ایسنا نوشت:

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از تایید ثبت نام 900 نفر از متقاضیان سایت تهرانسر مسکن ویژه تهران خبرداد و اعلام کرد: مهلت تکمیل نقص مدارک و همچنین پرداخت قسط دوم متقاضیان تا 26 بهمن ماه تمدید شد.

فریبرز واحدی گفت: از 900 ثبت‌نام کننده تایید شده پروژه مسکن ویژه 600 نفر نقص مدرک دارند که پیامکی مبنی بر واریز قسط دوم به این متقاضیان ارسال شده است.

 وی تاکید کرد : 500 نفر از متقاضیان مسکن ویژه تهران در انتظار باز شدن سامانه و ثبت‌نام در سایت‌های آتی‌شهر و تهرانسر هستند که شرایط و نحوه ثبت‌نام این دو سایت اسفندماه اعلام می‌شود.

 واحدی با بیان این‌که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تایید حدود 900 نفر از متقاضیان مسکن ویژه و ثبت نقص پرونده 600 نفر از این متقاضیان، یادآورشد: این متقاضیان تا پایان هفته جاری مهلت دارند برای پرداخت قسط دوم خود به شماره حسابی که برای هر متقاضی در نظر گرفته شده است، 200 میلیون ریال را به عنوان واریزی دوم بپردازند.

 طبق آنچه مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران پیش از این اعلام کرده بود امروز - شنبه 21 بهمن ماه - آخرین مهلت تکمیل مدارک و واریز قسط دوم متقاضیان سایت تهرانسر مسکن ویژه بود که به مدت یک هفته تمدید شد.

 به گفته واحدی تکمیل نشدن ثبت‌نام تا زمان مقرر و پرداخت نکردن قسط دوم به منزله انصراف متقاضیان از مسکن ویژه خواهد بود.

 چهار شرط متأهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هیچ‌گونه تسهیلات مسکن از دولت و این‌که از تاریخ اول فروردین 84 هیچ معامله مسکنی از سوی متقاضی صورت نگرفته باشد، از شرایط اصلی ثبت‌نام مسکن ویژه است.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CA ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    3 0
    با سلام، هفته پیش خبر دادین که 728 نفر تایید نهایی شدند، حالا می‌گین 900 نفر که از آنها 600 نفرشان هم نقص مدرک دارند! یعنی فقط 300 نفر مدارکشان کامل بوده؟! ضمنا من اون 500 نفری هم که منتظر باز شدن سایت هستند را متوجه نشدم؟ یعنی 500 نفر 20 میلیون دوم را واریز کرده‌اند و باید اینها وارد سایت بشوند و انتخاب کنند که مسکن تهرانسر را می‌خواهند یا آتی شهر را؟ یعنی مبلغ پرداختهای این دو پروژه با هم برابر است و تفاوت قیمتی در این 20 میلیون تومانها ندارند؟!