لیست پرفروش​ترین​های هفته پایانی شهریور در سامانه ارسال و اشتراک محصولات فرهنگی «سام» منتشرشد تا آغاز فصل مدارس به خوبی بر چیدمان این جدول تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین، در لیست پرفروش‌ترین آثار فرهنگی هفته گذشته، کتاب «شرح اسم» زندگی نامه خواندنی رهبر معظم انقاب از تولد تا 1357 با شرح ناگفته هایی از زندگی شخصی و خانوادگی در کنار بیان برخی مسائل مربوط به مبارزات انقلابی همراه با عکس ها و اسناد منتشر نشده، در صدر لیست پرفروش ها قرار گرفت. همچنین «مفاتیح الحیات» آیت الله جوادی آملی که در 5 ماه به چاپ پنجاه و هشتم رسیده نیز در هفته گذشته همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده است. رمان پرفروش «شوهر عزیز من» نیز که به تازگی به چاپ سوم رسیده در هفته گذشته طرفداران قابل توجهی را مجاب کرد تا گوشی تلفن را بردارند و کتاب را به «سام» سفارش دهند و آن را رایگان در محل کار یا منزل، دریافت کنند.
 

چند کتاب کاربردی و آموزشی نیز با محوریت آموزش بهتر والدین و کودکان برای ورود به مدرسه در هفته گذشته مخاطبان زیادی داشته و در لیست پرفروش ها جای گرفته است. دو کتاب از نشر امرود و یک کتاب از نیستان و یک کتاب هم از پیشگامان پژوهش که همگی افزایش آگاهی های والدین و مربیان و حتی کودکان در مواجهه با آغازین روزهای مدرسه را گوشزد می کنند.

کتاب جذاب «جاسوسی در حزب» خاطرات یکی از اعضای حزب توده که برای آزادی پدرش، سالها جاسوسی ساواک را میکند و حالا خاطرات و اعترافاتش هم تکان دهنده است و هم تامل برانگیز. 
بر اساس این گزارش، نام نرم افزار «ناشتا3» کاری از گروه کمان نیز در پرمخاطب ترین آثار فرهنگی «سام» به چشم می‌خورد که در بین نرم افزار های آموزشی نوعی پدیده محسوب می‌شود؛ یک نرم افزار آموزشی در حوزه آشپزی که بالغ بر 2هزار نوع غذای ایرانی، عربی و ایتالیایی را آموزش می‌دهد و به کاربران درباره آنچه لازم دارند، مشاوره و به صورت هوشمند بر اساس مواد اولیه موجود در خانه پیشنهاد غذا می‌دهد و میزان کالری هر غذا و مواد تشکیل دهنده آن را نیز مشخص می‌کند. یک مجموعه داستان فوق العاده از صاحبان نوبل در جهان «بیست بیست» بعلاوه کتابی آموزشی در بخش مدیریت «هنر خوب رهبری کردن» خاطرات و نکته های مدیر عامل شرکت های ناسیونال و پاناسونیک ژاپن را به مردم عرضه کرده در کنار جدیدترین کتاب آیت الله هاشمی رفسنجانی «آزاد اندیشی و روشنفکری دینی» در لیست پرفروش های هفته قبل «سام» قرار گرفته است.
 

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند. 

 

 

نام اثر

نویسنده

ناشر

توضیح مختصر

شرح اسم

هدایت الله بهبودی

مطالعات سیاسی

زندگینامه رهبر انقلاب از تولد تا 1357 با اسناد و تصاویر منتشر نشده

مفاتیح الحیات

آیت الله جوادی آملی

اسرا

یک کتاب مرجع خواندنی و حیاتی برای کتابخانه زندگی ما...کلیدهایی برای زندگی بهتر در دنیا/چاپ 58

شوهر عزیز من

فریبا کلهر

آموت

زنی در نخستین فصل رمان با ترور همسر خود که استاد اخراجی دانشگاه است، مواجه می‌شود و .../چاپ سوم

راهنمای ورود به دبستان

گروه نویسندگان

امرود

222 نکته کاربردی و ضروری برای پدران و مادران جهت آشنایی با ویژگی‌های آموزش در اول دبستان

جاسوسی در حزب

قاسم نورمحمدی

جهان کتاب

یک مجموعه خواندنی از جاسوسی حسین یزدی در حزب توده برای ساواک به روایت خودش/ چاپ سوم

بیست بیست

اسدالله امرایی

گل آذین

20 داستان خواندنی از 20 نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات/ چاپ پنجم

سلام کلاس اولیها

داریوش صادقی

نیستان

مجموعه 20 جلدی خواندنی و شیرین شامل داستان هایی کوتاه با کلمات ساده برای مطالعه کلاس اولی که هنوز کل حروف الفبا را یاد نگرفته اند

220 نکته برای پدران و مادران

گروه نویسندگان

امرود

اگر نسبت به درس خواندن فرزندتان حساس هستید،این کتاب را از دست ندهید

هنر خوب رهبری کردن

مرتضی مجدفر

پیشگامان پژوهشمدار

خواندنیهایی از مدیریت بنیانگذار کارخانجات ماتسوشیتا الکتریک صاحب محصولات ناسیونال و پاناسونیک...

آنچه زنان شادمان میدانند

دان بیکر/ کتی گرینبرگ

قطره

گر با مشکلات رابطه‌ای و شغلی رو به رو هستید و احساس افسردگی می‌کنید، این کتاب می‌تواند کمک کند تا بار دیگر به شادی و نشاط برسید.

آزاد اندیشی و روشنفکری

یاسر هاشمی

معارف انقلاب

آزاد اندیشی اسلامی، روشن‌فکری دینی به روایت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

کاهش وزن

جودیت بک

ارجمند

یک برنامه کاربردی‌ 6 هفته‌ای که به افراد چاق کمک می‌کند مانند افراد لاغر فکر کنند.

نرم افزار    ناشتا 3

کارگروهی

کمان

آموزش 2هزار غذای ایرانی، عربی، ایتالیایی و...طراحی غذا بر اساس مواد مصرفی شما با ارائه میزان کالری و...

 

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    0 0
    ناشتا رو من دارم واقعا عالیه