۰ نفر
۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

ال جی امروز Optimus Vu 2 را معرفی کرد که علاوه بر ارتقا یافتن پردازنده و رم بیشتر ،VoLTE هم دارد.

Optimus Vu ال جی اولین بار در ماه فوریه معرفی شد. اما2 Optimus Vu در کره رونمایی شده و به لحاظ عملکرد تغییرات زیادی داشته است . به علاوه ویژگی های جالب و واقعا مفیدی به این گوشی اضافه شده است.
 ال جی همچنان به نسبت غیر عادی چهار به سه چسبیده و اندازه صفحه نمایش Vu 2 پنج  اینچ می باشد که رزولوشنی برابر با 768*1024 پیکسل دارد. اولین تغییر اساسی این گوشی سرعت پردازنده آن است که با اینکه همان Ghz 1.5 مانده اما اینبار از نسل Snapdragon دو هسته ای MSM8960 می باشد. رم گوشی هم دو برابر شده و اکنون GB2 است. باتری هم قوی تر شده و الان 2150mAh می باشد. نسخه ساندویچ بستنی اندرویید، سیستم عامل این گوشی است و مثل اینکه ال جی فعلا قصد استفاده از اندوریید 4.1 را ندارد . اپلیکیشن های خود ال جی هم مثل Q Translator و Q Memo روی این گوشی نصب است که بیشتر برای قلم دستگاه که Rubberdium Pen 2.0 نام دارد استفاده می شود.
پشتیبانی از VoLTE
Optimus Vu 2 از قابلیتی به نام VoLTE پشتیبانی می کند. VoLTE استاندارد صنعتی پذیرفته شده برای ارسال تماس های صوتی با سرعت G4 است . درواقع  VoLTE بسیار شبیه به VoIP است که به جای استفاده از سرعت G3 یا G2 که در حال حاضر برای تماس های صوتی به کار می رود و LTE که برای ارسال داده است ، می توان از این قابلیت بهره برد.
این تغییر بسیار بزرگی است . اما برای استفاده از VoLTE به دستگاه و شبکه ای نیاز دارید که آن را پشتیبانی کند. و با توجه به این مسئله صنعت گوشی های همراه فعلا خیلی به تطبیق دادن  سریع خود با VoLTE علاقه ای ندارد.
سایر ویژگی های Optimus Vu 2 عبارتند از : شارژر بی سیم، بلوتوث4.0 ، Wi-Fi و Wi-Fi مستقیم . همچنین تولید کنندگان این گوشی ، دامنه انتخاب وسیعی از رنگ ها مثل سیاه، سفید و صورتی را پیش روی شما می گذارند. Vu 2 فرستنده IR هم دارد بنابراین می توانید از این گوشی به عنوان ریموت کنترل دستگاه الکترونیکی خانه خود استفاده کنید.
اندازه  این گوشی هم کمی تغییر کرده ،Vu 2 159 گرم وزن دارد و ابعاد آن mm 9.4* 85* 132 است . Optimus Vu اولیه 168 گرم وزن داشت و ابعادش هم mm 8.5* 90* 139   بود.
نهایتا باید گفت که Vu 2، قابلیتی دارد به نام One Key که برای استفاده از آن باید نوعی جاکلیدی خاص تهیه کنید  که دکمه ای روی آن تعبیه شده و هر وقت گوشی تان گم شود باید این دکمه را فشار دهید . با این کار گوشی شما صدا می کند و به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. جالبه نه؟
منبع: Digitaltrends
56401
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • life IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    5 0
    به احتساب دلار 2700 فکر کنم بیخیال بشیم بهتره ...