مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش سطح تهران، توسط مأموران پلیس تهران بزرگ اجرا شد.

مهر دراین باره نوشت: ماموران پلیس پایتخت موفق شدند طی 24 ساعت گذشته بیش از 58 اراذل و اوباش که زورگیر نیز بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

حین دستگیری این افراد عده ای از آنها از سلاح گرم استفاده کردند که منجر به درگیری مسلحانه شد و پنج نفر آنها از سوی پلیس مورد هدف قرار گرفته و اکنون در بیمارستان هستند.

افراد دستگیر شده سابقه شرارت و سرقت دارند و در گذشته نیز اقدام به شرارت و عربده کشی می کردند ضمن اینکه تعدادی از آنها در مناطق شمالی پایتخت اقدام به زورگیری می کردند.

تا کنون 9 مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در پایتخت به اجرا در آمده و در طول 3 طرح گذشته تنها 8 نفر دوباره آزاد شده اند.

 


خبرگزاری فارس دراین باره نوشت: در راستای ارتقا سطح امنیت عمومی و به منظور برخورد قاطع با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت شهر تهران در سرکلانتری نهم فرماندهی تهران بزرگ و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نهمین طرح مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و اراذل و اوباش سطح شهر تهران را بامداد امروز به اجرا در آورد.

در این طرح اراذل و اوباش با جرایمی همچون شرب خمر، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت، سلب آسایش، شرارت، ضرب و جرح عمدی با چاقو و سلاح سرد ایجاد خانه فساد، سرقت و زورگیری دستگیر شده است.

همچنینن در میان اراذل و اوباش دستگیر شده، اراذل و اوباش به نامی همچون جواد زشت، محسن گربه، ابوالفضل شیلنگ، قاسم سیاه، محسن ریزه، رضا تروریست، مرتضی موش، سعید گدا و ناصر سیاه ،محمد ک مهدی ک، محسن ک، محسن سرپیچی، مجید ش دستگیر شدند.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    69 5
    محسن گربه، شيلنگ......عجب اسمائي....
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    64 16
    اعدام
  • كامبيز IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    61 17
    فقط اعدام
  • بدون نام EU ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    52 11
    هر 58 نفرشان اعدام میشند؟! یا اینکه چون فیلمش موجود نیست به چند ماه حبس محکوم میشند؟!!؟!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    104 4
    جالبه که در عمل و برعکس سریالها و فیلمهای تلویزیون دولتی ایران همه خلافکارها دارای اسامی هوشنگ و جمشید و سیاوش و امثالهم نیستن!
  • مواد مخدر رو هم فراموش نکنین IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    43 3
    از نیروی انتظامی خواهش می کنم که در سطح رسانه ملی، شماره تلفن بدن و از مردم در خواست کنن که این زورگیرها، اراذل و اوباش رو به نیروی انتظامی معرفی کنن. در ضمن خواهش دیگرم اینه که برخورد با عوامل پخش مواد مخدر در جامعه برخورد جدی بشه. مخدرهای شیمیایی توی خیلی از مغازه ها داره پخش میشه. خودم چندین لوازم آرایشگاهی توی شهرمون میشناسم که مخدرهای شیمیایی میفروشن. تو رو خدا با اینا برخورد کنین. تو رو خدا نیروی انتظامی مقتدر برای برخورد با مواد مخدر به کار ببرین. بنده خونوادم خیلی از مواد مخدر آسیب دیده.
  • امیر FR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    43 1
    اگه تا 2 سال آینده نیان بیرون خوبه؛وگرنه همین آش و همین کاسه هست...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    40 6
    خداییش دمتون گرم. اما ادامه بدین. پیامبر فرمایش می کنه دو نعمت هست که مردم تا از دست ندن قدرشو نمیدونن کی سلامتی و دیگری امنیت
  • بدون نام SE ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    21 11
    با تشکر از نیروی انتظامی که به وظیفه اصلیش پرداخته . بی صبرانه منتظر اعدام تک تک آنها هستم.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    7 0
    دست شم درد نکنه واقعان دست شما رو باید طل بگیرن فقط از شهر های بزرگ دستگیر نکنید خواهش میکنم به شهر هایی همچون بندرعباس هم همچون طرحی بدین نمیدونید مردم از ساعت ده به بعد نمی توننبیرون باشن خفت می شن یااسلحه دارن یا قمه بچه کوچیک اسلحه دستش هست تورو خدا یک طرح به این شهر فلک رده بدین مردم گرفتارن از شما تشکر می کنم...