اجرای نمایش «شب به خیر مادر» به کارگردانی احسان فکاء و تهیه‌کنندگی مهسا بافکاری از در فرهنگسرای نیاوران و سالن گوشه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نمایش «شب بخیر مادر» این نمایش که هر روز (بجز روزهای شنبه) ساعت 19 در سالن گوشه به روی صحنه می‌رود تا دهم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


علاقمندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت (به غیر از گیشه فرهنگسرای نیاوران)، به سایتwww,tivall.net مراجعه نمایند. برای دانشجویان و افرادی که از طریق سایت ذکر شده بلیط تهیه کنند تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.


«شب به خیر مادر» از آثار شاخص مارشا نورمن است و نخستین بار سال 1983 در کمبریچ و ماساچوست اجرا شده و جوایز متعددی از جمله پولیتزر ادبی و سوزان اسمیت بلکبرن را به خود اختصاص داد.


در این نمایش شعله پاکروان و رویا بختیاری نقش‌آفرینی می‌کنند.


«شب به خیر مادر» روایتگر یک شب‌نشینی دو نفره است. جسی زنی چهل ساله که انگیزه ادامه زندگی را به دلیل بزهکار شدن پسرش و ترک وی از سوی همسرش از دست داده است . وی در حالی که از بیماری صرع رنج می برد مصمم است زندگی مادرش را سر و سامان دهد ولی  تلما مادرش تلاش می‌کند او را از تصمیمش منصرف کند.


عواملی که در این نمایش حضور دارند عبارتند از مترجم: حمید احیا- کارگردان: احسان فکاء، تهیه کننده: مهسا بافکاری، طراح صحنه و لباس: جواد مرآتی، موسیقی: آنکیدو دارش، دستیار کارگردان و مدیر تولید: علی فرح راد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رخساره شجا‌ع‌الدین، مدیر صحنه: مریم خرمی، طراح گرافیک: حسین زارعی، دستیار طراح صحنه: حامد بهلولی، رایانه‌و اینترنت: نگین کتال، عکس: علی سرور، مدیر روابط عمومی وتبلیغات: خسرو باباپور.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =