+ A - پنجشنبه 6 مهر 1391 - 02:00:00 چاپ
امتیاز به مطلب 126 نفر

معرفی دو گوشی لمسی ارزان قیمت توسط نوکیا

فناوری اطلاعات > سخت افزار - نوکیا از دو اسمارت فون جدید از خانواده Asha Touch پرده برداری کرده و می گوید این دو گوشی از همه دستگاه های لمسی (touch) موجود در بازار ، مقرون به صرفه ترند.
این کمپانی همچنین همراه با معرفی این دو گوشی، اپلیکیشن وب رایگان جدیدی به نام   Nokia Life+که موضوعات مختلفی از جمله تحصیلات،سلامتی، اطلاعات و سرگرمی دارد برای گوشی های خود از جمله این دو اسمارت فون جدید (آشا 308 و آشا 309)  عرضه کرد. نسخه محلی این سرویس هم تا اواخر امسال برای هند، چین و اندوزی آماده خواهد شد. در حال حاضر نسخه انگلیسی این اپلیکیشن در 18 کشور از جمله انگلستان، آمریکا،پاکستان، مصر، عربستان سعودی، نیجریه و ویتنام قابل دسترسی است. این اپلیکیشن را می توانید از Nokia Store دانلود کنید.
نوکیا آشای 308 و 309،از جدیدترین نسخه مرور گر نوکیا یعنی Nokia Xpress Browser بهره می برند. آنطور که این کمپانی مدعی شده ، مرورگر جدیدش در مقایسه با مرورگر های متعارف وب، امکان دسترسی سریعتر به وب سایت ها را فراهم کرده و کارایی اش هم تا حدود 90 درصد بهبود یافته است.
نوکیا قیمت این دو گوشی جدید را  بدون در نظر گرفتن مالیات و سوبسید ،حدود 99 دلار تخمین زده است و احتمالا سفارش و فروش آنها در سه ماه آخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.
آشا 308 و 309 دو گیگ رم داشته و صفحه نمایش 3.0 اینچی Wide QVGA دارند. صفحه خانگی چند منظوره، رادیو استریو،بلندگو، و قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی 32 گیگابایت از دیگر ویژگی های این دو اسمارت فون هستند.
فرق این دو گوشی هم در این است که آشا 308 قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را دارد درحالیکه آشا 309 تک سیم کارته است.
منبع: Techhive
56401
 
 
کلید واژه ها: گوشی هوشمند - نوکیا -
مطالب مرتبط
نظرات 22
  • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 02:20:58
    98 13 پاسخ به این نظر
    تو ایران بیاد میشه 1 میلیون!
    • reza پنجشنبه 6 مهر 1391 - 03:36:51
      17 28
      بیشتر از 500 تومن نمیشه
    • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 04:26:25
      43 14
      با قیمت الان میشه حدود 500هزار تومان!(99*2650 گمرکی 100%)=حدود 500 اوشلوق!!!
    • بدون نام جمعه 8 فروردین 1393 - 00:39:23
      0 1
      یه ملیون؟؟شاید یکمی تو اینترنت بیشتر بگردی بگی هفت میلیون یا بیشتر
  • هادی پنجشنبه 6 مهر 1391 - 03:53:48
    48 8 پاسخ به این نظر
    این جمله تو ایران معنی ندارد " گوشی ارزان قیمت" !!!!! 99 دلار یعنی بالای 700 هزار تومن ..
  • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 04:34:41
    28 8 پاسخ به این نظر
    اگر به قیمت واقعی به فروش برسه پر فروش خواهد شد
  • amir پنجشنبه 6 مهر 1391 - 03:56:44
    23 12 پاسخ به این نظر
    پس سیستم عاملش چی !؟ امید وارم اندروید باشه
    • سجاد پنجشنبه 6 مهر 1391 - 17:29:36
      8 11
      مدلهای آشای نوکیا سیستم عاملشونم آشایه. نوکیا و اندروید؟!
  • امین پنجشنبه 6 مهر 1391 - 04:48:33
    20 18 پاسخ به این نظر
    شما بگو 100 دلار برای ما که توی ایرانیم میشه در حدود 250 هزار تومن...یعنی خیلی... میشه با این قیمت گوشی بهتری خرید
  • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 04:10:09
    18 8 پاسخ به این نظر
    چه اسمی داره :)
  • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 14:22:39
    13 22 پاسخ به این نظر
    بنده فروشنده موبایل هستم اگه گوشی تاچ می خواید بخرید نوکیا نخرید سامسونگ ال جی موترولا ایفون سونی بخرید نوکیا گوشیهای تاچش محکم نمیزنه با یه ضربه کوچیک تاچ از کار میوفته سامسونگ که میفروشیم مشتری میره دیگه پیداش نمیشه ولی نوکیا اول بدبختیمونه اگه کوشی غیر تاچ میخواید بخرید حتما نوکیا بخرید
  • بدون نام پنجشنبه 6 مهر 1391 - 05:10:53
    10 11 پاسخ به این نظر
    پارسیش میشه گوشی هوشمند.
  • بدون نام جمعه 26 آبان 1391 - 01:57:31
    9 11 پاسخ به این نظر
    خیلی گرانه
  • نوید شنبه 8 مهر 1391 - 22:21:43
    8 12 پاسخ به این نظر
    مثل این میمونه که پیکان و بخوای کولردار کنی و شیشه بالابر برقی بهش اضافه کنی!!!
  • مرتضی زینلی سه شنبه 5 دی 1391 - 04:02:31
    7 6 پاسخ به این نظر
    خیلی گرونه لطفأکنارش قیمت دلار به تومان روبزنیدتواین تورم اقتصادی
  • بدون نام چهارشنبه 6 دی 1391 - 19:17:45
    6 3 پاسخ به این نظر
    امید وارم این گوشی ارزان باشه امید وارم
  • Mohsen پنجشنبه 5 بهمن 1391 - 23:46:03
    6 5 پاسخ به این نظر
    امیدوارم بالای سیصد تومن نشه.
  • بدون نام چهارشنبه 6 دی 1391 - 19:17:46
    5 8 پاسخ به این نظر
    امید وارم این گوشی ارزان باشه امید وارم
  • لادن چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 21:42:24
    2 5 پاسخ به این نظر
    سلام دوستان من خريدم اول اسفند 91 بو 397هزار تومان
  • ذتاترزرطظطظطیسرذ جمعه 25 مرداد 1392 - 17:04:54
    1 1 پاسخ به این نظر
    برو بابا
  • سجاد سه شنبه 10 دی 1392 - 12:06:37
    1 2 پاسخ به این نظر
    سالار همه گوشی ها 1100 خودمونو عشقس
  • یاسمن دوشنبه 13 خرداد 1392 - 14:16:34
    0 2 پاسخ به این نظر
    قیمت گوشی نسبت به امکاناتش با شرایط اقتصادی الان خوبه بد نیست قیمتش ولی مث اینکه میگن خیلی حساسه و اگه بخوره زمین یا صربه ببینه دیگ هیچ...... گوشی اینقدر حساسم خوب نیست دست پا گیره باید خیلی احتیاط کنی اخرشم کار میده دستت نه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.