۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه۲» به کارگردانی مسعود آب‌پرور به مرز ۵۰ درصد رسیده‌ و همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه2»،سیدمرتضی فاطمی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی با اعلام این خبر گفت:«تصویربرداری مجموعه «هوش سیاه2» که در حال حاضر یکی از مهم‌ترین تولیدات رسانه ملی در حوزه سریال‌های امنیتی-انتظامی محسوب می‌شود به‌رغم برخی فراز و فرود‌ها تا به امروز طبق برنامه پیش‌رفته است. »

 

او ادامه داد: «طبق برنامه‌ریزی اولیه تصویربرداری مجموعه به‌زودی از مرز 50 درصد خواهد گذشت اما لازمه اجرایی شدن ایده‌آل این برنامه‌ریزی حمایت بیش از پیش نهاد‌ها و ارگان‌های حامی مجموعه است. »

 

تهیه‌کننده «هوش سیاه2» در ادامه گفت: «سری دوم مجموعه «هوش سیاه» از نظر داستانی فضایی جذاب و پرکشش دارد و با توجه به کیفیت پیشرفت پروسه تولید می‌تواند به یکی از تولیدات ماندگار تلویزیون تبدیل شود.»

 

فاطمی با اشاره به ضبط بخش‌هایی از مجموعه در یکی از کشورهای همسایه ادامه داد: «تصویربرداری مجموعه 4 ماه دیگر ادامه خواهد داشت و احتمالاً پس از طی مراحل تولید، در بهار سال آینده شاهد پخش این مجموعه از تلویزیون خواهیم بود. »

 

مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه2» محصول سیما فیلم است و به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی مقابل دوربین رفته‌است. فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری به رشته تحریر درآورده‌است. در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده خواهد بود و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سودابه بیضایی، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، بهناز توکلی، کاوه ایرانی، زهرا سعیدی و... ایفای سایر نقش‌ها را برعهده دارند.

 

در این مجموعه خسرو نصیری‌خواه برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان است. مدیریت تصویر و صدا هم به ترتیب برعهده حسن کریمی و اصغر آبگون خواهد بود. سایر عوامل مجموعه عبارتند از: مرتضی مظفری؛ صدابردار، حسین مجد؛ طراح صحنه و لباس و علی اسماعیلی دستیار صحنه، نوید فرح‌مرزی؛ طراح گریم، شیدا باسمچی؛ منشی صحنه، علی رضایی؛ مدیر تدارکات، عبدلله شهباززاده؛ مدیر تولد، محمدمهدی توسلی؛ عکاس و محمد صابری؛ مدیر روابط عمومی.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد GB ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    16 0
    سری یکش عالی بود امیدوارم سری 2 هم مثل قبلی جذاب باشه
    • باران A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      با حضور آقای یاکیده شک نکن...ایشون واقعا در دنیای بازیگری پدیده هستن.جوری که آدم بیشتر از اینکه از خلافکاره بدش بیاد عاشقش میشد.ایشون در نقششون فرو رفته بودن.