ایرنا نوشت:

خبرگزاری روسی ریانووستی به نقل از سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و مذاکره کننده هسته ای ارشد این کشور اعلام کرد که دور نخست مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در آلماتی سازنده و مفید بود.
 ریابکوف افزود: من بعد از ظهر امروز با هیأت نمایندگی ایران در مذاکرات هسته ای آلماتی نیز دیدار دوجانبه ای داشتم.
روسیه بر خلاف کشورهای غربی بر حق کشورمان برای انجام فعالیت های هسته ای صلح آمیز تأکید دارد.
دور نخست هشتمین نشست هسته ای گروه 1+5 و کشورمان قبل از ظهر روز سه شنبه در هتل ریکسوس شهر آلماتی پایتخت روسیه برگزار شد. دو طرف در این نشست، بسته های پیشنهادی جدیدی را ارایه کردند. قرار است دور دوم نشست گروه 1+5 و کشورمان درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران فردا در آلماتی پیگیری شود.
رضايي: ایران در مذاکره با 5+1 باید یک گام به جلو بردارد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با گروه 5+1 باید یک گام به جلو بردارد.
محسن رضایی در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: سیاست 5+1 تاکنون این بوده که برای بازداشتن ایران از حرکت، نشست هایی مشابه آلماتی برگزار و سعی می کند تا به قول عوام، فتیله ما را کم کند تا دست به کارهای تندتر نزنیم.
وی افزود: با وجود تحریم ها و فشارهای سنگینی که روی مردم است، اقتصاد کشور مدیریت شده و این بیانگر آن است که غرب به راحتی نمی تواند از طریق تحریم به نتیجه دلخواه خود برسد. اگر غرب در مقابل ایران انعطاف به خرج ندهد، نشان از آن دارد که عقلانیت خود را از دست داده و بدون تفکر اقدام می کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسفی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    119 5
    آقای محسن رضایی: اقتصاد کشور مدیریت شده؟ حالتون چطوره برادر؟ الان دقیقا در مورد کی و کجا صحبت کردی؟
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    107 4
    آقای رضایی شما چرا یکی به نعل میزنین یکی به میخ تو دیدارهای انتخاباتی میگین اقتصاد مملکت نابود شده الان میگین اقتصاد مدیریت شده.
  • ساده لوح IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    59 3
    جناب دکتر با اینکه ارادت خاصی به شما دارم اما متوجه نمیشوم اقتصاد مدیریت شده دقیقا چه معنی میده ؟ جناب دکتر احساس میکنم این حرف شما سیاست در پس خود داشته نه واقعیت .
  • خالو اشکان ایاسی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    36 0
    خبر آنلاین ازت بعیده که در انتشار خبر اشتباه داشته باشی.از کی تا حالا آلماتی شده پایتخت روسیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز سوتی دادین پاراگراف 2 خط 3 رو نگاه کنین..@!!!!!!!!!!!!!!!!!1 -------------------------------------------- خبرآنلاين: متاسفانه اشتباه در متن خبر خبرگزاري ايرنا بوده و عينا نقل شده است. از مخاطب محترم سپاسگزاريم