تسنیم نوشت:

علی فیروزی در نشست خبری پیش از بازی فردا با استقلال در مورد اینکه چرا مثل گذشته فوتبال آبادان در امر بازیکن‌سازی موفق عمل نمی‌کند گفت: در گذشته 10 تیم مثل صنعت نفت در آبادان وجود داشت و بازی‌های آموزشگاه‌های محلات حتی قوی‌تر از بازی‌های لیگ برگزار می‌شد. یادم می‌آید سال اولی که صنعت نفت تشکیل شد آنقدر بازیکنان در آبادان وجود داشت که از هر تیمی کاپیتا‌ن‌ها برای عضویت در صنعت نفت آمدند ولی متاسفانه بعد از آن هیچ کاری برای جوانان مستعد آبادانی انجام نشده است.
سرمربی صنعت نفت درباره بازی فردا با استقلال عنوان کرد: پرسپولیس، استقلال و سپاهان از تیم‌های بزرگ ایران و مایه افتخار ما هستند. استقلال در شرایط بسیاری خوبی قرار دارد و صدرنشین لیگ است اما برعکس ما در قعر جدول هستیم و شرایط خوبی نداریم. استرس باعث شده نتوانیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم. صنعت نفت همیشه در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال،‌ هم خوب بازی کرده و هم نتایج خوبی گرفته است.
وی افزود: هدف اول ما از این بازی این است فوتبالی بازی کنیم که مردم لذت ببرند و با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم امیدواریم بچه ها بتوانند تاکتیک ها را اجرا کنند. در مرحله بعدی می خواهیم حریف را کنترل کنیم تا به هدفمان برسیم.
فیروزی با اشاره به اینکه بازی با تیم‌هایی مثل استقلال برای بازیکنان جوانش می‌تواند کلاس آموزشی خوبی باشد تصریح کرد: می‌خواهیم با تمام وجود مقابل استقلال قرار بگیریم و محکوم هستیم از هر بازی 3 امتیاز کامل آن را کسب کنیم. تیم در گذشته نتایج خوبی کسب نکرده، با این حال با توجه به بازیکنان بزرگی که داریم باید 11 نفر اصلی‌مان را انتخاب کنیم.
سرمربی صنعت نفت با تاکید بر اینکه تیمش مقابل استقلال هجومی بازی خواهد کرد، گفت: بیشترین ضربه را از مسائل دفاعی خورده‌ایم اما می‌خواهیم در این بازی این مشکل را هم حل کنیم. با تمام احترامی که استقلال قائلم اما به دنبال کسب امتیاز در این بازی هستیم.
فیروزی در پاسخ به این سوال که با این شرایطی که صنعت نفت دارد آیا فکر می‌کنید این تیم در لیگ برتر بماند و در صورت سقوط آیا در صنعت نفت می‌مانید گفت: از 2 روز قبل به تهران آمدیم این یعنی که هنوز امید داریم. 8 بازی سخت باقی مانده است اما نمی‌توانم معجزه کنم. من برای موفقیت تیمم تا مرز سکته هم پیش رفتم. خوشبختانه بچه‌ها انگیزه خوبی برای پیروزی دارند.
وی گفت: مشکل اصلی تیم ما این است که بازیکنان ما با استرس بازی می کنند و همین استرس زیاد اجازه نمی دهد که در زدن ضربات نهایی موفق باشند. همین استرس باعث می شود موقع دفاع احساسی عمل کنیم و روی ضدحملات حریف غافلگیر شویم. فکر می کنم با یک پیروزی یا گرفتن امتیاز از یک بازی بزرگ استرس از روی تیم ما برداشته شود و در بازی های آینده موفق شویم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =