مجید جلالی که برای تحلیل فنی دربی به برنامه 90 رفته بود خیلی آرام طعنه ای تلخ به امیر قلعه نویی زد و از خود و دیگر منتقدان دربی در برابر اتهام اجنبی پرستی دفاع کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ مجید جلالی کارشناس و مربی سرشناس فوتبال ایران که برای آنالیز دربی به برنامه 90 رفته بود با آنالیز آماری بازی که توسط تیمی کارشناسی انجام شده بود ، نشان داد این بازی از نظر فنی فاصله ای زیاد با استانداردهای روز دنیا دارد. گروه آنالیز جلالی آماری را رو کرد که نشان می داد اگرچه پاس های استقلال در این بازی بیشتر از پرسپولیس بود و جلالی اعتقاد داشت 100 ساعت اقلا تفاوت بوده میان تمرینات استقلال و پرسپولیس ولی در نهایت آمار گویای یک حقیقت بود :« فوتبال ما با 600 پاس در دربی چیزی حدود 10 سال از فوتبال روز دنیا فاصله دارد.
بعد از این آمار بود که جلالی تاکید کرد ، سطح فنی دربی پایین بوده است. عادل با خنده به او گفت:« آقای جلالی این حرف را که می زنی الان متهم می شوی به اجنبی پرستی.» که جلالی گفت:« بعید می دانم از این حرف ها زده شود. ما که کار خاصی نمی کنیم . داریم یک بازی را نقد فنی می کنیم. تازه برای دوستانی که می روند زیر پرچم آمریکا برای گرین کارت ، قسم می خورند هم از این الفاظ به کار نمی بریم.»
عادل بلافاصله گفت:« البته آن یک مسئله شخصی است.» قلعه نویی هم در آخر حرفهایش گفت پیش کشیدن بحث شخصی گرین کارت از سوی جلالی یا خبرنگارانی که روی خط برنامه آمده بودند کار نادرستی بوده است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =