یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی از انفجار یک دستگاه اتوبوس در تل‌آویو خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    97 22
    کاش هیچ غیر نظامی بی گناهی کشته نشده باشه!
    • علیا A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      16 22
      من هم موافق جمله ی بالا هستم اما اصولا غیر نظامی های اسرائیلی با غیر نظامی های فلسطینی تفاوت خیلی زیادی دارند. حتی ار قبول کنیم که یهودیان بنی اسرائیل چون در هزاره های گذشته در این منظقه ساکن بودند الان هم حق دارند در این منطقه زندگی کنند و فلسطینی ها باید این آب و خاک رو ترک کنند(که کاملا منطق مزخرفیه. خب ایران هم بگه بحرین و افغانستان و عراق و آذربایجان و ارمنستان و پاکستان قرن ها جزو ایران بوده پس حمله کنیم و پس بگیریمشون) حتی اگر این منطق مزخرف رو قبول کنیم این مهاجرین فقط یهدی هستند و به هیچ عنوان پیشینه ای از قوم بنی اسرائیل رو ندارند. پس غیر نطامیان اسرائیلی غاصب هستند زیاد با نظامیان این رژیم تفاوتی ندارند.
  • شاهرخ پهلوان FR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    17 4
    کاش این جنگها تمام میشد نه اینکه غیر نظامی نمیره نظامی بمیره ...جنگ هیچ وقت مورد قبول مردم ما نبوده ونیست .ما دوست داریم که با همه مردم وملل دنیا دوست باشم .به ادیان احترام بگذاریم و با همه دست دوستی بدیم ........اما چه حیف که از خواب پریدم ؟
  • سمج IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    22 9
    کار جالبی نبود! بهتر بود به یک مرکز نظامی حمله میشد!
  • خلیج فارس IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    13 3
    دوست عزیز این جمله زیبایتان را در اخبار مربوط به غزه هم بیان کنید اونجا بهتر صدق میکنه
  • مسعود IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    16 11
    نه که این بنده خداها هیچ غیرنظامی بی گناهی رو نکشتند!!! بعدشم کجای خبر دیدی که گفته باشه اتوبوسه رو ایران زده!! میدونید خیلی خوبه که آمریکا واسراییل حق دارند همه جا را بزنند ولی هیچ جا حق نداره به اونا بگه بالا چشتون ابروه خیلی حال می کنم که بعد از سال ها یه کشور شجاع (خودمون) بلند شده و در مقابل زورگویی یه قلدر نترسیده و از حقش دفاع داره میکنه! اون موقع که اینا یه میلیون عراقی که 66درصد عراقم شیعه هستند رو زدند کشتند مهم نبود ها!؟ یا اینکه اومدند هشت سال دوتا کشور مسلمان را جلوی هم انداختند و تا میشد کمک به عراق کردند مهم نبود ها ایرانی ها و عراقی ها و فلسطینی ها در یک کلمه مسلمانها آدم نسیتند فقط اینا....!!! تا کی سرمونو مثل کبک زیر برف کنیم و برای آمریکا نقش بازی کنیم؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      15 6
      همچین میگین دو تا کشور مسلمون رو به جون هم انداختند انگار مسلمانها هیچ عقلی از خودشون ندارن و مثه بچه هستند که باید بهشون گفت چکار کنن!!!برادر من با همین حرفها و انداختن اشتباهات خودمون به گردن دیگران هست که ناخواسته خودمون رو پایین میاریم
    • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
      3 0
      پ ن پ عمه ي من در جنگ از عراق حمايت كرد؟ اگه اونا عقل داشتن وضعيت مسلمونا اين نبود نفت كل جهان از ممالك اسلامي ميره اگه يك روز صادرات كشورهاي اسلامي قطع بشه كل دنيا ميخوابه بجاي اتحاد ميپريم به يك ديگه. مثلا چه اشتباهي شده؟ اشتباه از ما بود كه عراق به ما حمله كرد ؟ ما تحريكشون كرديم؟ برو عمو خواب ديدي خير باشه