یحیی گل محمدی می گوید تیمش اسیر اشتباهات داوری شده چون قبل از بازی مربی حریف فشار زیادی را به داور بازی آورده بود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ یحیی گل محمدی در پایان بازی تیمش با نفت آبادان گفت:«ما بازی را بهتر شروع کردیم و 2 گل هم زدیم بعد از این 2 گل موقعیت های دیگری هم داشتیم مثل صحنه مشکوک روی حسین ماهینی که می توانست پنالتی باشد ، اما در نیمه دوم نفتی ها بهتر از ما بودند و حق شان بود که بازی را مساوی کنند.»
یحیی که از داوری بازی گله داشت این فشلر روی داور را ناشی از حرف های قبل بازی کاسمیرو می داند و می گوید:« جدیدا مد شده انتقاد از داور را قبل بازی طرح می کنند!داور را زیر فشار می برند. این بحث 11 به 11 که هم مربی ملوان گفت و هم مربی نفت روی داوری ها تاثیر داشت. واقعا نمی دانم کمیته داوران در این باره چه نقشی را بازی می کند. از این پس ما هم درباره داوران حرف می زنیم تا روی داوران فشار ایجاد کنیم.»
یحیی ادامه می دهد:« ما یک نیم فصل را از دست دادیم، در حالی‌که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. به خاطر مشکلات به وجود آمده خوب نتیجه نگرفتیم. در این یکی دو هفته‌ای که من هستم اتفاق‌های خوبی رخ داده و پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من مطمئنم در بازی‌های آینده خوب ظاهر می‌شویم. از بازیکنانم می‌خواهم از گل‌های زده شان مراقبت کنند و فقط به فکر گل زدن نباشند و ما باید یاد بگیریم که خوب دفاع کنیم.در آینده تلاش می‌کنیم و مطمئنم با کمک تمامی بازیکنان بهتر نتیجه خواهیم گرفت.»
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کلاه کج با نظر او جذب شده ، گفت:« کلاه کج را خودم تایید کردم و مانوئل هم او را تایید کرد. با کلاه کج حرف زدم و در جریان نقل و انتقال او بودم.» یحیی همچنین گفت درهای تمرین تیمش را روی طرفداران نمی بندد.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =