بسیاری از خوانندگان خبرآنلاین در خصوص تحویل محصولات ایران خودرو از خبرآنلاین سوالاتی می پرسند که در این راستا این شرکت با آغاز طرحی به نام طرح پاسخگو قراراست به تمام آنها جواب بدهد.

براساس این گزارش، نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ‌معاونان خودرا مکلف به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و رفع مشکلات آنان کرد.
غلامرضا حاجی خانی مدیرارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌معاونین مدیرعامل این شرکت در حوزه های مختلف تولید، کیفیت، ‌فروش و خدمات پس از فروش در فرصت های مناسب در مرکز تماس مدیریت ارتباط با مشتریان حضور خواهند یافت وپاسخگوی مشتریان خواهندبود.
وی افزود: از اهداف پیش بینی شده این طرح که با عنوان «طرح پاسخگو» شناخته می شود می توان به بهبود فرایند های بازخورد (Feed Back ) از مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان اشاره کرد.
گفتنی است طرح پاسخگو،‌از طرح های گسترش ارتباط با مشتریان است که در مرکز ارتباط با مشتری ایران خودرو برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا می شود.
زمان های پاسخگویی مدیران ایران خودرو در این مرکز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 

/45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    38 4
    ممنون از اطلاع رسانیتان طرح پاسخگو کجاست؟ اما من ترجیح میدم مشکلات و بد قولی های ایران خودرو رو در اینجا مطرح کنم که شما به گوش آقایان برسانید...
  • بدون نام EU ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    12 1
    این طرح ها شعار است مدیران ایران خودرو اگر می خواستند پاسخگو باشند حداقل به بورس و سهامداران ش ( یکصد هزار سهامدار)درست و شفاف آمار تولید و فروش را می دادند الان شما در سایت کدال ( اطلاعات مالی شرکتها) از ایران خودرو در هیچ یک از گزارش های پیش بینی سود و زیان در قسمت آمار تولید و فروش نمی توانید آمار محصولات ش مثل 206 تیپ 2 و 3 و 6 و پژو 207 و 405 و سمند و سمند سورن و ... را درست و به تفکیک و شفاف مقدار تولید و فروش و مبلغ را مشاهده کنید خیلی کلی گفته گروه پژو !یا گروه سمند! ( تا هیچ کس هیچی نفهمه! اینها دارند چی کار می کنند) یک نمونه از گزارش های ایران خودرو: http://codal.ir/Reports/EPSEstimateDetail.aspx?LetterSerial=mzLRr/QICNsuVjSL+e9bWg==
  • ARASH IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    29 3
    دوستان خبر آنلاین من 50 باز ازتون خواهش کردم در مورد تحویل دعوتنامه های دی ماه رانا و مبلغ محاسبه شده واسه دی ماه سوال کنین اما شما رسیدگی نکردین من و امثال زیادی مثل من الان چند روزه استرس و آشفتگی پیدا کردیم واسه اینکه قراره خودروها گرون شه خواهشن این مشکلو که من بارها تو بخش مشکلات مردمی سوال کردمو رسیدگی کنین
    • بدون نام EU ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
      29 3
      آقا راس میگن.ما موعد تحویل خودرومون گذشته و یک بار هم افزایش قیمت بهمون خورده.به خدا ما حقوقمون محدود هست .الان از فکر این موضوع چند روزه که بیرون نمیرم.ما چه گناهی کردیم که خودرو ساز خودروشو سر وقت نمیده .اصلا جریمه دیرکرد هم نمیخوایم .خودرومونو سر موقع و با قیمت روزش بهمون تحویل بدن بقیه ی چیزا پیشکش.لطفا این مورد رو پیگیری کنید
    • بدون نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
      8 4
      کی گفته جریمه رو نمی خواهیم خیلی هم خوب می خواهیم هم بد قولی کنند و هم ماشین رو به قیمت 5/1 برابر بدن و هم ... اینها هم منتظر هستند شما همین رو بگید تا سوء استفاده شون بیشتر بشه
    • بدون نام EU ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
      5 0
      آقا یا خانم بدون نام اول ببین من چی نوشتم بعد نظر بده.من گفتم که سر موقع تحویلمون بدن جریمه نمیخوایم.خوب وقتی که سر موقع باشه که دیگه جریمه بهش تعلق نمیگیره که شما انقدر شور میزنی.
  • سعید IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    5 2
    سلام من هم چند بار درخواست کردم در مورد تحویل با تاخیر 5 تا 6 ماهه خودرو های ولیکس راین خودرو یک گزارشس تهیه کنید مسئولین که پاسخگو نیستند راین خودرو هم که اصلا ناراحت نیست فقط ماییم که پولمون گیر این آدمها افتاده اما مثل اینکه از شما هم آبی گرم نمی شه
  • حسن IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    8 1
    واقعاً که باید هم از خدمات پس از فروش حرف بزنند آقا ما یک سمند ef7 خرداد خریدیم که بعد از یک هفته متوجه شدیم مخزن گاز آن ترک دارد. از آن زمان تا حالا هم به هر جا بگویی مراجعه کرده ایم ولی جواب نگرفتیم. ایران خودرو باید از خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان حرف بزنه. خبرآنلاین شما پیگیری کن شاید بواسطه رسانه ها به جواب برسیم
  • بدون نام CN ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    5 1
    پاسخ گوی چه هستند وقتی به انها می گویید این خودرو ایراد دارد می گن شامل گارانتی نیست میگی اشکال بوجود امده بخاطر کارخانه است نه عدم استفاده صحیح باز میگن شامل گارانتی نیست خوب شما چه می توانید بکنید و به کجا مراجعه کنید ؟پاسخ گویی انها فقط برای تبلیغات است و بس!!شعار بدهند که ما پاسخ گو هستیم ولی سوال کنید ایا شما متعهد هستین؟
  • بدون نام MY ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    9 2
    سلام كجاي دنيا معاونان يك توليدي ميان و مستقيم جوابگوي مشتريان ميشن؟اينا بايد كارهاي مهمتري انجام بدن تا مشتريان ازشون راضي باشن.داريم به كدامين سمت ميرويم جناب نجم الدين.؟؟؟
  • عباس IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    12 1
    کسانی که موعد تحویل خودرو تا دیماه بوده لطفا" به اقای وزیر غضنفری بفرمایید تا شامل حال ما نشه ؟ دیگه جون واسه ما نمونده ! مشتری مداری چی میشه؟ با اعصاب مردم بازی نکنید!!!و...
  • آرش IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    14 1
    من باورم نمیشه که آقای نجم الدین از نحوه تحویل خودروهای رانا خبر نداشته باشن اما با این حال خواهش میکنم به اطلاعشون برسونید که من در تاریخ 9 خرداد ثبت نام کردم و موعد تحویلم 30 آذر بوده و 4 دی ماه کل پولشو پرداخت کردم ولی هیچ خبری از تحویل خودرو نشده؟؟؟ حالا سامانه طرح پاسخگو چه جوابی داره بده؟؟ فوقش میخاد بگه افزایش قیمت می خوره و باید 2میلیون دیگه بدید
    • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
      8 0
      طبق تجربه ی خریدی که از سایپا داشتم با توجه به اینکه دعوتنامه آمده و محاسبات سود و ... انجام و به شما ابلاغ شده و مابه التفاوت را نیز پرداخت کرده اید خرید قطعی شده هست ، علیرغم اینکه خودرو تون رو هنوز دریافت نکرده اید افزایش قیمت دیگه ای شامل حال شما نباید بشه
    • آرش IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
      4 1
      اميدوارم همين جوري باشه كه ميگيد والا از ايران خودرو هيچ چيز بعيد نيست
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    7 1
    جوابهای طرح پاسخگوشون هم حتما مثل جواب نمایندگیاشونه! میگم چرا دعوتنامه دیماهی ها رو با اینکه فرصت اون گذشته نمیدین؟ میگن هنوز خیلی از آذری ها رو هم ندادیم! میگم خوشبختانه طبق بند 1 قراردادتون افزایش قیمت شامل ما دی ماهی ها که نمیشه؟ میگن فعلا هیچی معلوم نیست ولی اگر گرون بشه چرا! میگم چقدر حالا گرون میشه میگن نمیدونیم ولی هرچقدر بشه باز شما سود میکنی انگار برا فروش گرفتیم همه دلالن! میگم کی گرون میشه بازم میگن نمیدونیم! و کلا نمیدونن! پس شما چی میدونید؟! و به این میشه گفت پاسخ گویی! مشتری که از شما بیشتر میدونه!
  • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    4 1
    سلام من در 30 مهر با خرید نقد از ایران خودرو یک دستگاه سورن خریدم که موعد تحویل سی روزه بود الان نود روز از ثبت نام گذشته وخبری از تحویل خودرو نیست در کجای دنیا چنین شرایطی هست که 30 مهر را نمیدن ولی 5-6 ابان تحویل میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آرش IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    8 0
    میدونید کجای این خبر جالبه؟؟؟ این قسمتش : """زمان های پاسخگویی مدیران ایران خودرو در این مرکز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.""" آقای نجم الدین همه ملت رو سر کار گذاشتین بخدا
  • رانا IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    8 1
    من دقیقا 30 روزه که کل پولشو دادم و پرونده رفته ایران خودرو اما هنوز فاکتور هم نشده!!! کی میخان ماشینمو تحویل بدن دیگه؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    13 1
    در صورت افزایش قیمت مجدد خودرو رانا از سازمان حمایت و سپس ایرانخودرو بصورت جداگانه به ارگانهای مربوطه شکایت می کنیم. 1-در خصوص بند های قرار داد پیش فروش و همچنین افزایش قیمت اولیه (افزایش 40درصدی درحالی که 12 درصد برای دیگر خودرو ها تعیین شد به این بهانه که این خودرو قیمت گزاری نشده درحالی که براساس قوانین فقهی و قضایی معامله جنسی بدون تعیین قیمت اولیه ایراد دارد) 2- کیفیت و آپشن خودروهای تحویلی نسبت به خودرو معرفی شده در زمان بازاریابی(همه عکس ها و نوع دستگیره ها و چراغ های جلو و آینه های بغل همرنگ بدنه و ... رو مطمعنا فراموش نکردند) و .... در صورت پیگیری مطمعنا هر دو سازمان (ایرانخودرو و حمایت) با چالش روبرو خواهند شد.
  • احمد کشوری IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    7 1
    باسلام درتاریخ 91/3/9 رانا در نمایندگی 1960 رشت ثبت نام کردم تحویلی30 آذر 91 بود. مابه التفاوت مبلغ رادر تاریخ 91/10/27 اینترنتی پرداخت نمودم .حالا منتظر تحویل خودروی رانا هستم کی تحویل میدهند خدا میداند . شماره ردیف قرارداد 6655015
  • وحید IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    6 1
    یعنی تا الان پاسخگو نبوده اند؟؟؟؟؟ یعنی مردم رو چی فرض می کردن تا حالا؟؟؟؟ آقای نجم الدین!!!!!!!
