عصر ایران در گفت​وگویی با علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر نوشت:

·         ما اولین گروهی هستیم که کاندیدای خود را مطرح کردیم و به همین دلیل اگر گروه‌های اصلاح طلبی دنبال حضور در انتخابات باشند می‌توانند از کاندیداتوری کاندیدای ما حمایت کنند. واقعا برای اداره دولت چه کسی می‌تواند بهتر از حسین کمالی باشد که بخواهند دنبال چهره‌های دیگر بروند.
·          آقای کمالی از مدیران کارآمد و خوش نام هستند و به همین دلیل خانه کارگر بر روی کاندیداتوری‌اش تاکید دارد. ایشان هنوز هم راضی به کاندیداتوری نشده‌اند و ما دنبال این هستیم تا شرایط را برای آمدنش فراهم کنیم. خانه کارگر از همه پتانسیل‌هایش استفاده خواهد کرد تا حسین کمالی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات وارد گود شود. خانه کارگری‌ها امید زیادی دارند تا بتوانند او را راضی به حضور در انتخابات کنند.
·         خانه کارگر تشکیلاتی قوی است و به همین دلیل این پتانسیل را در خود می‌بیند که به طور مستقل وارد انتخابات شود.
·         لازم نیست که همه در اولین حضور به رای لازم برسند. اگر کاندیداهای متعدد از سلیقه‌های مختلف وارد انتخابات شوند، نماینده ما هم می‌تواند برای حضور در پاستور شانسی برای خود قایل شود. اگر بتوانیم خوب کار کنیم و قشر کارگر را برای حضور در پای صندوق‌های رای آماده کنیم، می‌توانیم شانس بالایی برای موفقیت داشته باشیم.
·         {احتمال کاندیداتوری شما چقدر است؟} من؟! من به چیزی فرا‌تر از مجلس تا حالا فکر نکرده‌ام.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    16 18
    اگه خو محجوب کاندید بشه شانس بیشتری داره چون کارگرا همه اونو میشناسن
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    9 5
    این آقا محکم افتاده روی خانه کارگربی خیال هم نمیشه و انگارسلطنتی کرده این پست رو .و خداوکیلی بیادبگه یه کار مثبت برای قشر کارگرتا الان انجام داده ؟وقتی هم باهاش حرف میزنی میگه جوونها بیان تا ما بریم خسته شدیم..... داداش گلم شما تشریف ببرین نگران نباشید هستند خیلیها بیان جای شما . کار نکردن که دیگه تخصص نمیخواد .تنها هنرش راه اندازی مجری دانشگاه علمی کاربردی بوده که سودش برای خودش خیلی بیشتر از کارگرا بوده /
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    9 4
    اگه قرار باشه اصلاح طلبا کاندیدا بدن باید فرد مهمتری مطرح بشه