۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۴

ایرنا:

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در ماجراجویی خود شکست خورده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، خالد مشعل روز چهارشنبه اعلام کرد زمانیکه رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را آغاز کرد و سپس شروط فلسطینیان را پذیرفت این به منزله آن است که این رژیم در حقیقت در ماجراجویی خود شکست خورده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان کنفرانسی خبری در قاهره پایتخت مصر افزود : ˈبه لطف خدا اسرائیل در ماجراجویی خود با شکست روبرو شد . ˈ

پیشتر اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت مردمی فلسطین پس از اعلام خبر برقراری آتش بس در غزه اعلام کرد که وی به ملت و گروه های مقاومت فلسطین افتخار می کند.

هنیه همچنین از نقش مصر در برقراری آتش بس تجلیل کرد.

4949
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    16 21
    معمولا نتایج جنگ از نظر تلفات بررسی می کنند و از نظر خسارات، که تا جایی که ما داریم می بینیم وضع غزه با اسرائیل قابل مقایسه نیست!
    • مهدي IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      19 8
      معمولا نتايج جنگ را از روي اهداف اوليه و ميزان دستيابي به آن‌ها مقايسه مي‌كنند. مثلا اسرائيل گفته بود سكوهاي موشك‌هاي حماس را از بين مي‌بيريم، جنگ طولاني خواهد بود و حمله زميني صورت خواهد گرفت، ولي به هيچكدامش نرسيد. حماس چيزي نگفته بود، ولي تل‌آويو را زد و در آتش‌بس لغو محاصره غزه را بدست آورد.
    • بدون نام MY ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      7 13
      اهداف اولیه وجود نداشته. حماس جنگ رو شروع کرده بود.
  • بدون نام RU ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    5 11
    ایشون که مخفی زندگی میکنه کشتشو مردم میدن ، لنگش کن راحت دیگه
  • علیا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    11 4
    معمولا بین دو قدرت برابر تعداد تلفات و خسارات مبنای قضاوت قرار مییره. اما برای دو قدرت نا همتراز که تفاوت های خیلی آشکاری با هم دارند مخصوصا اینکه یکی از این قدرت ها از نظر تبلیغاتی خیلی پر هیاهو هم باشه بعد روانی و بعد سیاسی خیلی مهم تر از میزان خسارات و کشته ها هست. در ظاهر امام حسین و لشگر امام حسین در کربلا و در روز عاشورا به طور کامل و صد در صد شکست خوردند. حتی یک نفر از لشگر امام حسین هم زنده نموند (البته بجز امام زین العابدین ع). اما آیا در واقعیت اینگونه بود؟ تاریخ چیز دیه ای رو میگه. سرنوشت یزید و جانشین هاش رو بخنین. حتی فرزند یزید علاقه ای برای به ارث بردن این حکومت شوم رو نداشت. اما جایگاه امام حسین رو حتی در میان اهل سنت رو ببینید. پس مقایسه ی شما کاملا باطله.
  • مهدی شیرازی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    13 3
    البته یک نکته لازم به ذکر است که نباید خود را به خواب بزنیم وباید همیشه مثل عقاب تیزبین اسرائیل را زیر نظر داشت و روز به روز در مقابل انها مجهز تر شد چون اساسا یهود وصحیونیسم التزامی به این معاهده ها و تفاهم نامه ها و.. ندارد به امید نابودی کامل اسرایئل از روی زمین
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    4 0
    در خبر سیما مقامات حماس فقط از ایران تجللی کردند، فقط ایران. حالا مصر کجای قضیه بود را دوستان جناب ضرغامی توضیح می دهند به امید خدا.