سید جلال حسینی در دربی روز جمعه یکی از امیدهای پرسپولیس در خط دفاعی محسوب می شود.

حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین حرف هایش را در مورد وضعیت پرسپولیس اینگونه آغاز می کند: «خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بدون حاشیه تمرین کردیم.بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی دارند و در این چند روز هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم.تنها مشکل ما مصدومیت علی کریمی است که بازی نکردن او اتفاق بدی است. با این حال ما باید دنبال سه امتیاز باشیم و بهترین عملکر را داشته باشیم.»
حسینی در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنی ادامه می دهد:«پیش بینی غیر ممکن است و در این مورد اصلا یک کلمه هم نمی توان صحبت کرد.من برای دومین بار دربی را تجربه می کنم و معتقدم که این مسابقه ربطی به شرایط دو تیم در جدول رده بندی ندارد.استقلال تیم بسیار خوبی است و بی جهت صدرنشین نشده است ولی ما هم تیم بزرگی هستیم و باید ببریم تا هواداران را خوشحال کنیم.»
حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای استقلالی ها کری نمی خوانی می گوید:«من از کری خواندن خوشم نمی آید و بازیکن باید حرفش را در زمین مسابقه بزند.بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوستان هم هستند که در تیم ملی و تیم های دیگر با هم همبازی بوده اند و فکر می کنم کری خواند چندان جالب نباشد. ما درون زمین با هم رقابت داریم ولی در بیرون از زمین دوست هستیم.»
از حسینی در مورد شرایط مهاجمان استقلال و آمادگی مهاجمان این تیم سوال می کنیم که می گوید:«می دانیم استقلال خط حمله پر قدرتی دارد ولی تلاش می کنیم تا در خط دفاعی کمترین اشتباه را داشته باشیم. در ضمن پرسپولیس هم خط حمله خوبی دارد و امیدوارم در این بازی به آنچه که می خواهیم برسیم. فقط امیدوارم دربی قشنگ شود تا تماشاگران و میلیون ها بیننده هم راضی باشند.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =