مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید نمی‌تواند برای دیدن دربی 76 به تهران بیاید.

 به گزارش خبرآنلاین؛ ایمون زاید که با هت تریک در دربی خودش را برای هواداران پرسپولیس جاودانه کرده، در مورد این شایعه که گفته می‌شود برای دیدن دربی 76 به تهران می‌آید می‌گوید: «این یک بحث عجیب است که می‌گویند من قرار است به ورزشگاه آزادی بیایم. چنین امکانی وجود ندارد. ما پنجشنبه بازی داریم و نمی‌توانم جمعه در ورزشگاه آزادی باشم چون جمعه با آلومینیوم تمرین ریکاوری دارم.»

 

او در مورد دربی رفت لیگ برتر دوازدهم هم می‌گوید: «زمان مانوئل ژوزه من در دربی فقط افسوس خوردم. دوست داشتم در ترکیب پرسپولیس باشم و بازی کنم. حتی حاضر بودم یک نیمه به میدان بروم چون یک بار در دربی سه گل زده بودم و بی‌تابی می‌کردم که به زمین بروم. اما این اتفاق نیفتاد و خیلی ناراحت شدم. واقعا نمی دانم چرا با آن همه انگیزه ای که داشتم ، مانوئل مرا 90 دقیقه روی نیمکت نشاند . اگر بازی می کردم با تجربه ای که داشتم حتما می توانستم گل بزنم.»
اما زاید تا همیشه خاطراتی شیرین از دربی سال قبل دارد از مسابقه ای که در آن هت تریک کرده بود ؛« آن شب برایم رویایی بود. راستش برای کل تیم رویایی و عجیب بود. باورتان نمی شود اما هنوز یادم هست که چطور هم تیمی هایم می زدند و می رقصیدند. طرفداران در این یک سال هر جا من را می بینند از ان سه گل می گویند و آن 3 گل رابطه عمیقی میان من و هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. یک رابطه عمیق عاطفی که عاشقش هستم.»
او از ان گل ها می گوید . از ده دقیقه باشکوه برای پرسپولیسی ها:«ما 10 نفره بودیم، دو بر صفر هم عقب بودیم. سعی و تلاش همه بازیکنان بود. قابل باور بود می‌بریم. من گل زدم ولی همه بازیکنان تلاش کردند. همه عالی بودند. اولین گلی که زدم نوری پاس داد، می‌توانست بهترین پاس دنیا باشد. فرار کردم و کسی به گرد پایم نرسید. فکر کنم خیلی از تماشاگران این گلم را ندیدند چون داشتند با ناراحتی از ورزشگاه می رفتند. ولی فریاد گل طرفداران انها را دوباره به ورزشگاه برگرداند. با آن گل همه ما دوباره به بازی برگشتیم. یک دقیقه بعد انگار معجزه شد ، سانتر مهدوی‌کیا بی‌نظیر بود. دقیقاً همانی بود که می‌خواستم. توپ امد روی سرم و دیگر هیچ کاری نمی توانستم بکنم غیر از گل زدن. من هم منطقی ترین راه را در پیش گرفتم. گل سوم هم عالی بود. از موقعیت کرنر برای من توپ را فرستادند یک چرخش و بعد هم گل بیچاره استقلالی ها شوکه شده بودند. ولی طرفداران ما فکر کنم بهترین شب فوتبالی شان بود. این را می گویم چمون خودم هم همین حس را داشتم حس تبدیل شدن به یک قهرمان.آن برد تا ابد در خاطره ها می ماند.»
او ادامه می دهد:« بعد از ان برد هر جا مردم مرا می دیدند از ان بازی می گفتند. راستش خیلی خوشحالم که لطف طرفدران پرسپولیس همیشه شامل حالم شده. این قدر در این تیم راحت بودم که دوست دارم همیشه پرسپولیسی بمانم. این بار هم امیدوارم که آنها پیروز شوند .»
زاید در پاسخ به این سوال که «دوست داری در این دربی چه کسی گل بزند» می‌گوید: «نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. من فقط دوست دارم پرسپولیس برنده باشد. تنها کاری که من می‌توانم انجام بدهم این است که در ترکیب آلومینیوم آن‌قدر خوب باشم که بتوانم پرسپولیسی‌ها را قانع کنم و دوباره به این تیم برگردم.»
به زاید می‌گوییم «خیلی‌ها معتقدند استقلال امسال قوی‌تر از پرسپولیس است» که او می‌گوید: «نه، چنین نظری ندارم. شاید پرسپولیس سال‌های قبل مهره کمتر داشت اما امسال بازیکنان خوبی گرفته و کمبود مهره ندارد. هر ضعفی هم داشت، در نیم فصل جبران کرد. به نظرم دو تیم از نظر مهره برابر هستند. من انتظار دارم پرسپولیس این دربی را ببرد. دربی 76 را از تلویزیون می‌بینم و در انتظار برد پرسپولیس هستم.»
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =