عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است باید طرح اصلاح قانون انتخابات را از جنجال ها و گروکشی های سیاسی جدا کرد.

جواد جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرآنلاین درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح قانون انتخابات روند عادی خود را طی می کند و چالش جدی در ماده 35 خواهیم داشت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این که برخی نمایندگان معتقدند که ماده 35 این طرح باید به طور کامل حذف شود، افزود: اما برخی نمایندگان معتقدند بخش هایی از ماده 35 این طرح به سود انتخابات است و می تواند فضای مناسبی برای انتخابات ایجاد کند و انتخابات ریاست جمهوری را از وهن و توهین دور کند.
وی با تاکید بر این که به طور قطعا موافق اصلاح قانون انتخابات هستم، تصریح کرد: اما به نظر می رسد باید این قانون را از جنجال های سیاسی و گروکشی های سیاسی جدا کرد.
این عضو کمیسین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: متاسفانه هم اکنون این قانون دچار فضای جنجالی شده و این موضوع به سود قانون نویسی نیست.
جهانگیرزاده با بیان این که کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات تصویب شده است و باید به جای سیاسی کردن فضا روی جزئیات این طرح بحث کرد، گفت: دولت هم باید اظهار نظر کارشناسی خود را درباره این طرح ارائه کند اما حاشیه سازی و فضا سازی مناسب نیست باید با پرهیز از حاشیه به قانون مطلوب رسید.
/27295
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =