رییس کلانتری 177 خاورشهر از مرگ سه شهروند تهرانی در حادثه رانندگی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت پلیس؛ سروان سعیدرضا جمشیدی، در این باره گفت: ساعت 20 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه خاوران به ماموران این یگان مخابره شد هنگامیکه ماموران در محل حضور می یابند مشاهده می کنند یک دستگاه اتوبوس که سرویس یکی از مراکز دولتی بود با یک دستگاه کامیون تریلی و یک دستگاه خودرو ال 90 برخورد کرده که متاسفانه شدت تصادف به حدی بوده که راننده اتوبوس و دو نفر از سرنشینان این خودرو به علت جراحت زیاد در دم فوت کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این حادثه 15 نفر دیگر از سرنشینان مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند بیان کرد: به دنبال این موضوع ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقامات قضائی اجساد متوفیان را با کمک نیروهای امدادی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

گفتنی است، علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال بررسی است.
4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    9 1
    راهنمایی و رانندگی کجاست ؟ این جاده خاوران هر روز کشته می دهد یا بسته میشود ولی متاسفانه راهنمایی و رانندگی نظارت کافی نمی کند و کامیونها و اتوبوسها و سواریها هرجور که دلشان بخواهد رانندگی می کنند و باعث تصادفات وحشتناک می شوند .
    • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
      4 0
      دوست عزیز: چه ربطی داره ! راننده مقصر اصلی است نه راهنمایی و رانندگی! رانندگی افتضاح خود را گردن دیگران نندازید
  • ارسلان IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 1
    جاده خاوران بطور معمول بسیارخطرناک بوده ودرحاشیه خیابان نیزتعدادزیادی دوره گردودستفروش متوقف هستندو از طرفی راهنمایی ورانندگی حضور کمی داردو همه این موارد دست به دست هم داده تا ماهرروز شاهد حادثه و مرگ هموطنانمان باشیم که برای جاده ای در نزدیکی تهران جای تاسف دارد