را رعایت کرد. با این حال فکر می کنم تیم بد بسته شد و در نهایت به این روز افتاد.
مربیان پرتغالی را چقدر مقصر می دانی؟
دخالتی در این مورد نمی کنم و بی انصافی است که در مورد آنها حرف بزنم. بهتر است در این مورد مسوولان باشگاه صحبت کنند.
سال بعد در کدام تیم هستی؟
هیچ چیز مشخص نیست و زندگی همچنان جریان دارد. کسی نمی تواند آینده را پیش بینی کند و فعلا باید منتظر پایان لیگ باشیم.
*بهروز رهبری فرد چند روز پیش در مصاحبه ای وینکو بگوویچ را دلال خطاب کرد و حتی گفت بازیکنانی مثل تو، بداوی، کاملی مفرد و چند بازیکن دیگر فولاد آن زمان با دلالی به تیم ملی رفتید. در این مورد چه صحبتی داری؟
بهروز یکی از دوستان صمیمی من است و از من بزرگتر است. من هیچ وقت دوست ندارم جواب او را بدهم. در ضمن با رهبری فرد صحبت کردم و او گفت که من اسمی از تو نیاوردم. اگر قرار بود من دنبال دلال بازی باشم یا با دلال ها ارتباط داشته باشم در فوتبالم موفق نمی شدم و 90 بازی ملی نداشتم.
آیا بگوویچ دلال است؟
من نمی دانم منظور از این حرف ها چیست ولی آن زمان دعوت از بازیکنان فولاد به تیم ملی اصلا به بگوویچ ارتباط نداشت چون سرمربی تیم برانکو بود. آن زمان تیم ملی در بازی های آسیایی بوسان، جام ملت های آسیا و بازی های غرب آسیا نتایج خوبی گرفت و 7 بازیکن فولاد در تیم ملی حضور داشتند. من نباید از بگوویچ دفاع کنم بلکه خودش باید از خودش دفاع کند. من دیگر آن بازیکن بی تجربه نیستم که قدیم ها خیلی مرا سیاه می کردند و کعبی را جلو می انداختند تا خودشان پشت سرم پنهان شوند.
راستی مدل موهایت حسابی سوژه شده است. مثل این که از نیمار بازیکن سرشناس برزیلی تقلید کردی؟
خیر، مدل موهایم از نیمار تقلید نکردم. من الان جوان هستم و دوست دارم به موهای مدل بدهم. اگر الان به خودم نرسم پس زمانی که می خواهم به قبر بروم به خودم برسم. من همیشه دوست دارم خوش تیپ باشم و از کسی هم الگو نمی گیرم.
راستی امسال چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
فعلا که چیزی معلوم نیست و رقابت مدعیان خیلی فشرده است.واقعا پیش بینی سخت است و همه مدعیان شانس دارند.امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =