مهر نوشت:

سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه نمی‌تواند در این تیم معجزه کند، گفت: خرابی‌های نفت برایم مانده است ولی با درخواست هواداران و مسئولان وظیفه داشتم تا به تیم کمک کنم.
علیرضا فیروزی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید نفت آبادان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همراه تیم نفت نوین برای بازی در راه بندر کنگ بودم که با من تماس گرفتند و خبر دادند سرمربی صنعت نفت شده‌ام. در حال حاضر هم به آبادان بر می‌گردم تا در جلسه معارفه پیش از شروع تمرین شرکت کنم.
وی افزود: شب گذشته اعضای هیات مدیره با من صحبت کردند و قرار شد اگر روی سرمربیگری من به توافق رسیدند، تماس بگیرند که این اتفاق صبح امروز افتاد.
سرمربی جدید نفت با تاکید بر اینکه این تیم شرایط سختی دارد، یادآور شد: نفت در لیگ برتر به جز پیروزی برابر صبا، هیچ بُرد دیگری نداشته است و به همین خاطر وضعیت اصلا خوب نیست. به عنوان یک آبادانی می‌دانم کارم بسیار سخت است. شاید هیچ کس هدایت نفت را در این شرایط قبول نمی‌کرد ولی پس از درخواست مردم و مسئولان وظیفه خودم دیدم که باید به این تیم کمک کنم.
"تلاش می‌کنم در نفت اتفاقات خوبی رقم بخورد ولی به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم". فیروزی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: دو سرمربی خارجی با آن همه آوازه و تبلیغات نتوانستند کاری از پیش ببرند برای همین خرابی‌های صنعت نفت برایم مانده است. البته قصد ندارم درباره همکارانم و عملکردشان صحبت کنم.
وی ادامه داد: نمی‌توانم در نفت معجزه کنم. به هر حال از رسانه‌ها و هواداران انتظار دارم در ادامه کار صبور باشند و مرا هم حمایت کنند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.
سرمربی جدید صنعت نفت در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا کادر فنی این تیم را هم تغییر می‌دهد"؟ گفت: من کادر فنی خودم را کامل به صنعت نفت می‌برم و نیمکت این تیم کاملا تغییر می‌کند ولی اجازه بدهید بعد از جلسه معارفه در این خصوص صحبت کنیم.
آلفردو کاسیمیرو سرمربی پرتغالی صنعت نفت صبح امروز شنبه از سوی مدیران این باشگاه برکنار شد تا علیرضا فیروزی سرمربی نفت نوین جایگزین او شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =