آخرین قیمت خودرو های وارداتی و داخلی طی هفته ای که سپری شد.

حتی فرا رسیدن فصل پاییز هم سبب کاهش قیمت خودرو های وارداتی و داخلی نشده است و افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد.

به هر اندازه که قیمت دلار پله های ترقی را با سرعت طی می کند به همان میزان نیز جدول قیمت خودرو های وارداتی شیب صعودی به خود می گیرند؛ اتفاقی که در دومین هفته پاییز سال جاری به وقوع پیوست و بازار خودرو تحت تاثیر قیمت ارز با نوسان هایی همراه شد. دو عامل گرانی ارز و کمبود خودرو های تولیدی دست در دست یکدیگر داده اند تا بازار خودرو روزهای آرامی را سپری نکند تا باز هم در هفته ای که گذشت شاهد افزایش قیمت خودرو های داخلی و وارداتی باشیم. اگر افزایش قیمت خودرو های وارداتی که به دلیل گرانی ارز اتفاق می افتد را کنار بگذاریم در بازار خودروهای داخلی نیز افزایش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پژو 207 اتومات قیمتی برابر با 44 میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیون تومانی آن حکایت می‌کند.
206 تيپ 6 که طی کم تر از یک سال حدود 16 میلیون تومان گران شده است طی یک هفته گذشته نیز 500 هزار تومان گران تر شد و به 34 میلیون و 500 هزار تومان رسید. از سوی دیگر همین خودرو در مدل تیپ 2 آن نیز 24 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.
هم اکنون پرايد 132 قيمتي برابر با 11 ميليون و 200 هزار تومان دارد و 131 هم 11 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رود. در این شرایط پراید مروارید به قیمت 13 میلیون تومان در بازار رسید.
 

برای مشاهده جدول آخرین قیمت خودرو های داخلی و وارداتی اینجا را کلیک کنید.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    برای 207 اتومات 20 میلیون هم راضی نبودم بدم و هنوز هم نمیدم
    • بدون نام IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
      23 1
      این ها همه بازی خودروسازها هست که خودرو عرضه نمیکنند تا مجوز افزایش قیمت بگیرند. این مجوز را برایشان صادر کنید تا قیمت کمی در بازار متعادل شود ولی از آنطرف دولت و مجلس باید تعرفه واردات و عوارض مربوط به آن را که تا 2 یا 3 برابر قیمت واقعی خودرو میرسد را بردارند تا عدالت رعایت شود اینقدر مردم زیر ستم خودروسازها نباشند. خودروساز اگر مدعی است باید در بازار آزاد و با تعرفه صفر خودرو بفروشد. نه اینکه تا 20 سال یک مدل خودرو را مونتاژ کند و به هر قیمتی که دلش خواست بفروشد و هر وقت هم که مجوز افزایش قیمت نگرفت بازار را ملتهب کند.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    183 0
    پارسال مگر رییس جمهور قول کاهش قیمت خودرو را نداد پس چرا این گونه شد؟ حالا که 300 درصد تورم تحمیل شده حقوق ها کی اضافه می شود؟
  • اردیبهشتی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    141 3
    کی باید به ما جوابگو باشه، وقتی ما ۸ ماه پیش به ایران خودرو اعتماد کردیم و خودرو ۲۰۷ که تو بازار ۲۵ میلیون بود رو ۲۲.۵ میلیون ثبت نام کردیم، با گذشت ۳ ماه از موعد تحویل هنوز تحویل ندادن و تو بازار شده ۴۴ میلیون! کی به ما جواب میده؟ از اینجا بگم، حقم رو از ایران خودرو میگیرم
    • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      68 22
      شما که الان هم تحویل بدن میری تو بازار ۴۰ میلیون میفروشی تو ۸ ماه ۲۰ میلیون سود می کنی چته دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!۱
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    65 2
    . . . لوگان ال 90 پارس خودرو شده 25 میلیون تومن . .
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    71 1
    انبار خودروسازان پر از ماشینه ولی نمیفروشن تا گرون شه تو بازار و وقتی به اون قیمت دلخواهشون رسید با کلی منت 2 3 ملیون گمتر ازقیمت بازار ماشینای بی کیفیوتو به مردم بفروشن .
  • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    85 1
    موقعیت مردم ما و پول ملی ایرانیان به چه مرحله ای رسیده است که روزگاری استفاده از خودروهای بی کیفیت چینی را کسر شأن خود می دانستیم ولی حالا شرکت مدیران خودرو به خود اجازه می دهد قیمت x33 را بصورت رسمی و نقدی و تحویل 30 روزه در حدود 45 میلیون تومان و یا کرمان موتور لیفان x60 خود را با تحویل 5 ماهه حدود 48 میلیون تومان اعلام نماید! وا اسفا
  • صلاح IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    32 1
    نميدونم بگم خوشبختانه يا بدبختانه.امابخدا 207اتومات رو در ارديبهشت 90 كه الان هم دارم خريدم هفده ميليون وپانصدهزار
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    33 0
    اقا من شهريور90 . 207 تمو فروختم 20 ميليون الان 405 ام نميتونم بخرم كي فكرشو مي كرد 207 بشه 44 ميليون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • الی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    30 5
    207 چیه که حالا بخوای بهش این همه پول بدی...؟؟206ارزشش بیشتر از اونه بخدا...چیه عین وزقه و هیچ فرقی با206 یاsd فقط از نظر شکل و قیافه فرق دارن...
  • سید احمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    19 0
    تا همین دو سال پیش هم اعتقاد همه این بود که قیمت خودروهای داخلی با توجه به کیفیتشون بسیار بالاست.با این وجود تک تک محصولات چندین بار باز هم افزایش قیمت دادند.کجاست این سازمان حمایت از مصرف کننده؟
  • صالح IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    10 3
    اصلا 207 نخرید.ما داشتیم.هیج فرقی با 206 نداره.فکر نکنم هیج ادم عاقلی اینقدر پول برای ی ماشین به این بی ارزشی بده