مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از جلسه جداگانه فراکسیون اقلیت مجلس هشتم برای انتخابات ریاست جمهوری، خبر داد و گفت: اولویت اصلی ما برای انتخابات ریاست جمهوری خاتمی است.
محمدرضا خباز با اشاره به جلسه فراکسیون اقلیت مجلس هشتم برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمعی از نمایندگان فراکسیون خط امام مجلس هشتم که چهار سال زیر یک سقف بودند و به روحیات و تفکرات هم آشناتر هستند، جلسات متناوبی را برای بررسی و ارزیابی مسائل انتخابات ریاست جمهوری برگزار می کنند.
وی با بیان اینکه هنوز در این جلسات وارد مصادیق نشده ایم، تصریح کرد: ما بطور جداگانه اما هماهنگ با دیگر گروههای اصلاحات مسائل انتخاباتی و شرایط و اوضاع آنرا ارزیابی و در مورد کاندیداهای احتمالی اظهارنظر می کنیم .  هر عضوی شرایط استان و شهرستان های خود را بررسی می کند و نتیجه آن در این جلسات مطرح و مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.
وی اولویت اول فراکسیون اقلیت مجلس هشتم را خاتمی خواند و گفت: یکی از پیشنهادات و درخواست های ما از محمد خاتمی این است که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شود؛ اما وی تاکنون هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، همچنین در تعریف واژه "انتخابات آزاد" که اخیرا از سوی محمد خاتمی به عنوان کلید واژه اصلی انتخابات مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: انتخابات آزاد یعنی اینکه امکانات کشور به پای یک نفر ریخته نشود و کاندیداها نسبت به یکدیگر رجحان و برتری نداشته داشند.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    سید بزرگوار محمد خاتمی یکی از شایسته ترین افراد در اداره مملکت است
    • بدون نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
      182 7
      امیدوارم نیاید، چون او را دوست دارم و امیدوارم بیاید چون ایرانم را دوست دارم....
    • مهدی گردان IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
      8 32
      افراد شایسته زیاد داریم اما امیدوارم یکی از اون ها بیاد اگر آقای خاتمی و آقای هاشمی رفسنجانی با هم ورود کنن هر دو رای رو تقسیم میکنن و شکست میخورند. کاش هر دو از یک گزینه خیلی مطرح مثل نوه امام (ره) یا آقای سید حسن روحانی یا آقای رضایی حمایت قوی بکنن تا یکی از این عزیزان بیاید. با اینکه اقای خاتمی رو دوست دارم ولی تریج میدم فرد دیگری در قدرت قرار بگیرد که تا الان نبوده. چه اشکالی داره دولتی تشکیل بشه که آقای هاشمی معاون اول و آقای خاتمی ویزیر امور خارجه باشند؟
  • امیدوار GB ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    234 9
    آقای خاتمی هنوز طرفدارای خودشو داره وماها بی صبرانه منتظر حضور ایشان وکاندید شدنشون هستیم امیدوارم هرچه زودتر آمادگی خودشو اعلام کنه چون تا انتخابات بعدی فرصت زیادی نیست ایشون لاأقل با تصمیمشون میتونه مشخص کنه که طرفداراش باید چه کسیو به عنوان منتخبشون بدونند
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    جناب خباز خاتمی امتحانش رو داده فقط شما موندید
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    151 5
    به امید پیروزی و سربلندی سید عزیز در انتخابات پیش رو
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    140 6
    خاتمی رو بسیار دوست دارم، اعتقاداتش به ازادی حتی اگر مخالفش باشد را میستایم. ولی!!! در این شرایط شاید اگر من بجای او بودم نمی امدم و حفظ ابروی خودم را ترجیح میدادم ولی حفظ ابرو مهمتر است یا حفظ کشورم ایران؟
  • ماهان IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    165 7
    اگر آقای خاتمی کاندید ریاست جمهوری شوند یک آشتی ملی صورت می گیرد و با درایت ایشان کشور از جنگ و تحریم های بین المللی نجات پیدا می کند. از مخالفان هم خواهش می کنم منطقی فکر کنند و کافی است مدیریت کنونی دولت محترم را با مدیریت آقای خاتمی مقایسه کنند و جوابشان را بگیرند.
  • یک شهروند A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    113 0
    هر کسی که دغدغه اولش مردم باشند مورد تایید است .چه خاتمی چه هر نخبه دیگر.
  • علي محمد EU ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    42 0
    با سلام اقاي خاتمي سيا ستمداري به تمام معني است اگر اصولگرايان در مقابل اهدافش كارشكني نكرده بودند و او را حمايت كرده بودند الان ايران كشوري در حدود مالزي پيشرفت كرده بود اما كسب قدرت جناحها از سرنوشت مملكت اولويت دارد اصولگرايان اگر تا حالا نفهميده اند كه به دردمملكت داري نمي خورند با يد در سلامتشان شك كرد همه دلسوزان نظام بايد بروند التماس اقاي خاتمي بكنند به پايش بيفتند تا شايد يكبار دي گر مسوليت قبول كنند
  • بدون نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    33 5
    شاید بهتره هیچ اصلاح طلبی وارد انتخابات نشه. چون بنظر میاد فقط جهت گرمی بازار انتخابات ازشون استفاده میشه. اصولگرایان افراطی به هیچ وجه حاظر به بازگشت خاتمی نمیشن.
  • دلال مرکزی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    49 0
    همیشه همینطور بوده یکی میاد ویرانه درست میکنه و دیگری بیاید بیاید و ویرانه را آباد کنه، مثل دفعه قبل آقای خاتمی میاید و درست میکند بعد یکعده جمع میشن شروع میکنن به بد و بیراه گفتن به ایشان بعد یه خرابکار میاید سر کار.
  • آزاده IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    25 6
    درود بر سه سید فاطمی خمینی ، خامنه ای ، خاتمی