  • حسن IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    1 0
    با سلام در خصوص شرایط تحویل پس از تکمیل وجه و نیز فرایند ارسال دعوت نامه شرکت پارس خودرو در صورت امکان اطلاع رسانی نمایید چرا که اپراتورهای مرکز سامانه پیگیری سایپا هرکدام جوابهای متناقض می دهند و معلوم نیست کدام ین صحیح می باشد با تشکر
  • احمد IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    6 0
    توروخدا به داد این مردم برسید آخر تاکی باید پول ما دست ایران خودرو باشه و خودرو ثبت نامی مارو تحویل ندن اونم خودرویی که بصورت کاملا نقدی و تحویل فوری خریداری و ثبت نام شده آخه ما شکایتمون رو پیش کی ببریم
  • نزار IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    4 0
    من خريدار رانا تحوبلي دي ماه هستم شما را به حق محمد تكليف ما خريداران رانا را مشخص كنيد كلي از اين برند ملي تعريف كرديد وگفتيد كه در اين نوع برند هدف قيمت نيست بلكه غرور يك ايراني مطرحه ديديم كه شما چقدر درست ميگفتيد وخيلي هم راحت اونه به پاي بي ثباتي بازار ارز گذاشتيد لااقل حالا اين همه اين خودرو را گرون كرديد به وعده خودتون ماشينو به موقع تحويل بدين
  • علی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    3 0
    من در 10 خرداد یک دستگاه رانا ثبت نام کردم .قرار بود که 30 دی ماه خودرو را تحویل دهند. اما الان که 9 بهمن است ، هنوز دعوت نامه برایم صادر نشده. چه برسه به تحویل.چرا این همه بد قولی؟ گناه ما چیست؟به خدا دلال هم نیستم که دلم را خوش کنم وبگم هر چقدر دیرتر تحویل بدن به نفعم هست.دلمان به همین ماشین خوش است.از شما خواهش می کنم پیگیری کنید. ردیف قرار داد : 6658880
  • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    6 0
    من روز سوم دی ماه در طرح فروش نقدی ایران خودرو شرکت کردم و پژو پارس سال به قیمت 23 میلیون ثبت نام کردم قرار بود 45 روزه این خودرو به من (یعنی 18 بهمن) تحویل شود. امروز که با نمایندگی تماس گرفتم به من گفته شد که در سایت موعد تحویل خودرو شما 15 اسفند قید شده. سوال من این است که اگر ایران خودرو نمی تواند به موقع خودروها را تحویل دهد چرا اولا به دروغ موعد تحویل را 45 روزه اعلام میکنند و دوم اینکه چرا تعداد خودرو ثبت نامی را نامحدود قرار دادند. در آن زمان قیمت پارس 25 میلیون بود و من اگر میدانستم که قرار است 2 ماه و نیم دیگر تحویل داده شود صد در صد از بازار آزاد خرید میکردم. چرا به اعتماد مردم این گونه خیانت میشود
  • مهدی رحیمی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    4 0
    من یک پیرمرد 61 ساله هستم, ال 90 تحویلی دی ثبت نام کردم و نزدیک موعد تحویل ماشین که میشد پرایدی داشتم که برای مابقی پول خودرو آن را فروختم که موقعه تحویل به مشگل نخرم اعلان 50 بار به نمایندگی سر زدم میگن گه ماشین میخواهید تبدلیل کنید اخه گلم من اگه ماشین دیگه میخواستم همان موقع با قیمت پایین تر میخریدم .... دیروز عروسم زنگ زده بابایی ماشین تون دادن گفتم چه تو گفت رفتم تو سایت ایران خودرو دیدم ال 90 پیش فروش کردن ... سرم گیج رفت .....پاشدم رفتم نمایندگی گفتن نه خبری نیستش ماشین ال90 واسه تحویل نداریم ...؟لطفا یکی جواب بده موعد تحویلش کی ...؟
  • دارایی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
    0 0
    من خودرو 206 مدل v2 ثبت نام کردم بعد از چندین نوبت بخشنامه تبدیل خلاصه دعوتنامه برای v8 برایم آمده ولی مبلغ سود مشارکت از مبلغ فاکتور کسر نشده است و نمایندگی هم میگوید به من ربطی نداره ، لطفا یکی به من بگه به کی ربط داره و کجا باید جوابمو بگیرم در مراجعات به نمایندگی فقط میگویند میدانید الان 206 چنده ، آخه یکی نیست به ایران خودرو بفهمانه که همه اونهایی که ماشین میخرند دلال نیستند ؟
  • حسین راد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    باسلام باتوجه به ایرادات متعدد رانا مدتی قبل برای تعویض چراغ جلو که بخارگرفتگی داشت مراجعه کردم پس از کارشناسی قرار شد تعویض شو د گفتند ماشین راببر تاچراغ بیاوریم درموقع تحویل متوجه خط خوردگی در سپر شدم اعتراض کردم کفتند تعین خسارت می کنیم امروز /3/18 مراجعه کردم برای تعویض چراغ اشکالات دیگر ی را به آقای کریمی مسئول پذیرش گفتم ایشان گفت چون خط خوردگی سپر را به گردن تعمیر انداختی این کارهارا انجام نمی دهیم وباید مجدد نوبت بگیرم سفارش آقای صادقی مسئول مشتریان بجایی نرسید .اما اشکلات .. مصرف 11لیتر صد کیلومتر در شهر مخکم بسته شدن صندوق عقب طوری که به سپر اسیب زده .شیشه جلو راننده تحت فشار است اثر فشار بر شیشه مشخص میباشد موتور پساز راه رفتن وگرم شدن درحلت سکوت صدا می ده که حاکی از سوپاپ یا
  • طباطبایی A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام.ما3تاv8 ثبت نام کردیم25بهمن الان زنگ میزنم نمایندگی میگم کی دعوتنامه میاد میگه هنوز شورای رقابت قیمت نداده اخه ما چه گناهی کردیم الان باید کلی بدویم که مابقیه پول وجورکنیم معلوم نیست حالام که دیگه انتخاباته این کی میخان قیمت دربیارن خواهشن یکی به ماکمک کنه
  • علیرضا عطاران زاده A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    با عرض سلام , من یک دستگاه 405 را بالاخره با یک ماه و نیم تاخیر تحویل گرفتم ، با خوشحالی تمام در حالیکه باورم نمیشد یه روز ماشینم رو تحویل بگیرم همه بچه های اداره رو به آبمیوه و شیرینی دعوت کردم و رفتم برای تحویل ماشین و خلاصه بعد از کلی معطلی ماشین رو گرفتم و اومدم خونه،اما حدود 2 الی 3 ساعت بعد که پلاک ها رو نصب کردم و میخواستم با ماشین برم بیرون با زدن استارت یکدفعه دیدم تمام روغن موتور از گوشه سیلندر و با فشار بیرون میزنه،خلاصه با امداد خودرو تماس گرفتم و با حضور ایشان فهمیدم که باید موتور خودرو یا تعویض بشه یا به صورت اساسی تعمیر،خلاصه نمیدونم کی باید پاسخگوی این وضعیت باشه و وقتهای تلف شده و اعصاب بهم ریخته و هزینه های اضافی انجام شده رو جبران کنه .(مشهد،تاریخ تحویل 92/4/13 )
  • هادی بیکی A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    با سلام . من یک سورن ای ال ایکس ثبت نام کردم . تحویلش قرار بوده تیر ماه باشه . یک ماهه ماشینمو (405-83) فروختم بابت الباقی ثبت نام اما حالا به من میگن باید سمند ال ایکس یا پژو پارس بگیرم . خواهشمندم پیگیری کنید
  • علی IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    0 0
    یه مشت دزد جمع شده اید تو ایران خودرو و خون مردم و می کنید تو شیشه . خدا ازتون نگذره
  • امینی EU ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام موعد تحویل خودرو ef7 بنزینی یورو 4 بنده آبان ماه بود که متاسفانه هیچ خبری نیست و هیچکس پاسخگو نیست چندین بار مراجعه حضوری به نمایندگی و چندین بار از طریق سامانه 096440 پیگیر شدیم اما هیچ خبری نشد بلاخره .................!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید
  • آموزگار A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 6
    سلام، میخواستم بدونم که چطوری و از چه طریقی میتونم مجوز احداث نمایندگی ایران خودرو رو اخذ کنم، مدارک و اسناد چی میخواد؟ و تو گام اول باید به کجا مراجعه کنم، لطفا جواب رو برام ایمیل کنید
  • حمید DE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    با لین شرکت مسخرتون بیست روز دارم شماره تماس زنگ میزنم جواب نمیئین جمع کنیین گادونی رو