۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱

نوکیا زیمنس یا هدف کاهش هزینه ها و تجدید نظر در زیر ساختهای خود، واحد سرویس دهنده مستقر در آلمان را می بندد.

مقاماتی که نخواستند نامشان فاش شود همچنین اعلام کرده اند طبق برنامه واحد آلمانی نوکیا زیمنس با هزار پرسنل تا آخر سال 2013 بسته خواهد شد.
سیاست کاهش هزینه ها در نوکیا روز چهارشنبه طی کنفرانسی خبری اعلام شد و حالا قرار است در اولین اقدام از استراتژی جدید، سرویس های آلمانی نوکیا زیمنس جمع گردد.
به تکنسین ها در این واحد اعلام شده از تجدید قرارداد دائم با دویچه تله کام دیگر خبری نخواهد بود. 5 سال قبل وقتی این بخش از زیمنس به نوکیا فروخته شد، تحت عنوان نوکیا زیمنس قرارداد همکاری با دویچه تله کام به مبلغ 300 میلیون یورو به امضای نوکیا زیمنس از یک سو و دویچه تله کام از سوی دیگر منعقد شد. در ان زمان به تکنسین ها گفته شد قرارداد دائم بسته خواهد شد و حالا اتفاقی که در حال رخ دادن است بر عکس وعده و وعیدهایی است که به آنها داده شده بود.
با بستن این واحد 1.31 میلیارد یورو صرفه جویی در هزینه های این کمپانی سازنده تجهیزات مخابراتی موبایل بوجود خواهد آمد. مایک دودینگ از واحد موسوم به Verdi  می گوید این تصمیم کاملا ناعادلانه است. نوکیا زیمنس دیروز سه شنبه خبر فروش واحد بیزینس شبکه فیبرهای نوری را تایید کرد. نوکیا زیمنس این واحد را به شریک خود Marlin Equity می فروشد.
کمپانی Marlin با هدف بدست رفتن بازار تجهیزات نوری این تصمیم را گرفته است تا واحد تجهیزات پهنای باند موبایل نوکیا زیمنس را بخرد.
منبع: زد دی نت

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =