بسیاری از جانبازان زیر 25 درصد از عدم اختصاص نسهیلات گله داشتند اما تسهیلات و امکانات رفاهی برای این افراد هم در نظر گرفته شده است که به این شرح است:

برخی ازخوانندگان خبرآنلاین درباره شرایط استفاده وتسهیلات جانبازان زیر 25 در صد از امکانات رفاهی برای آنها از سوی بنیاد جانبازان و امور ایثارگران نوشته چنین نوشته بودند:
بهروز طیب نژاد نوشت:«جانباز 5درصد هستم نیاز مبرم به مبلغ پنج میلیون تومان وام دارم کسی مشکلم را حل نمی کند.حق آب وگلی به ما نمی رسد.آیا بنیادجانبازان نمی تواند مشکل مرا حل کند. خرم آباد لرستان»
یکی دیگر از جانبازان نوشته بود:« لطفا فکری هم برای تسهیلات جانبازان زیر25درصد وخاخواده معزز شهداء(برادروخواهرشهید)بکنید.هیچگونه تسهیلاتی دریافت نمیکنیم.»

برخلاف تصور موجود که برای جانبازان زیر 25درصد تسهیلاتی درنظر گرفته نشده است، لازم است با شرح قوانین و مقررات موجود، اطلاعاتی در این زمینه ارائه شود:
الف- در تمامی قوانین و مقررات مصوب، چنانچه با ذکر درصد محدودیتی برای بهره‌مندی جانبازان تعیین نشده باشد، آن امتیاز به تمامی جانبازان با هر درصدی تعلق خواهد گرفت و مجریان نمی‌توانند محدودیتی در اجرا قائل شوند؛ به طور مثال در قانون واگذاری خودرو، جانبازان 50درصد و بالاتر مشمول این امتیاز می‌شوند، لذا واگذاری خودرو به درصدهای پایین‌تر از 50درصد مجاز نخواهد بود.
ب- چنانچه در قانون، استفاده از تسهیلات را به تشخیص کمیسیون یا شورایی گذاشته باشند، بهره‌مندی از تسهیلات پس از تأیید آن کمیسیون یا شورا خواهد بود؛ به طور مثال در قانون حالت اشتغال درصد، ملاک بهره‌مندی از حقوق حالت اشتغال نیست، اما تشخیص ازکارافتادگی برای دریافت حقوق حالت اشتغال، با کمیسیون‌های پزشکی ذی‌صلاح در بنیاد و نیروهای مسلح است.
ج- اغلب امتیازات و تسهیلات در قوانین شامل مستخدمین دستگاه‌های اجرایی است. لذا جانبازانی که مستخدم نیستند کمتر از این امتیازات برخوردار هستند که این نقص فقط توسط مقنن قابل رفع است.
د- اهم تسهیلاتی که جانبازان زیر 25درصد می‌توانند همانند جانبازان 25درصد و بالاتر از آن بهره‌مند شوند، به قرار زیر است:
1 - اعاده به خدمت: این جانبازان چنانچه به صورت رسمی، قراردادی، پیمانی، روزمزد و... در خدمت دستگاهی بوده‌اند و از آن دستگاه بدون آرای مراجع قضایی، هیأت‌های تخلفات اداری یا مراجع قانونی مشابه از خدمت منفک شده باشند، برای یک‌بار می‌توانند اعاده به خدمت شوند.
2 - حالت اشتغال: جانبازان زیر 25درصد چنانچه عارضه جانبازی آنها یا مجموع عوارض جانبازی با سایر عوارض غیرجانبازی آنان از قبیل بیماری یا حوادثی مانند تصادف و... با تشخیص کمیسیون پزشکی به مرز ازکارافتادگی برسد، مشمول می‌شوند.
3- حقوق وظیفه: چنانچه جانباز زیر 25درصد با شرحی که در بند(2) ارائه شد ازکارافتاده کلی شناخته نشد ولی ازکارافتاده جزئی شناخته شد می‌تواند از حقوق وظیفه برخوردار شود.
4 - تبدیل وضعیت استخدامی: جانبازان زیر 25درصد با هر نوع وضعیت خدمتی در دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تقاضای تبدیل وضعیت استخدامی خود را به رسمی، ثابت یا عناوین مشابه بکنند و دستگاه مکلف به اجرای قانون است.
5 - تقلیل ساعت کاری و ایجاد پست همتراز: جانبازان زیر 25درصد برابر آیین‌نامه اجرایی ماده9 و 11 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان نمی‌توانند از جدول تقلیل ساعت کاری استفاده کنند، اما چنانچه کمیسیون پزشکی وضعیت جسمی و روحی آنان را به‌گونه‌ای تشخیص دهد که قادر به کار تمام‌وقت نباشند، می‌توانند از مزایای پست همتراز برابر قانون استفاده کنند.
6 - حق پرستاری: جانبازان زیر 25درصد اعصاب و روان و شیمیایی با تشخیص کمیسیون پزشکی می‌توانند از حق پرستاری استفاده کنند.
7 - ماموریت آموزشی: جانبازان زیر‌25درصد شاغل در دستگاه‌های مشمول قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان، می‌توانند از مأموریت آموزشی با استفاده از تمامی حقوق و مزایای مربوط بهره‌مند شوند.
8 - یک مقطع تحصیلی بالاتر و یک گروه تشویقی: جانبازان زیر‌25درصد از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر و یک گروه تشویقی برخوردار خواهند شد.
9 - جانبازان زیر 25درصد مشمول مواد 17،16،15،13،7،6 و 19 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان هستند. البته ماده13 این قانون آیین‌نامه اجرایی دارد که بخشی از مواد این آیین‌نامه برای جانبازان بالاتر از 25درصد وضع شده است.
10 - معافیت از مالیات برحقوق و دستمزد: جانبازان زیر‌25درصد شاغل از معافیت مالیات برحقوق و دستمزد برخوردارند و حقوق آنان مشمول دریافت مالیات نمی‌شود.
11 - معافیت از پرداخت کسورات بازنشستگی و بیمه: جانبازان زیر 25درصد شاغل از پرداخت کسورات بیمه و بازنشستگی معاف هستند.
12 - مسکن: برابر مصوبه هیأت وزیران جانبازان زیر 25درصد از امتیاز مسکن مهر برخوردار بوده و همانند جانبازان بالای 25درصد می‌توانند از وام مسکن در قالب تأمین مسکن مهر برخوردار باشند.
13 - استخدام و اشتغال: جانبازان زیر 25درصد می‌توانند از سهمیه‌های استخدامی برخوردار شوند و از تسهیلات شغلی مانند وام اشتغال استفاده کنند.
14 - پروانه کسب: برابر قانون نظام صنفی، وزارت بازرگانی مکلف است، نسبت به صدور پروانه کسب برای جانبازان
زیر 25درصد اقدام کند.
15 - درمان: جانبازان زیر 25درصد و افراد تحت تکفل آنان از بیمه همگانی و تکمیلی برخوردار هستند و چنانچه شاغل در دستگاه‌های اجرایی نباشند، توسط بنیاد، بیمه خواهند شد.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    43 5
    باسلام : من درصدم 25 بود که غیابی کم کردن و وقتی اعتراض کردم گفتن باید اسم بنویسی برای کمیسیون پزشکی ودرنوبت باشی که بعدازسه سال نوبتم شدوقتی رفتم کمیسیون درصد مرا از15به20ارتقاع دادن من طبق نامه رئیس بنیاد به اقای رئیس جمهور مبنی برجانبازانی که درصد انها کم شده وباید برگرددبه همان درصد اقدام کردم اما هیچ اثری نداشت هنوزم با کوله باری از مشکلات دست و پنجه نرم می کنم مثلا خواستم از صندوق ایثار وام بگیرم فوری ازم پرسیدن چند درصدی وقتی گفتم.گفتن 1/5 ملیون میدهیم وحال انکه از حقوقم درصدی برای صندوق کم میشه اما مبلغی که بهم میدن خیلی کمتراز25درصد به بالا هست.برای وام مسکن اقدام کردم گفتن زیر25درصد نمی دهیم.
    • jalal A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      99 56
      ایا شهریه ی دانشگاه ازاد فرزندان 20% نیز پرداخت می شود؟
  • علی IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    37 8
    باسلام مجدد : من برای معوقه حقوقم اقدام کردم که اول وقتی جناب رئیس جمهور امدن قم نامه ای به همین موضوع به ایشان دادم که بعد از مدتی جوابی که برای من امد گقتن ارجا دادیم به بنیاد قم شما منتظر بمانید. دوباره بعداز مدتی دیگر نامه ای از بنیادقم برایم امد که قید کرده بودند معوقه حقوق شما مورد تایید هست اما الان بودجه نداریم وهرموقع دولت بودجه ای به این امر داد ما به شما پرداخت می کنیم .. من این را می گویم که الان احتیاج دارم ویا اینکه مگر چقدر عمر می کنم برای بعد به چه درد من می خورد خلاصه مشکلات زیاد هست نمی دونم باید کجا برم به کی بگم.. ازطریق ایمیل من به چندتا ارگان و حتی به دفتر مقام معظم رهبری هم نامه داده ام اما هنوز به نتیجه نرسیدم.
  • غلامرضا IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    39 8
    حنات براي ما ديگه رنگي ندارد..
  • محمدکریم رحمانی‌پور IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    16 4
    سلام و عرض ادب واحترام دارم خدمت مسؤلین محترم بنیاد شهید تقاضای اطلاع رسانی دقیق از حقوق خود و خانواده هستم اینجا نب مشکلات جسمانی دارم کمسیون ویژه تشخیص داد هر دو مفصل پاها از ناحیه لگن تعوض شده قبلا نامه خدمت رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور محترم دادم دستور دادند پیگیری شود بخشی انجام شد وبخشی هم مسکوت ماند هروز مشکلاتم زیادتر می‌شود نمی‌دونم چه طور و از چه طریقی پی‌گیری کنم درخواست کمیسیون مجدد نمودم هنوز خبری نیست لطفا راهنمایی فرمائید با سپاس فراوان
  • مریم عامری از گرگان IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    16 5
    باسلام خدمت شما ، می خواستم بگویم که با توجه به خبر 20و سی شنبه دوم دی ماه که گفت تمامی مصوبات جانبازان پایدار می ماند ،اما من دانشجوی هستم باتوجه به اینکه شهریه دانشجو یان ،خانواده جانبازان بالای 25 درصد به عهده بنیاد مرکز می باشد اما تاکنون شهریه ما به دانشگاه پرداخت نشده است . لطفا پیگیری نمایید ،ما اگر فارغ التحصیل شویم دانشگاه به ما مدرک نمی دهد و با ید تسویه حساب کنیم.
  • کریم مرتاض IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    47 6
    هر کسی این لیست تسهیلاتی رو که در بالا اوردید رو بخونه پیش خودش میگه عجب! خیلی خوش بحالشونه...!! اما اینطورا هم نیست.ولله که اسم خداست،20 درصد این طومار رو هم کسی بهش عمل نمیکنه اینها فقط یه مشت کلمات روی کاغذه.خیلی از همین به اصطلاح قوانین رو شخصا مطالبه کردم که کمترین پاسخها رو شنیدم.هر وقت پا در محیط بنیاد میگذارم خودم را غریبه ای بیش احساس نمیکنم.کاش این اقایون قانون نویس در گوشه ای از کتاب قطور قوانینشان، سالها پیش بیمارستانها و مراکزی که جانبازان را پزیرش وبستری میکردند ،موظف به حفظ ونگهداری اسناد ومدارک پزشکی فرزندان این اب و خاک کرده بودند تا امروز من وامثال من در اثبات جراحتهای وارده در نمانیم و اینگونه با چند ناحیه اثابت و یک سرب عذاب اور در پیکر ،مشمول تنها 5%نباشم
  • شهروز قدری IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    43 9
    باسلام ریاست محترم بنیاد جانبازان . جانباز ۱۰ درصد از اذربایجان غربی شهرستان شاهیندز میباشم.ازسال ۶۴ که جانباز شدم از هیچگونه تسهیلات بانکی ومسکن استفاده نموده ام.ایا دولت بحال برای جانبازان زیر۲۵درصدتسحیلاتی درنظر نگرفته است که ما از همه چیز بی نصیب میباشیم.خواهشمندم دولت یک فکری هم به حال ما بکند.عمرمان دارد تمام میشود.
  • رضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    30 16
    خواستم بگویم چانباز شیمیایی با شماره پرونده بنیاد امور ایثارگران هستم .وهنوز منزل پدر خانومم زندگی میکنم ودارای 20درصد جانبازی میباشم . در باره چگونگی مسکن مهر و حق پرستاری سوال داشتم . باید به کجا مراجعه کنم وتسهیلات را بگیرم . در ضمن کارمند رسمی آموزش و پرورش نیز هستم و فاقد مسکن نیز هستم .
  • محمد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    29 9
    حقوق وظیفه: چنانچه جانباز زیر 25درصد با شرحی که در بند(2) ارائه شد ازکارافتاده کلی شناخته نشد ولی ازکارافتاده جزئی شناخته شد می‌تواند از حقوق وظیفه برخوردار شود. با سلام این حقوق وظیفه به چه افرادی با چه شرایطی تعلق میگیرد لطفا بیشتر توضیح دهید چون ما که جانباز 10 درصد هستیم واز حقوق وظیفه برخوردار نیستیم .ظمنا کارت ایثار از ارتش هم داریم .وبه جانبازان زیر 25% وام مسکن هم نمیدهند.بیمه تکمیلی را هم همه دکتر ها قبول نمیکنند.
  • محمد حاجی اسفندیاری IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    32 6
    بنده جانباز 5 درصد می باشم که با توجه به اینکه 55 سال دارم تقریباً از کارافتاده هستم و پیرامون شیمیایی خودم پیگیر شدم که در کمیسیون های سپاه استان،کمیسون عالی تهران(بیمارستان بقیه الله) تأیید شدم که متأسفانه در کمیسیون بنیاد که در استان گلستان برگزار شد بنده را رد نمودند و برای بنده که دارای نفس تنگی و شیمیایی می باشم و کلیه دکترها و کمیسیون عالی تأیید نمود به چه علت کمیسیون بنیاد بنده را رد نمود؟؟ خواهشمندم پیرامون مشکل بنده بررسی و مساعدت لازم صورت گیرد. باتشکر
  • خدامرادرجبی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    27 3
    با عرض سلام وخسته نباشید بنده خدامراد رجبی بازنشته سپاه با15درصد جانبازی و36ماه سابقه جبهه هستم ودارای یک فرزند معلول میباشم.ولی بنیاد هیچ خدمتی به ما جانبازان زیر25درصد نداره .ای کاش میشد36ماه سابقه جبهه رو میگرفتن وبجاش 10درصدجانبازی میدادند.توشهریه فرزندانم که دانشگاه آزادی بودندهیچ تخفیفی نتونستم بگیرم حتی یک درصدبرای فرزند معلولم هم بنیادهیچ کاری نکرده انگارما جانبازان زیر25درصدآدم نیستیم.تورو خدا یکی جواب منو بده
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    14 3
    قباد هستم از کرمانشاه از ناحیه هر دو دست مجروح شدم در پروند مجروحیت دستها ذکر شده ولی شرح عمل دست چپ در پرونده است مربوط سال70است با وصف عیب کلی در هردو دست 5درصد برام زدند واقعا متاسفم
    • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
      10 4
      سلام حیدری هستم جانباز 15درصد حدوا" پنجاه سال عمر دارم و جانباز اعصاب وروان ویک وامی می خواهم برای اینکه نمی توانم در این هوای سرد پیاده راه بروم کسی نیست محض رضای خدا یک وامی به من بدهد که یک وسیله ای بگیرم و کارمند اموزش وپرورش هستم اگر کسی این ها را می خواند و می تواند درد ما را مرحم ببخشدشما خدا با تلفن 09155337582 یک تماسی بگیرد و اقساط ان را از روی حقوم بردارد
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    13 4
    قباد هستم از کرمانشاه از ناحیه هر دو دست مجروح شدم در پروند مجروحیت دستها ذکر شده ولی شرح عمل دست چپ در پرونده است مربوط سال70است با وصف عیب کلی در هردو دست 5درصد برام زدند واقعا متاسفم
  • عاطف IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    17 6
    با سلام بنده جانباز 10 درصد هستم اما تا حالا از مزایای مسکن استفاده نکرده ام و حتی برای مسکن مهر ثبت نام کرده بودم بخاطر عدم توانائی بنده ، مسکن مهر به بنده تعلق نگرفت با وجود 25 سال سابقه اجاره نشینی در شهر
  • علی A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    35 9
    سلام امیدوارم روزی فرزندان جانباز زیر 25 در صد هم یه جایی استخدام شوند فقط تبیض
  • پرویز A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    18 10
    باسلام اینجانب جانباز 20 درصد هستم شیمیایی ولی هیچ گونه مزایای دریافت نکرده ام در کشورهای اروپایی هر سال از جا نبازان جنگ چند ساله و حتی از بچه های آنها تقدیر می شود ولی ما چند سال از جنگ تحمیلی نگذشته که هیچ خبری از ایثار نیست
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    14 8
    با سلام: بنده جانباز 10درصد هستم و شاغل نیز میباشم و تا کنون از هیچ گونه تسهیلات بانکی مربوط به امور ایثار گران استفاده نکرده و نیاز مبرم به مبلغ ده میلیون تومان تسهیلات بانکی جهت تعمیر مسکن دارم خواهشمندم در این خصوص بنده را یاری قر مایید
  • عبدالرضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    18 3
    با سلام - بنده جانباز 10% هستم و تاکنون هیچگونه تسهیلاتی از بنیاد نگرفته و از مسئولین محترم تقاضای مساعدت و راهنمایی نسبت به اشتغال فرزندم دارم.
  • میلاد IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    18 1
    با سلام بنده جانباز 10 درصد شیمیایی هستم واز مسیولین تقاضای وام خودرو و هر وامی که بتونه به جانباز 10 درصدی کمک کنه دارم لطفا مارا فراموش نکنید اگر جنگ بود همین جانبازان زیر 20 درصدی بودن که مملکت را نجات دادن چون زرنگ تر ازاونی بود که فکرش را میکنید ولی درصدی که سال 91 برای من در نظر گرفتن با درصدی که سال 67 بخواهند حساب کنند زمین تا اسمان فرق داره منظورم این هست مه درصدی که الان به من دادن 10 درصد شیمیایی هست ولی سال 67 اگر من میرفتم جهت درصد به من چند در صد میدادن لطفا ما را فراموش نکنید
  • دختر جانباز A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    25 5
    اقا جانباز 10 و15 و30 و50 ک فرق ندارندباهم جانباز جانبازه حالا یکی یه تیر بیشتر خورده یکی کمتر ولی اونی هم که نخورده مطمعن باشین اینقد صدای توپ وانفجار و مرگ دوستاش و داداش ودایی وهمه جلو چشماش هست که از اونی که بیشتر تیر خورده بد تره همه درد ها که نباید ظاهری باشه تفاوت قاعل نشین لطفا. کشور ماهم اگه یکی مثه فلسطین شده بود شااااااید قدر جانبازارو میدونسین اونم شاید.
  • حسن مولایی US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    17 8
    باسلام امیدوارم تمامی دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که چاره ای به جانبازان زیر 25 درصد اندیشیدند زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی موفق وموید باشند .از ایزد منان برای رهبر انقلاب طول عمر وصحت سلامتی وبرای خدمت گزاران این مملکت توفیق آرزو میکنم.
  • عظیم زردچقایی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    14 2
    با عرض سلام من جانباز 5 درصد می باشم تا به حال هیچ گونه از بنیاد درخواستی نداشته ام اما از مسعولان خواهش می کنم که لااقل بیمه بازنشتگی ما را از زمان مجروحیتمان حساب کنند مگر ما چند نفر می باشیم یا علی خدا نگهدار شما منتظر جواب هستم
  • جمال IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    22 5
    بنده هم جانباز 10درصدم مخواهم یکخاطره که به واقعیتی اسف باربرایم تبدیل شده بگویم .سال65درمنطقه عملیاتی شلمچه ازناحیه هردوزانو اسیب دیدم تاسال 85 یعنی20سال مدارکم گم بود که باهزارزحمت کمیسیون فقط برایزانوی راستم 10درصد بهم دادند اماخاطره .زمان اعزام به جبهه افراد کم سن وسالی مثل من نه کسی فکر درصد بود نه فکرزنده ماندن وبرگشتن چه برسدبه مزایای جانبازی .مربی شیمیایی ان زمان به میگفت برادرها اثر اسیب شیمیایی الان مشخص نمیشود 20سال بعد مشخص میشود به همان روزهای عزیزی که من وسایر دوستانم هرلحظه مرگ راجلوی چشممان میدیم دقیقا 20سال بعدیعنی از اذرماه سال 85 تاکنون بنده ازناحیه ریه رنج میکشم وهر شبهنگام خواب یدن غزل خداحافظی رامیخوانم ایا مابافکر درصدواستفاده ازمزایا باجانمان بازی میکردیم لطفا جواب
  • مسلم A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    23 4
    من فرزند جانباز 7درصد هستم ولی هیچ کمک هزینه ای از بنیاد برای دانشگاه دریافت نکردم ایا فقط جانبازان 25درصد جانباز هستند هیچ تحصیلاتی به ما نمیدن واین انصاف نیست
  • یک جانباز این سرزمین.... IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    22 1
    با سلام لطفا در بنیاد و ایثارگران ارتش افراد دلسوز به کار گمارده شوند تا با جانبازان مثل اسیران جنگی و یا مثل بیگانگان رفتار نشود..............لطفا حتی المقدور از خود ایثارگران و جانبازان انتخاب شوند که درد کشیده اند و درک بهتری از این عزیزان دارند استفاده شوددارند
  • کیوان A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    29 6
    دروغ دروغ دروغ
  • مهدی اسماعیلی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    15 1
    بنده جانباز 15%هستم بسیاری مثل من شغل ازاد دارند اما ظاهرا"کسانی که برای دولت هزینه دارند در اولویتند. چونکه حقوق بگیران دولت از معافیت مالیات حقوق وسهم کارگری از حق بیمه برخوردارند اما امثال بنده خیر! درهر حال تمنا دارم در این خصوص فکری بکنند وبا پیگیری وتغییر در قوانین ومقررات! کارفرمایان جانباز نیز از این حق برخوردار شوند. از طرف خود وبسیاری از جانبازان وخوانوادهای شهدا. مهدی اسماعیلی ،
  • کوثربوصیدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    11 5
    باسلام بنده دخترجانباز 70%اعصاب وروان(دایم البسترس) هستم متاهل وضعیت معیشیتی سختی دارم می خواستم بدانم وام مسکن یا کمک هزینه به ما تعلق می گیرد؟جانبازان 70%جزء شهدا حساب می شوند.چرا به فرزندان شهدا وام تعلق می گیرد ولی به فرزندان جانبازان 70%تعلق نمیگیرد؟خواهشآ پاسخ سوالات بنده را بدهید.
  • نعمت اله قاسمی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    13 3
    باسلام وادب ، من جانباز 15درصد شمیایی ام شما را بخدا برای جانبازان شیمیایی که روز به روز دارن با هزاران ناراحتی مخصوصا تنگی نفس دست و پنجه نرم میکنند درصد ی معنا میده ؟ آقای مسئول و آقای پزشک کمیسیون بنده روز به روز بر بیماری من افزایش یافته و الان علاوه بر تنگی نفس بیماری پوست و چشم و اعصاب و روان هم اضافه شده . شما رو به امام زمان به فکر جانبازان زیر 25 درصد باشید . لا اقل از کشورهای دیگه یاد بگیرید که چگونه برای جانبازان خودشون ارزش قایل میشن . اینجوری می خواهید ترویج ایثارگری کنید ؟
  • نعمت اشوری IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    11 2
    بنده جانباز 20%هستم ام :کی کفته بنیاد هیچی نمیده -همه چی میده -از هرکددو تادوتا میده -بنده توی موسسه کارمیکنم وحداقل حقوق اداره کار را میدن -بنباد که میرم میگن شاغلی -چونکه شاغلی هیچی بهت تعلق نمگبره -خدا راخوش میاد یکسری با 5%ار بنیاد حقوق بگیرند وبرای خودشان بگردندویا شغل دوم داشته باشندوما تاشب کار کنبم اخرم حقوق ما ار اونها کمتر باشه -وخدا لعنت کنه اونهایی که کوتاها در حق همه میکنند
  • فرزند جانباز IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    20 1
    این تسهیلات را برا بنیاد هم بفرستید فقط اینجا نزارید که داغ جانبازان زیر 25 تازه کنید 0نمی دانم چندتا جنگ بوده نمی دونم کی به خودش اجازه میده درصد برای جانبازان تعیین کنه جانباز جانبازه
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    39 1
    به داد جانبازان زیر 25درصد برسید که روزی در خط مقدم جبهه جانفشانی کردنده اند
  • سعید اکبری IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    12 1
    باعرض سلام وخسته نباشید بنده جانبز15در می باشم که اعصاب روان وموج انفجار می باشم که از سال 65تا کنون با دارو زندگی می کنم لطا رسیدگی نمایید مگر جانبازان زیر 25درصد چه گناهی کردند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    7 6
    سال 88 در درگیریهای انتخابات مسدوم شدم از ناحیه زانوی پای چپ بعد از اتمام قرارداد پیمانی از نیروی انتظامی از کار رها شده دو سال هرروز به بهانهای استخدام من به عقب افتاده الان بعد دوسال با استخدام من موافقت نشده جنباز 15درصد هم شناخته شدم کلیه هزینهای بیمارستان بعد منفک شدنم را خودم پرداخت کردم
  • رضا جانباز 20% A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    10 5
    به نام خدا بنده درسن 16 سالگی درمنطقه کربلای 5 مجروح گردیدم هم اکنون نه می توان از سهمیه دانشگاه استفاده کنم نه می توانند از تخفیف شهریه استفاده کنم ولی فرزند جانباز 25% می توانند هم از سهمیه دانشگاه استفاده کند هم از تخفیف شهریه دانشگاه استفاده کند قابل توجه کسانی چنین بخش نامه ای را تصویب کرده اند خیلی مسخره هستند
  • همشهری تهرانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    7 2
    سلام. بنده دختر 33 ساله و دختر همسر جانباز 5 درصد اعصاب و روان هستم . 21 سال است با مادرم و همسرش زندگی می کنم. تا 12 سال قبل ایشان شاغل در یکی از شرکتهای وزارت نفت بوده که به نوعی پس از سالها آسیب دیدگی ایشان منجر به اخراجشان شد.با پیگیری های فراوان بعد از چندین سال گفتند چون جانبازه میتونه برگرده ولی چون شرکت خصوصی شده نباید ادعای حق و حقوق 12 سال گذشته را داشته باشد (ایشان در حین ماموریت روی کشتی مجروح شده) باید تعهد محضری بدهد و. ایشان بخاطرشرایط وخیم در آسایشگاه بسر می برند و چندین سال اخیر سرپرست خانواده بنده بودم با وجود مادر بیمار ریوی حاد و قلبی مستاجر هم هستیم. چون بیکار شدم پیگیر بیمه درمانی و مکمل خودم از بنیاد شدم گفتند باید اسم شما تو شناسنامه ش باشه ! دولت برای ما هم کاری کند
  • الهه زارع A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    15 4
    سلام.دختر جانباز 15 درصد هستم!با این همه تسهیلات که به ما میدن ما بهترین زندگی رو داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه مسوولان محترم پدرم و امثال پدرم اگه میتونستن کار کنن که احتیاجی به این همه مزایا نبود که در اختیار ما گذاشتین!به نظرتون ما باید به خاطر این همه تسهیلات الان ذوق مرگ بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ازاده وجانبار IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    11 0
    ایا به نظر شما گفتار انسان با عمل انسان یکی نباشد ایا متوانید بگویید انسان خیلی قانونها وحرفها درمورد ایثارگران گفته میشود کو تا عمل دردنیاکشور صفر هستیم درمورد بالا
  • حسین A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    4 2
    باعرض سلام می خواستم بدانم جانبازان قطع عضو 45/. از مالیات بر درامد مشاغل ازاد معاف هستن یا نه
  • علي IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    9 2
    سلام من فرزند جانباز 20درصد شيميايي از كارافتاده هستم مي خواستم بدون بنياد هيج كمك هزينه اي وامي تسهيلاتي جيزي براي دانشكاه من در اختيارمون قرار ميدن
  • حسین A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 2
    سلام من فرزند جانباز 20% هستم به دلیل نداشتن پول وشهریه دانشگاه وبیکاری پدرم نتوانستم به درسم ادامه بدم و از بنیاد خیلی درخواست کمک کردم اما نتیجه ای نداشت
  • بهروز IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 1
    سلام علیکم . خسته نباشید هم مرکب وهم قلمتان اوف شد .امتیازی که به کارمندان ساده زیر دیپلم بنیاد میدهید بسیار فراتر از این لیست کزایی است اگر بگویی نه ثابت میکنم . مضافآاینکه نه جانبازند ونه ایثارگر .خوب گفت یک سفره باز شده چه روزه دار چه بی روزه همه مشعول هستند بجز اونایی که حقشان است خدا کریم است بفکر پزشک حاذق باشید برای در مان سرطان ؟؟؟؟؟؟/ والسلم
  • عباس اسماعیلی از شهریار A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    2 3
    ضمن سلام وادب حقیر جانباز 40 در صدی هستم تازه بعد گذشت چندین سال رفتم بیمارستان ساسان متوجه شدم که شیمیائی هم هستم اما متاسفانه در پرونده ام هیچ گونه مدرکی دال بر مجروحیت شیمیائیم نیست چکاربکنم ممنون عباس اسماعیلی از شهریار
  • حسن زانداری گناباد A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    4 3
    بارها نامه نوشتم ولی اقدامی جهت حقوق مزایا نشده
    • داریوش A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
      0 0
      دمت گرم
  • فرج IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    7 4
    نميدونم اين حرفهام جايي اثر داره يا نه اما مطمئنم اگه روز اول كه در سال 65 در اثر اصابت تركش در خط مقدم سومار زخمي شدم بالاي 25 درصد بودم نه حالا كه بعد از 25 سال بخاطر ادامه تحصيل رفتم دنبال كار جانبازي و شدم 5 درصد و باز مطمئنم اونائي كه درصد تعيين ميكنن هيچموقع مثل من 26 ماه تو خط نبودن تا بدونن من چي كشيدم و اكنون ساكت و آروم دارم به كارهاي اينا نگاه ميكنم
  • جادر IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    8 1
    من نوكر قانون هستم اما در سوسنگرد هر كاري يا با سختي يا با رشوه انجام مي شود وجواب مسولين هرچيز كه باشد شامل شما نمي شود جانباز ده درصد با 11 تركش محروم از شنوايي
  • عادل فیروزکوهی از تبریز IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    5 8
    باسلام من با20درصد جانبازی وباعدم کارایی دست راست چه باید بکنم
  • محمو استاد عباسی A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    9 3
    سلام. اون زمان که کسی بفکر داشتن تسهیلات و کارت جانبازی نبود . منم مثل باقی برادرها شونه به شونه حنگیدم که یادش مثل همین حالا اشکهامو سرازیر میکنه . اما الان دیگه نزدیک پنجاه سالمه و ناراحتیهای روحی و جسمی باقی مانده از جنگ کلافه ام کرده والان میخام دنبال کارو بگیرم و خودم و زن وبجه ام رو حد اقل بیمه کنم ..من جانباز 15% هستم وکارت قدیمی از بنیاد جانبازان دارم . لطفا راهنمایی کنید ...متشکرم
  • علیرضا دهقان A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    4 5
    جانباز15درصداعصاب وروان هستم فرزند دانشگاه ازاددارم به بنیاد مراجعه کردم جهت تخفیف شهریه فرمودندبه فرزندجانبازان زیر 25درصدتخفیف شهریه تعلق نمیگیرد ایاما جانباز نیستیم لطف کنید دراین خصوص رسیدگی شود در ان موقع ایثاروشهادت کسی خبری از این امکانات نداشت بیایید خدارا در نظر بگیرید همه را با یک دید نگاه کنید
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    11 8
    سلام... وضیعت پرداخت شهریه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد چگونه میباشد؟
  • عباس کمالی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    11 3
    باسلام من از سال 66 در اهواز پادگان آموزشی سپاه مجروح شده ام از آن زمان به من 5/ درصد داده اند من در سال 92 ماه مهر در صد گرفته ام آیا این مدت که هزینه حق بیمه و مالیات از من کسر شده برگشت می شود به من به من خبر بدهد متشکرم
    • غریب A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      7 4
      سلام من از الن اسمم غریب است چرا که کسی به داد ما نمی رسد و خودشان هم میدونند که فایده ایی ندارد
  • حسین A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    7 9
    با سلام ، لطفا بفرمایید نتیجه مصوبه اخیرکمسیون اجتماعی مجلس درخصوص برابرشدن خدمات جانبازان شیمیایی زیر 25 درصد همانند جانبازان 25 درصد چه شد ...؟ آیا دستورالعمل و آیین نامه اجرایی آن به واحد ها ابلاغ شده است ؟ ممنون
  • فرامرز A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    5 2
    با سلام یاد باد آن روزگاران یاد باد ؟؟ بنده جانباز 5 درصد هستم منهم خاطره ایی دارم که الان فهمیدم که چه بلایی سرم امده سال 65 سرباز لشکر 77 در منطقه فکه فکه بودم مجروح شدم بعد از گذشت 25 سال بخاطر مشکلات عدیده مالی و زندگی سراغ مجروحیتم رفتم در این اثنا متوجه شدم ارتش در سال 65 نامه ام را به بنیاد خرم اباد فرستاده اما انها مرا جهت کمیسیون خبر نکردند منهم که جوانی 19 ساله بودم و به فکر این حرفها نبودم مجددا به جبهه رفتم و تا اخر سربازی در خط مقدم ماندم انهم با عشق به امامم و وطن و دوستانم ناراحتیم اینجاست که حالا که احتیاج به مزایای جانبازیم دارم هیچ مزایای به زیر 25 درصد نمیدهند متوجه شدم که اگر بنیاد مرا خبر کرده بود در ان زمان 35 درصد قطعی بود چرا که در اوج جنگ کمسیون میشدم اجحاف چقدر ؟
  • behzad IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    5 9
    تا عمر داریم این بی ملایماتی را که به جانبازان زیر 25 درصد روا داشته اند فراموش نمیکنیم از بی کفایتی بعضی از دست اندرکارانی که ما را راهنمایی نکردن که برای درصد جانبازی اقدام کنیم و حالا که نیازمند شدیم هیچ کس بداد ما نمیرسه
  • جسین A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    13 5
    من فرزند جانباز 10% اعصاب روان هستم پدرم در سن 16 سالگی در منطقه شلمچه براثر موج انفجار مجروح می شود خواهشمند فکری به حال جانبازان اعصاب وروان داشته باشیداینها واقعا دارند درد می کشند
  • محمد A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    7 3
    با سلام من 20 برضد هستم به حدا بین من و 50 درصصد فرق می کند اما اگر می شود به ما هم کمک کنید
  • اميرعلي IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    8 3
    لطف كنيد جانبازان 20درصد از همه امتيازات برخوردار بشوند . بخصوص برا موسسات آموزش عالي و معافيت فرزند جانباز و سهميه در كنكور
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    8 3
    لطفا به همه جانبازان جنگ تحمیلی با یک چشم نگاه کننداز1درصد تا 25درصد نسبت به درصد جانبازی هر حق حقوق شامل میشودبه همه پرداخت نمایند چون اکثر جانبازان زیر 25درصد از این بابت خیلی ناراحت و پشیمان هستند
  • خدامراد IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    5 3
    سلام . وجدانا اين تبعيضها را در جامعه ايثارگري ازبين ببريد يك جانباز با درصد جانبازي مشابه يكي بشترين مزايا را استفاده نموده در حالي كه جانباز ديگر استفاده ننموده و اين واقعا جاي شرمندگي است
  • م ع IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    5 2
    جانبازشیمیای ازنوع اعصاب 10درصدهستم بنیادج اهوازتا حالا هیچ کاری برای من نکرده 400000تومان کرایه خانه میدهم باباماهم بودیم
  • شاکرم پالیز IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    8 3
    سلام.شاکرم پالیزجانباز10درصداعصاب وروان میباشم که به مدت5سال است که درسپاه پرونده برای مستمری یاحقوق تشکیل داده ام که حقوق بنده حقیرکه معیشت زندگی مرا درتنگنا قرار داده هنوز وصل نشده است درضمن پاسداروظیفه بودم به مدت22ماه در جبهه های حق علیه باطل خدمت نموده ام....
  • ابراهیم ریحانی شلمانی A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    9 12
    سلام بنده فرزند جانباز زیر 25 درصد هستم15 درصد و خدا رو شاهد میگیرم هیچ تسهیلاتی از این بنیاد به ما نرسیده است جز اینکه تو یاد واره شهدا به ما اس ام اس میدهند بیایید و شرکت کنیدحتی برای پول دانشگاه هم تخفیفی در حد 1 ریال هم نداده اند.اشتغال چه عرض کنم هر جا میریم میگن فرزندان شهید و جانباز بالای 25 ردصد اونجا رو پر کردن و ما حتی نمیتونیم در حد یه فرد عادی شرکت کنیم.من لیسانسم رو از دانشگاه گیلان با معدال بالا گرفتم و ارشدم هم از دانشگاه علو و صنعت اون هم با معدال بالا اما چه سود؟هر جا میریم همه چیزها رو دادن به این دوستان بالای 25 درصد و خانواده هاشون.میگم جانباز جانبازه مهم دردهایی هست که میکشن و ما داریم میبینیم خدا شاهده.
  • محسن اسماعيلي مشكين A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    14 3
    با توجه به اينكه اينجانب محسن اسماعيلي يك جانباز زير 25 درصد و رزمنده بسيجي هشت سال دفاع مقدس كه مستقيما در جنگ آسيب ديده ام تمامي شهريه ثابت و متغير و هزينه خوابگاه در دانشگاه تبريز پرداخت نمودم در صورتيكه فرزند جانباز 25 درصد از تمامي اينگونه هزينه ها معاف ميباشند. اين قانون نقض دارد و خواستار اصلاح انرا داريم و اين نوع يك ناعدالتي است. كسيكه مستقيما شامل آسيبهاي جنگي بوده محروم از اين امكانات باشد ولي فرزند جانباز 25 درصد بويي از جنگ نبرده شامل اين امكانات باشد. خيلي بي انصافي است. هشت سال درگير صدام و صداميان بوديم اكنون نيز با تبعيض قانون درگير با فرزندانمان در كانون خانواده هستيم و نيز دردهايي در درون داريم مسئولين از آن خبر ندارند لطفا رسيدگي و منتظر حصول نتيجه هستيم.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    10 8
    پدرم من جانباز 55درصد است وهیچ چیزی تعلق ما نمی گیردویک پایش قطع است وبه جز حقوق خیلی کم که خرجمان را که 5نفریم نمی دهد وتازه بچه ی کوچکم داریم وخیلی زندگی سخت است خواش می کنم یک کاری بکنین ..................
  • فرزند جانباز A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    9 6
    باسلام من فرزند جانباز 20درصدی هستم که پدرم درخواست وام مسکن کرده وکاراش تو بانک گیر کرده واجرایی نمیشه که وام رو بدنکاش دولت یک پیگیری بکنه که چرا تو بانکها دادن وام اجرایی نشده واالله ما که هنوز اون وام مسکن رو نتونستیم بگیریم کاش اجراشو پیگیری کنن؟؟از دولت محترم وعزیز خواهشمندیم به فکر این جانبازان فداکار باشن اونا این مملکتمونو نجات داده ونگه داشتن.
  • علیرضا A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    13 8
    من جانباز20درصدهستم قبلاحقوق کامل دریافت میکردم اماچندسالی حقوقم شده100هزارتومان ازمسئولین خواهش میکنم به وضع من جانبازازکارافتاده رسیدگی کنن
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 2
    سلام جانباز 20درصد هستم 52سال سن دارم هیچ درآمدی ندارم همسرم معلول60درصد بخدا قسم به پول نون هم محتاجیم دوفرزند هم دارم خونه هم ندارم بیاید ببینید صابر ظرفساز بنیسی از گچساران
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
      6 1
      ب خدا توکل کن
  • فتح اله موسوی امجد A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    11 3
    جانبازده درصدهستم باپنج فرزندکه همگیی دانشگاه ازادرابدون هیچ کمکی ازبنیادادامه تحصیل میدن بیست وشش ماه جبهه دارم اگرلازم شدکل مابقی عمررابرای وطن میجنگم ولی مزایای بییست وپنج درصدرابه بچهامون بدین شمارابه انچه که میپرستیداینقدرتبعیض قایل نسیدازدهدشت کهگیلویه
  • هدی A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    7 5
    سلام من فرزند جانباز 25در صد هستم و کارمند ادلره دولتی.آیا در تغییر وضعیت کاری بنده تاثیر دارد؟
  • فرهاد مرادی IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    3 3
    ایا جانبازی که فوت شود چقدر بیمه عمر به خوانوادش میرسه؟
  • حسین پناهی A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    4 1
    بسم رب الشهداء والصدیقین باعرض سلام و خسته نباشید فکری برای جانبازان عراقی برای شناسنامه و کارت ملی بکنید با تشکر
  • زهرا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    11 5
    سلام من فرزندجانباز5درصدهستم آیابرای دانشگاه آزادهزینه ای ازطرف بنیاد شهید به من طعلق میگیره؟
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
    2 2
    با سلام واحترام حسین وزیری هستم از زنجان فرزند جانباز 20 درصد به دلیل کم بودن فقط 5 درصد از تسهیلاتی همچون کمک نکردن بنیاد جانبازان درمورد هزینه دانشگاهی و رسمی نکردن با 7 سال سابقه پیمانی خواهش میکنم از شما که مسول رسیدگی به مشکلات جانبازان و فرزندان انها میباشد لطفا رسیدگی فرمایید با تشکرات فراوان خواهشا رسیدگی فرمایید
  • درشتی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    0 0
    به نام خدای مهربان ، اینجانب همسر جانباز ده درصد امیرناصر بورقان هستم که درسال ۶۲ ،دچار سوختگی شدید دست و صورت و ترکش ناحیه قفسه سینه و موج گرفتگی اعصاب و روان شدند ولی متاسفانه مدارک مقارن بیمارستان همسرم که در سال ۶۲ در اصفهان بستری بودند فقط مربوط به سوختگی دست و صورت و ترکش قفسه سینه میباشد ودر ان از موج گرفتگی اعصاب و روان چیزی قید نشده و پدر و مادر خدابیامرز همسرم که در سال ۶۲ برای انتقال ایشان به تهران به اصفهان مراجعه کرده بودند به علت سوختگی شدید دست و صورت همسرم و ترکش هایی که در یدن همسرم بود که از ان ترکش ها در حال حاضر فقط ترکش قفس سینه در بدن همسرم باقی مانده و مشکلات تنفسی شدید برای ایشان ایجاد میکند و عدم اطلاعات کافی که باید برای موج گرفتگی اعصاب و روان همسرم نیز از بیمارستا
  • درشتی A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    1 0
    بیمارستان مدارکی دریافت کنند همسرم را فقط با همان مدارک به تهران منتقل کردند و الان با وجود اینکه در معاینات گوش و نوار گوش همسرم کاملا موج گرفتگی ایشان مشخص است ولی به علت نداشتن مدارک مقارن سال ۶۲ سه مرحله همسرم کمیسیون پزشکی شد ولی قبول نکردند و در نهایت ده درصد جانبازی همسرم را تایید کردند با توجه به اینکه خود بنده نیز بیمار مبتلا به ام اس از نوع حاد پیشرونده هستم و یک فرزند پسر یازده ساله دارم و از نظر معیشتی و گذران زندگی در تنگنای شدید هستم از شما تقاضا رسیدگی و راهنمایی و کمک دارم .