علی فتح الله زاده روی خط برنامه 90 آمد تا از عادل فردوسی پور به خاطر حرف های سرمربی تیمش و رفتار طرفداران استقلال عذر خواست.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی فتح الله زاده بعد از 15 روز سکوت روی خط برنامه 90 رفت تا درباره رفتار تماشاگرانش در توهین به عادل فردوسی پور و نصیر مقدری در بازی استقلال و راه آهن صحبت کند. او در شروع حرفهایش گفت:« عادل جان شما چند سال در ورزش بودید ، اولین بار است که می بینم که ناراحتی. ولی خودتان را جای ما بگذارید که هر هفته این مشکل را داریم. من ظرفیت شما را بالاتر می دانم که این قدر دلخور باشید. من برایآن بخش از صحبت ها که هواداران استقلال علیه شما شعار دادند شخصا عذرخواهی می کنم ولی واقعا بعضی وقت ها کنترل سکوها در دست ما نیست . مثلا شما می دانید من چقدر فرهاد را چقدر دوست دارم . او از بچگی با من بزرگ شده ولی یک مقطعی دوست نداشتم هواداران او را صدا کنند چون این فریاد و نام فرهاد به تیم ضربه می زد ولی کنترل مردم دست ما نبود. شما مطمئن باشید ، حتی قلعه نویی به شما احترام می گذارد ، عادل جان در این سال ها ما یار غار هم بودیم. من در انتقادها صبورم . در همه این 10 سال یکبار با هم کنتاکت داشتیم. من نمی خواهم خیلی این مسائل را باز کنم. »
فتح الله زاده در ادامه گفت:« من واقعا شما و برنامه 90 را قبول دارم . ممکن است اشتباهاتی داشته باشم. الان شرایط برای ما سخت است. الان استقلال بازی های آسیایی را دارد و این تیم یکی از 3 تیم ملی ایران است در بازی های آسیایی. آنجا باید پرچم ایران به اهتزاز در بیاید.من با لیدرها برخورد کردم ، ما ناراحتیم ، دوست نداریم این اتفاقات بیفتد.شما انشاالله به ما فرصت بدهی که بتوانیم برویم جلو. الان لباس پوشیدن هواداران ما هم عوض شده و این رخ داد ها با کمک رسانه ها ایجاد شده است. من یک هفته سخت را پشت سر گذاشتم. به عنوان پدر این خانواده فرزندانم با همه رفقایم درگیر شدند. من تقاضایم این است که با سعه صدر بعضی چیزها را ندید بگیرید. »
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =