مانوئل ژوزه با استناد به گفته های مسئولان پرسپولیس توانست از این تیم به فیفا شکایت کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که محمد رویانیان به انتظار نشسته بود تا در مذاکراتش با مانوئل ژوزه بتواند پیرمرد پرتغالی را راضی به مصالحه کند و حتی اعلام کرده بود او تا 30 درصد هم کوتاه امده و گفته برای رفتن 70 درصد قراردادش را می خواهد اما این مربی در شروع هفته جدید در اروپا از طریق وکیلش ایمیلی به فیفا زد تا شکایتی رسمی کرده باشد علیه تیم سرشناس ایرانی در فیفا. اگرچه تقریبا در همه پرونده های حقوقی که از ایران به فیفا می رود ، در نهایت طرف های ایرانی محکوم می شوند و مثلا در نمونه ای نادر ، برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ملی توانست با برگه ای دست نویس از محمد دادکان که حتی روی سربرگ فدراسیون فوتبال نبود ، 400 هزار دلار از ایران به عنوان پاداش صعود به جام جهانی غرامت بگیرد ، پرسپولیس در میان همه تیم های ایرانی از همه بدنام تر است. از زمان شکایت باشگاه السد قطر در پرونده علی دایی که برای خاتمه اش محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران دست به دامن امیر قطر شد تا امروز بیش از 10 پرونده بین المللی علیه پرسپولیس به فیفا رفته و این تیم در همه موارد محکوم شده . حتی در سال 1387 بود که این تیم 6 امتیازش را به دلیل شکایت بازیکن افریقایی اش از دست داد یا در موردی دیگر در پرونده شکایت وینگادای پرتغالی بعد از ماه ها در آستانه سقوط به دسته پایین تر چاره ای ندید تا با این مربی مصالحه کند.
این بار اما مانوئل که گفته شده بیش از 50 درصد رقم قراردادش را گرفته به دلیل مصاحبه رویانیان و با استناد به اینکه باشگاه در زمان قرارداد با او برای تیم بزرگسالانش سرمربی موقت گذاشته است به فیفا شکایت کرده تا از این تیم همه مبلغ قراردادش را بگیرد.
رویانیان و مانوئل بر سر تخفیف 30 درصدی به توافق رسیده بودند اما مانوئل می گفت باقی پول هایش را باید بگیرد تا ایران را ترک کند. چیزی که رویانیان زیر بارش نمی رفت. این کشمکش اما به شکایت از پرسپولیس در فیفا کشید جایی که حتی اگر رویانیان بگوید مانوئل برای گرفتن پولش باید 4 سال بدود ، تجربه ای تاریخی می گوید ، نتیجه ای عکس را برای پرسپچولیس به همراه خواهد داشت. به نظر می رسد سردار خوش قلب پرسپولیسی ها باز هم در یک بازی فوتبال دریبل خورده و مثل قصه دنیزلی باید پولی بپردازده که بیش از حق مربی اش است. شاید مثل خیلی از بازیکنانی که امسال در تیمش دارد. با این وجود اگر بهای این پول گزاف ، ایستادن به پای کادر جدید فنی تیمش باشد ، بتواند گامی بلند به سوی موفقیت بر دارد.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =