ایسنا نوشت:

پدر یکی از دانش آموزان حادثه دیده به نام "مریم باباخانیان" که بدحال ترین مجروح حادثه دیده کاروان راهیان نور است و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان اهواز بستری است، گفت: من برای رسانه‌ها و رادیوهای بیگانه پیام دادم و امیدوارم آنها این پیام را منتشر کنند.

محمدرضا باباخانیان اظهار کرد: آنها باید بدانند که ما از خط شهدا خارج نمی‌شویم و پشتیبان نظام و مملکت هستیم؛ بچه‌های ما برای نمره به اردوی راهیان نور نرفتند، آنها با میل و اشتیاق رفتند و در حال برگشت از خوزستان بودند که این سانحه به وجود آمد و قبل از آمدنشان هم دخترم مریم مرتب تلفنی با من در تماس بود و خیلی خوشحال و راضی بود. دخترم به من می‌گفت که در سرزمین‌های دفاع مقدس حال خوشی داشته و خیلی راضی بود و او به شهدا علاقه زیادی داشت.
وی افزود: ما رضایتنامه اردو را برای وی امضا کردیم و این حرف‌ها که می‌گویند بچه‌ها برای نمره رفتند، نبود؛ حتی مدرسه گفته بود که رضایت نامه‌ها را والدین بیاورند که مبادا دانش آموزان خودشان از فرط اشتیاق امضا را جعل کنند و همه با خوشحالی رفته بودند و ما خودمان رضایتنامه را مدرسه بردیم.
پدر این دانش آموز آسیب دیده ادامه داد: فرزند من در کماست و دعا می‌کنم که بهبود یابد و از زحمات همۀ مسئولان و پرسنل بیمارستان گلستان اهواز هم تشکر می‌کنم و امیدوارم که سانحه دیدگان زودتر خوب شوند و به پدر و مادر داغ دیدگان هم تسلیت می‌گویم و برای آنها از خداوند متعال صبر مسئلت دارم.
وی گفت: نباید از این حوادث سوء استفاده شود و باید کاستی را حل کنیم، اما نباید صورت مسئله را که کار بسیار باارزش فرهنگی راهیان نور است، پاک کنیم. راهیان نور حرکت بسیار باارزش فرهنگی است و ما با تمام وجود از این حرکت که باعث آشنایی فرزندان ما با راه و رسم شهدا می‌شود، حمایت می‌کنیم.
باباخانیان افزود: این تصادف آزمایش الهی بود و ما و والدین داغدار باید صبر پیشه کنیم و راضی باشیم به رضای خدا و از همه عزیزان که در درمان مصدومان تلاش کردند و می‌کنند، مانند هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و کارکنان بیمارستان گلستان که شاهد تلاش شبانه روزی‌شان هستیم، تشکر می‌کنیم.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خلیج فارس IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    پدر بزرگوار با درود و آرزوی شفا از درگاه متعال برای فرزند شما،این تصادف فقط بی توجهی راننده در رفع نقص کلی اتوبوس و مدیریت بد دوستان دیگه بود چرا با بد مدیریتی آب به اسیاب دیگران بریزیم فرزند شما وسایرین میشد الان سر کلاس های درسشان باشند و راه شهدا و پشتیبانی از مملکت را ادامه دهند در ثانی شما اهمیتی به رسانه های بیگانه ندهید چون در هر مورد خوب یا بد معمولا عادت به پارس کردن دارن
    • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
      قبل از هر چیزی باید بگویم به صدای سگ واق واق میگویند - سعی کن درست صحبت کنی عزیزم پارس نژاد ما ایرانیهاست پس آن رو روی صدای سگ نگذار - امیدوارم این نظر درج شود
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    218 6
    گفته پدر یکی از بچه ها: وی که از وضعیت پیش آمده بسیار ناراحت است، می‌گوید: بچه‌ها برای درس "آموزش دفاعی" از طرف مدرسه به شلمچه اعزام شده بودند. چرا باید چنین درسی برای بچه‌ها بگذارند و آنها را به راه دور بفرستند و بگویند اگر به این اردو نروید 10 نمره از این واحد درسی شما حذف می‌شود؟“
  • بدون نام EU ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    192 6
    خواهش میکنم درج کنید. حرفهای این پدر درست ولی شاید ایشون یک بار هم سر به مدرسه دخترشون نزدن. برای ده نمره عملی آمادگی دفاعی میفرستن شلمچه. این یه واقعیته. اینم اظهارات یکی از پدرا که تو خبر آنلاین درج شده:«وی که از وضعیت پیش آمده بسیار ناراحت است، می‌گوید: بچه‌ها برای درس "آموزش دفاعی" از طرف مدرسه به شلمچه اعزام شده بودند. چرا باید چنین درسی برای بچه‌ها بگذارند و آنها را به راه دور بفرستند و بگویند اگر به این اردو نروید 10 نمره از این واحد درسی شما حذف می‌شود؟“» چرا این آقای محترم از خون شهدا مایه میذارن و حقیقت رو انکار میکنن؟
  • بدون نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    129 9
    واقعيت اينه كه جوانها بدنبال با هم بودن وتفريح بدون هزينه براي خانوادن اگه ميگفتن بريم وسط كوير لوت هم ميرفتند
  • بروجنی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    6 141
    اونوقت یه عده شدن کاسه داغتر از آش و همینجوری دارن میبرن و میدوزن!
  • بدون نام IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    77 12
    خداوند به ایشان کمک کند ان شاالله دخترش سلامت شود.
  • شهرام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    151 9
    پدر عزیز امیدوارم جگرگوشه ات هر چه زودتر خوب شود. من معاون دبیرستان در یکی از استان های دور دست هستم.یک هفته پیش به ما گفتند که حضور مدیر و یکی از معاونان در اردوی راهیان نور اجباری است چه رسد به دانش آموزان . پس خواهش می کنیم به خاطر هزینه های بیمارستان یا دیه دلبندتان واقعیت ها را انکار نکنید.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    95 2
    اسیاب دشمن بی اب ماهم می چرخد این اتفاق هرسال می افتد هیچکس فکر جدیدی نمکند
  • شيوا A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    52 3
    والا من خودم هفته گذشته با زور واجبار رفتن اول كه گفتن12نمره داره بعد گفت 10 بعد8حالا هم ميگن كلا4نمره داره.خبرانلاين نظرمو سانسورنكن خواهشا
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    15 0
    اصل کاروانهای راهیان نور موضوع بحث نیست و لزومی که حکومت در برگزاریشون دیده قابله احترامه و برای گستره ای از مردم دوست داشتنی ولی مادرم مدیر مدرسه است و طبق نامه آموزش و پرورش بالاجبار باید خودش ویکی از معاونانش در این اردو شرکت میکردن و حتما تعدادی از بچه ها رو با خودشون میبردن(البته همه بچه های مقطع دوم نرفتن) و اما مشکلات اساسی که منجر به این وقایع میشه: 1) اجباری بودن(آدم ممکنه در هر سفری این بلا سرش بیاد ولی به میل و مسئولیت خودش سفر کرده) 2)شرایط بسیار بد آب و هوایی منطقه در این فصل که باعث مریضی و گرمازدگی تعداد قابل توجهی از بچه ها شده بوده 3) از همه مهمتر کل سفر در عرض سه روز(رفت و برگشت از تهران) برنامه ریزی میشه(اجباری) و کاروانهارو مجبور میکنن که شبانه برگردند!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    6 0
    پدر محترم امیدوارم دختر شما بهبود پیدا کنند ولی دلیلی ندارد شرایط وعلاقه فرزنتان را به همه تسریع نکنید البته امیدوارم سعی نکرده باشید وضعیت دخترتان را تبدیل به نردبانی برای خود کنید که درآن صورت باید به حالتان گریست
  • سیمین IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    1 0
    این پدر بیچاره مجبور به گفتن این حرفها شده -پارسال پسر منو به این اردو بردن وهمه بچه هایی رو که نمیخواستن برن تحدید به اخراج از مدرسه کردن تازه مدرسه اش هم غیر انتفاعیه!ما هم هرچی پیگیری کردیم تا نره نشد که نشد بماند که چه بلاهایی هم سرشون اومد