۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان برای چهارمین بار در دوران مربیگری اش مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، ویسی که در دو سال اخیر با تیم صبای قم حسابی مشهور شده است، بیشتر شهرت خود را مدیون اولین رویارویی اش با پرسپولیس در فصل 89 لیگ برتر است. در آن بازی صبای قم در آزادی با نتیجه 4-1 پرسپولیس را برد و ویسی در اولین روزهای سرمربیگری اش یک نتیجه تاریخی را کسب کرد و باز در همان بازی بود که از سوی فردوسی پور گزارشگر دیدار پرسپولیس و صبا، گواردیولا خطاب شد!
اما عبدالله ویسی 21 سال قبل از آن بازی نیز در اولین رویارویی اش با پرسپولیس چهره شده بود. فروردین 1368 و در نیمه نهایی جام حذفی، شاهین اهواز 3-1 پرسپولیس را می برد و ویسی 17 ساله دومین گل شاهین را به پرسپولیس می زند. شاهین با کنار زدن پرسپولیس، در فینال نیز ملوان را می برد و قهرمان جام حذفی می شود. ویسی بعدها با جنوب اهواز و استقلال اهواز و از سال 73 نیز با سپاهان بارها مقابل پرسپولیس قرار گرفت. او در تابستان 78 در تمرین پرسپولیس حضور یافت و تا آستانه قرارداد نیز پیش رفت، اما سپاهان به این انتقال رضایت نداد. ویسی حتی در یک بازی دوستانه مقابل برق شیراز نیز برای پرسپولیس گلزنی کرد.
ویسی در دوران مربیگری اش 3 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که یک برد، یک تساوی و یک باخت بدست آورده است. او در فصل 89 با صبا در آزادی پرسپولیس را شکست داد، اما فصل قبل با همین تیم بازی رفت را 2- صفر باخت و در بازی برگشت نیز نتیجه 2-2 حاصل شد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =