کاظمیان در بازی با الجزیره توانست یکی از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

مرتضی رضایی:یک روز خوب برای جواد کاظمیان و تراکتور سازی.سید مهدی سید صالحی جرقه را زد و جواد با گلی که زد تراکتورسازان را پیش انداخت تا یک روز رویایی را در نخستین حضور تبریزی ها در لیگ قهرمانان رقم بزند.کاظمیان پس از بازی خیلی خوشحال بود.آنقدر خوشحال که گفت:«خدا را به خاطر لطف های بزرگی که به من دارد شکر می کنم.»به عقیده کاظمیان آنها یک گام بلند را برداشته اند.او می گوید پیروزی مقابل الجزیره کار راحتی نیست چون آنها جزو یکی از پنج تیم برتر آسیا هستند و از بازیکن خارجی و تراز بالایی در ترکیب تیمشان استفاده می کنند.با این حال جواد امید زیادی دارد و می گوید تراکتور به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.
یک روز رویایی برای کاظمیان و تراکتورسازی.تیم شما واقعا شایسته پیروزی بود.
من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که خدا خیلی بزرگ است.او این بار هم به من لطف کرد و باعث شد که از یک آزمون دیگر سربلند بیرون بیایم.از اتفاقی که براین افتاد خیلی خوشحالم و این خوشحالی ام را با همه تراکتوری ها تقسیم کردم.
شادی پس از گل ات هم در نوع خودش جالب بود.
پس از گل خیلی خوشحال بودم و می خواستم که این خوشحالی را با همه تماشاگران تقسیم کنم،به همین دلیل به سمت آنها رفتم و حرکت لزگی را که آنها خیلی دوست دارند را انجام دادم.هواداران تراکتور از این حرکت خوششان می آید.
با این تماشاگران و بازی های خوبی که تراکتور مقابل آنها انجام می دهد قطعا تیم های دیگر آسیایی کار سختی مقابل شما خواهند داشت.
قطعا همین طور است.می توانم با صراحت بگویم که بردن تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست.هواداران چشتوانه ما هستند و جو ورزشگاه را طوری می کنند که بازی برای حریف سخت می شود.من بارها در دربی بازی کردم،تجربه حضور در رقابت های تیم ملی با حضور 100 هزار تماشاگر را دارم اما واقعا هواداران تراکتور با همه فرق می کنند.آنها آنقدر خوب تشویق می کردند که اماراتی ها با دوربین هایشان از تماشاگران عکس می گرفتند.من با خیلی از بازیکنان الجزیره رفیق هستم.در بین دو نیمه آنها از من می پرسیدند که این هواداران را از کجا آورده اید؟چرا اینقدر انرژی دارند و اصلا خسته نمی شوند؟برای آنها خیلی جالب بود که تماشاگران ما به استقبالشان رفته بودند و تا آخرین دقیقه بازی تراکتور را تشویق می کردند.
جواد کاظمیان یک بار دیگر برای تیم جدیدش گل زد.هر بار که از پرسپولیس جدا می شوی به نظر زندگی ورزشی جدیدی برای تو آغاز می شود؟
من اولین بار نبود که مقابل الجزیره بازی می کردم و دروازه این تیم را باز می کردم.بارها در امارات به این تیم گل زده ام.فکر میکنم دو یا سه بار دروازه این تیم را باز کرده ام.زمانی هم که در سپاهان بودم در دو بازی رفت و برگشت به این تیم گل زدم.کلا به الجزیره خوب گل می زنم.من همیشه در هر تیمی که بوده ام سعی کرده ام بهترین بازی هایم را انجام بدهم.در تراکتورسازی هم تمام تلاشم این است تا بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام بدهم.
فکر می کنی تراکتور بتواند جزو یکی از مدعیان در لیگ قهرمانان باشد؟
به نظرم ما از گروه خودمان صعود می کنیم.من که می گویم بازی با الجزیره سخت ترین بازی تراکتور بود.قطعا بازی ما با الشباب و الجیش راحت تر از بازی با الجزیره است.به نظر من الجزیره جزو 5 تیم برتر آسیا است و بردن این این کار راحتی نیست.ما چند روز پر فشار را داریم و باید در لیگ برتر به مصاف نفت و استقلال برویم.پس از آن هم باید به قطر برویم تا مقابل الجیش بازی کنیم.امیدوارم در این مدت بازیکنان ما مصدوم نشوند و هیچ محرومی نداشته باشیم تا بتوانیم با تمام قوا به مصاف رقیبان سخت تر برویم.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک KZ ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    لزگی مدل جواد استایل ! تو گفتی و مثلا ما هم باور کردیم !!!
    • سارا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
      7 16
      دقیقا. ورژن جدید لزگی اینه حتماً!!!!!!!!
  • پرسپولیسی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    51 5
    این برد و گلی که زدی بهت تبریک میگم"ولی مواظب باش به خاطر رقص لزگی منشوری نشی جواد جون.
  • خالو اشکان ایاسی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    29 1
    سوال سوم خط اولش به جاب پشتوانه نوشته چشتوانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینم از سوتی های خبر آنلاین
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    20 33
    اون موقع که توی پرسپولیس بودی چرا نمی رقصیدی؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    37 10
    ایول جواد کاظمیان ... همیشه در قلب پرسپولیسی ها
  • يه استقلاليه دو آتيشه IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    51 7
    آفرين به دلاوران تراكتوري كه افتخار آفرين بازي كردند
  • ناظمی سیدحسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    55 1
    بازی تراکتور سازی تبریز انسان را یاد بازیهای دهه 50و 60 می اندازد که تعصب وجنگندگی در بازیکنان مشهود بود آفرین بر چنین با زیکنانی
  • j-k IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    48 17
    عالی بودی مثل همیشه دلمون خیلی واست تنگ شده ایشالا فصل بعد تو پرسپولیس این خوشحالیو ازت ببینیم موفق باشی هم خودت هم تراکتور
  • زیبا IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    8 22
    برو رقص لزگی یاد بگیر شبیه همه چی بود غیر از لزگی آره جواد جون
  • شیما IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    2 0
    جواد یه دونه اییییییی
  • سید خراسانی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    دوست دارم سید واقعا خوبی