در پی اعتراض یکی از خوانندگان خبرآنلاین درباره به روز نبودن سایت دانشگاه صنعتی شریف. خانم مرادی مسئوال این سایت عنوان داشت:«سایت این دانشگاه مرتب به روز رسانی می شود.»

منصور یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«سایت دانشکاه شریف آپدیت نیست و این فاجعه بار است!
دانشگاه اول کشور که همه المپیادی ها ی کامپیوتر و ....... اونجا هستند سایتش آپدیت و مشکل داره!
به کجا میرویم نمیدان
مرادی مسئول سایت این دانشگاه با رد این موضوع عنوان داشت:«مسئولیت سایت اصلی دانشگاه برعهده اینجانب است.ازاین روسعی می کنم حتی درروزهای تعطیل هم اطلاعات این سایت را به روز نگه دارم. سایت اصلی ما شامل تازه ها، اطلاعیه ها و رویدادهای آینده می شود. ما باید بخش های مهم اخباردانشگاه، دوره ها و ثبت نام ها و جدول زمان بندی را همواره به روز نگه داریم .» وی ادامه داد:« البته ممکن است برخی از معاونت های دانشگاه که مسئولیت به روز رسانی زیرمجموعه های سایت را بر عهده دارند بخش هایشان را به روز رسانی نکرده باشند. اما تا آنجایی که اطلاع دارم بخش هایی مانند معاونت آموزش ، مالی و فرهنگی سایت های خود را مرتب به روز رسانی می کنند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    2 0
    با تشکر از پیگیری شما وضمن عذرخواهی از خانم مرادی مسئوال این سایت مانند گذشته من از آدرس http://www.sharif.ir/fa استفاده میکردم که البته این آدرس ظاهرا دیگر معتبر نمی باشد چون دانشجوی سابق این دانشگاه بودم و در گذشته از این آدرس استفاده میکردم
  • احسان IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    4 1
    من دانشجوی شریفم. راست گفته واقعا، به روزه. حتی بعضی وقت ها تو تعطیلات دانشگاه هم به روز میشه! اما در کل جای بهبود زیاد داره! بعضی اطلاعات رو نمیشه از طریق سایت دانشگاه به دست آورد.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    0 1
    این موضوع که قابل انکار نیست خانم مرادی !! اخبار صفحه اول سایت مربوط به مسائل انتهای سال 90است بروز رسانی شما در کدام قسمت از سایت اعمال میشود؟